2 hurtige spil mod Kion

Started by Kloen, 14 July, 2014, 17:42:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

Vi aftalte at mødes i Faraos her til eftermiddag. Bare 2 simple 300-hold, Kion skulle stille topniveau og jeg skulle forsøge at ramme et middelniveau.

SPIL 1

Her stillede Kion
aa030 Amon Sur 70
aa044 Yellow Lantern 65
cr055 Sinestro 146
281 Sinestro Corps

Mod mine
fflod006 Giganta 100
nmlR100c Utility Belt (complete) 14
slosh037a The Riddler 55
slosh037b Edward Nigma 69
fflod003 Cheetah 50
288 Legion of Doom

Jeg vandt map og defaultede til Power Plant

Jeg placerede selvfølgelig Riddler i et stykke hindering bag 2 blocking felter, og der blev han stående resten af spillet. Giganta bar Nigma med op til noget hindering lige foran bygningen og Cheetah fulgte efter mens Kion rykkede roligt frem:

Giganta chargede og dræbte Yellow Lantern, og sidesteppede op til Amon Sur, mens Nigma kujonagtigt sneg sig op til det hindering midt på taget:

Cheetah sneg sig efter, og i et forsøg på at dæmme op for Sinestros skud smed Nigma en barrier:

Kion indså nu at han skulle væk fra Giganta:

Sinestro running shot'ede Cheetah der klarede sine Super Senses og nu stod adjacent:

Kort efter fulgte Nigma, som kunne Prob'e Sinestro crit hit på Cheetah, og lige efter Giganta dræbte Amon Sur, mind controllede Nigma Sinestro til at flyve op i hendes kløer. Game over og 1-0 til mig.

Kion skulle lige have smøg og smuttede forbi Fantask hvor han købte en håndfuld Days of Future Past-boostere, af dem stillede han

SPIL 2
dofp005 Angel 74
dofp014 Colossus 150
dofp017 Magneto 75
299 X-Men

Jeg stillede
dp032 Punisher 100
ffdp002 Elektra 75
ffdp001 Deadpool 100
nmlR100c Utility Belt (complete) 14
289 Thunderbolts

Kion vandt map og valgte at vi bare spillede på Power Plant igen

Deadpool fik dpW011 "Quick, Shield Me With Your Bodies" på, og rykkede frem sammen med begge sine kumpaner, op omkring det sædvanlige ventepunkt.

Angel fløj ud, mens Colossus blev TK'et frem:

Deadpool skiftede nu til dpW008 "Hammer Time!" og kunne pludselig, efter lidt perplex, charge-flyve sig selv og Elektra op i hovedet på Kions X-Men, hvor hans precision strike hjalp til at klare Angels super senses. Punisher stillede sig mageligt til rette imens:

Angel havde ikke mange chancer mod Elektra, og Deadpool skiftede tilbage til "Quick, Shield Me With Your Bodies" og var således med sin egen perplex og Utility Belt oppe på 20Dv, hvilket gav Colossus, der blev pløkket på af Punisher, sved på panden:

Her kom Kion i tanke om Magnetos ofrings-power, og gav ham 2 damage for at give Colossus +1 på ALLE stats resten af spillet. Og det hjalp da også Colossus til at nakke Deadpool:

Men det betød at Punisher fik +1 på attack mod ham, så han skød bare løs med sin ranged combat expert, mens Elektra slog med sin close ditto, og langsomt men sikkert fik de dræbt Colossus:

Magneto kunne intet stille op, og jeg vandt igen til 2-0
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/