News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Holy blog resurrection batman!

Started by Skanque, 25 July, 2014, 10:04:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skanque

Så skete det, jeg sad og læste i et gammelt White Dwarf. Og faldt over de gamle metal Catachans. Det resulterede så i at jeg ledte efter mine egne, som jeg har haft siden jeg var barn. Men aldrig fået malet.

Måske man skulle smide lidt maling på dem ? Hvilket gjorde, at jeg måske lige skulle se på ebay, hvad de der gamle Catachans nu koster.. hvilket så gjorde at jeg nu har 54 gamle metal Catachans.

Måske man også lige skulle se på de der Eldar figurer som står i skabet, hmm.. Der er jo også den der Wraithknight som aldrig blev samlet færdig..

To be continued..
"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

"En hær skal ikke være venlig, den skal være  fjendtlig" - Julie

Landbooster

Uha, jeg følger spændt med. Godt at se der er liv i dig endnu ;)

Skanque

Tak, jeg kan se at jeg også skal have opdateret billeder i min blog. Alle links er stort set nede.

Jeg har dog ikke været helt inaktiv i figurspil, alt min tid er dog bare gået med X-Wing miniatures.

Nogen der kan anbefale et godt sted at få hosted, sine billeder online ?
"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

joakim balsgaard

MVH Joakim Balsgaard

Snake eyes warhammer i Hillerød

Omalley69

jeg bruger tiny picture med ipadden, så er der også god plads til penis
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Belial

Ja, hvad hunden er det lige med de gamle metal guardsman. Føler mig også draget som en gal, hver gang jeg ser nogle på salgsboardet og/eller Ebay.

Det er som en forbandelse.

Skanque

@Belial

Jamen jeg tror bare at de gjorde noget mere ud af figurerne dengang.. Catachan er nogle af de fedeste de har lavet imho. Men Cadian, Tallarn, Valhallan, Steel Legion, Mordian Iron Guard og Praetorian er alle nogle modeller jeg godt gad eje.
Generalt er jeg ret draget af metal over plastik. Det er ikke lige så praktisk at spille med, men det føles noget bedre i hånden, samt at man kan fjerne malingen som man lyster.
Og så tror jeg bare man bliver helt nostalgisk når man endelig får malet de figurer man så i WD for 15+ år siden.

Jeg kom tilmeld også til at købe de gamle Hormagaunts i metal. Det er klart min favorit Tyranid model, som GW har lavet.

Udover det har jeg også fået købt gamle Ogryns, som jeg agter at bruge som mine heavy weapon teams (nærmere sagt Autocannons) til mine Catachans.

Belial

Jamen det er da rart at høre, at man ikke er det eneste metal head på PF. :)

Glæder mig til at se billeder af sagerne. :)

Safran

Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Belial

Så lige denne på ebay og tænkte på dig:

Fin måde at få en tidsvarende Sentinel opdateret til metal Catachan.

Omalley69

(????)?????*(???

Belial

Jeg tror faktisk at der slet ikke var en base med til den oprindeligt.

Omalley69

Ok, je ghar abre spillet imod engammel avatar på firkantet base en del gange. Gættede på den skulle på samme base :P
(????)?????*(???