News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Warhammer 40k 2nd Edition

Started by Skanque, 19 November, 2015, 11:20:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skanque

Warhammer 40.000 i sin nuværende form siger mig ikke så meget, men jeg er stadig meget nostalgisk omkring 40k.
Jeg har derfor valgt at fokusere på de ting jeg syntes var awesome i 90erne.

Jeg startede med at spille i 2nd edition, selv om jeg ikke fattede meget af hvad reglerne gik ud på. Dog glemmer jeg aldrig hvordan hvor scary en vox granat er/var.

Men pga denne nostalgi er jagten gået ind på de gamle metal figurer.

Der i blandt mine elskede Catachans!

Jeg er ved at være tilfreds med Catachan samlingen, så mangler jeg bare alt det andet hehe...

"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

"En hær skal ikke være venlig, den skal være  fjendtlig" - Julie

Soren

Hej Skanque.

Fedt at du har kastet dig over 2nd edition. Jeg er selv aldrig kommet videre end 2nd, og har efter 15 års pause med 40k kastet mig lidt over mine gamle 2nd figurer igen. Og sjovt nok har de gamle drenge fra dengang haft det lidt på samme måde, så vi er i alt 4 mand, som spiller lidt 2nd.

Det bliver til 2-3 spil årligt.

Det er en imponerende samling Catachans, du har dig der. Så skal der bare noget panzer til, og så er du kørende.. Og lidt maling :)

Jeg roder selv med lidt fra de fleste hære, når tiden er til det. Jeg har en lille blog her på powerfist, den henviser til www.wargamerau.com som er det bedste 2nd site derude.

Men kig forbi, hvis du trænger til en battlerapport med Squats, Gobsmashas osv.

Jeg glæder mig til at følge med i din Catachan hær.

mvh. Søren