News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Nybegynder spil

Started by Bay91, 15 August, 2014, 12:18:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bay91

Hejsa

Jeg har aldrig prøvet at slås med mine figurer, og kender derfor ikke alle reglerne særlig godt.
Jeg er ved at have lavet en rimelig hær (tror jeg), men den mangler stadig noget maling så dette er mere en forespørgsel i fremtiden.
Men jeg ville høre om der var nogle som var friske på at tage et "begynder" spil på et tidspunkt. Jeg vil gerne låne og læse regelbogen, men i starten laver jeg nok en del fejl - da jeg jo ikke kan huske det hele. Eventuelt hvis der var andre nybegyndere, så kunne vi måske få noget hjælp til at spille af en erfaren regelkender.

Hilsen Bay

Miguel

Vi kan bare tage et slag en mandag. Det er ikke noget problem.

Hvor meget vil du starte med at spille? (i point??)

Bay91

Uha Miguel

Det har jeg ingen anelse om :) Hvad du/I mener er passende :)

Miguel

jamen det handler om, hvad har du af figurer du gerne vil lege med :)

Daddyyankee

Hej :) jeg er også nybegynder, har spillet et par games i Vanløses EP , men det var dog for langt væk til at jeg kunne nå at komme ud og spille i hverdagen , hvis du er frisk vil jeg gerne spille et prøve spil med dig, jeg kan lidt af reglerne nu, samtidig kan jeg også prøve kræfter af med Dragon factory spille miljø og se om det er noget for mig :D

Daddyyankee

Hvis jeg da må komme og prøve spille ?? :D

Kragh

Alle er skam velkomne, hvis man faldet godt til kan man jo melde sig ind  :)
Thomas Kragh
Se min blog

Daddyyankee

Er det bare at komme ned en dag, og så få et par intro games ;) ?

Miguel

Det er bedst at aftale en kamp. Nu på mandag er lidt svært, men måske næste mandag? den 1. september?? Hvad med dig Morten?

Bay91

Jeg skal lige have min hær malet :-)
Har vildt travlt lige pt, da jeg er Rusvejleder på universitetet og de nye starter på søndag ;-
Men jeg tager hjertens gerne et spil når jeg har fået malet min hær ellers er jeg også frisk på at overværer en kamp for at få en bedre ide om hvad det handler om :-)

anders petersen

Der er faktisk en del i foreningen, der har vist interesse for et fow introspil, så jeg tror, at jeg vil prøve at lave en introduktions-aften, hvor man kan lære reglerne ved at spille med en lille, overskuelig hær. Er det noget, i vil være med til?

Miguel

Quote from: Bay91 on 22 August, 2014, 08:25:46
Jeg skal lige have min hær malet :-)
Har vildt travlt lige pt, da jeg er Rusvejleder på universitetet og de nye starter på søndag ;-
Men jeg tager hjertens gerne et spil når jeg har fået malet min hær ellers er jeg også frisk på at overværer en kamp for at få en bedre ide om hvad det handler om :-)
nej nej, vi starter da bare op med de umalet... det giver som regel mere blod på tanden. Men kun hvis du har tid.

Miguel

Quote from: Daddyyankee on 21 August, 2014, 21:48:08
Er det bare at komme ned en dag, og så få et par intro games ;) ?

Vil du da gerne intro spille?

Bay91

Fedt Miguel!

Jamen det kunne godt tænkes at jeg gerne vil spille en gang i september så, jeg skal dog bare lige have ræset med universitet til at gå over, så burde jeg have lidt mere tid ;)

Bay91

Så har jeg fået en hær!
Den er ikke malet færdigt endnu (langt fra), men jeg har da mulighed for at spille lidt nu!
Så hvis nogen vil, så synes jeg at vi skal finde ud af noget :)