Tilmelding til finalen 2014

Started by El Rey, 18 September, 2014, 11:49:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mini Munchkin

Quote from: The rasmus on 19 September, 2014, 06:58:01
Ok, er bare ærgelig over der kommer "nye" regler her på falderebet. Havde ikke forstået at det hang sådan sammen og havde med vilje nedprioriteret den sidste kamp. Men fair nok, god turnering anyways.  :)

"Se nedenstående fra reglerne". Jeg er ærlig talt ikke tilfreds med, at du skriver her, at du har nedprioriteret den sidste kamp med fuldt overlæg. Jeg skriver resten til dig i en pm. Ud fra nedenstående regler og en almindelig fortolkning af regelsættes plus tidligere NWL praksis, så er sagen klar. Hvis man ikke fuldfører ens kampe selvforskyldt, så bliver ens resultater fjernet fra ligaen. Yderligere er det gennemgående, at man "skal" fuldføre sine kampe, hvilket bliver gentaget flere gange i regelsættet. Der vil muligvis også blive chance for at tilmelde sig, når vi har fået respons fra de kvalificerede spillere fra ligaerne.

Quote from: El Rey on 14 January, 2014, 15:52:46
National Warhammer Liga 2014
National Warhammer Liga (NWL) er en turnering som skal kunne samle hele warhammer-Danmark. Derfor er der ikke store krav til maling, ligaers størrelse osv. Det eneste der kræves er, at du kender mindst tre warhammerspillere i dit lokalområde, som kan spille ca. seks kampe hen over et halvt år.

Hvis du vinder din lokale liga (eller bliver nummer to eller tre, hvis det er en stor liga) kan du kvalificere dig til finalen. Derved får du ikke bare muligheden for at møde andre spillere fra hele landet, men også muligheden for at vise, at du er den bedste af disse generaler.

Hvis du vil deltage i NWL er det vigtigste, at du er villig til at spille det antal kampe som kræves for at være med. Der skal to til et spil, og de andre deltagere har meldt sig til turneringen for at spille warhammer. Derfor forventes det af dig, at du afvikler alle dine spil.

Kampe som ikke bliver spillet:
Der skal to til en kamp, og nogle gang er det ikke entydigt, hvem der har forårsaget, at kampen ikke er spillet. Hvis man ikke kan nå til enighed træffer NWL-ledelsen, med assistance fra den lokale Ligarepræsentant, en afgørelse om resultatet på baggrund af spillernes forklaring. Dette kan og vil resultere i mistede gavekort.

The rasmus

Rasmus Budde

Brother Soren

Jeg må indrømme, at jeg ligesom Rasmus, heller ikke havde fået den opfattelse, at man blev udelukket fra finalen, hvis man ikke fik spillet alle sine kampe.

Når det så er sagt, så er det vel fair nok, at man ikke kan komme med til finalen, hvis man ikke fik spillet alle sine kampe. Jeg kunne dog godt ønske mig at det stod tydeligt i reglerne. Så havde jeg måske også gjort noget mere, for at få afviklet den sidste kamp.
Søren Hvid Mortensen

Mini Munchkin

Quote from: Brother Soren on 19 September, 2014, 12:00:15
Jeg må indrømme, at jeg ligesom Rasmus, heller ikke havde fået den opfattelse, at man blev udelukket fra finalen, hvis man ikke fik spillet alle sine kampe.

Når det så er sagt, så er det vel fair nok, at man ikke kan komme med til finalen, hvis man ikke fik spillet alle sine kampe. Jeg kunne dog godt ønske mig at det stod tydeligt i reglerne. Så havde jeg måske også gjort noget mere, for at få afviklet den sidste kamp.

Så må det jo gøres 100 % klart i næste års formuleringer, selvom jeg må indrømme, at jeg synes, at det er ganske klart. Man har ikke overholdt de vilkår, som man har tilmeldt sig på, som går ud på, at man skal sørge for at spille alle sine kampe, hvor man ikke skal være selvforskyldt i, at dette ikke sker. Når det er sagt, så bliver der måske lukket op for tilmelding til finalen, hvis der ikke er nok deltagere.

Inden diskussionen går videre, så vil jeg lige minde folk om, at jeg ingen aktier eller gevinst har ved at hjælpe til i nwl processen udover de symbolske 75 kr.. De frivillige inklusiv undertegnet skal bruge tid på diskussioner omkring eksempelvis, hvem der var årsag til at kampe ikke blev spillet osv., hvilket afgør om depositummer fortabes mv.. Når folk så mere eller mindre overlagt ikke spiller deres spil, så betyder det ekstra arbejde for de frivillige og kan skabe dårlig stemning imellem spillerne direkte eller indirekte via repræsentanterne. Jeg beder folk om lige at have det i mente næste gang.

mvh Mads Hammer

thomasb

Jeg vil gerne med :)

- Thomas Brøgger
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Troels C

KimH

Deltager gerne  ;D - kan have 2 med i bilen fra København ( 1 plads er foreløbigt reserveret til Nygren )

mvh Kim
Hvis du er i tvivl - så charge !

GeneralRye

Oliver Rye - Jeg er klar! - Jeg har bil med fra KBH så lad os lige tale sammen :)

Azrael

Jeg snupper gerne en plads Oliver!

kOOn

[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Thraundil

Jakob Brun, Bundstynet, Vibininus' Svøbe, Betvinger af Indmeldelsesformularer og Først i Excelarket, Ph.D.

valle1

Jeg kan godt deltage i finalen på Næstved holdets vegne.

Mvh

Martin Bomark

Hr Jørgensen

Hverken Mikkel eller jeg kan deltage. Det betyder at der desværre ikke er nogen der kan deltage fra Trekantsområdet.

Mvh Thomas
Thomas E. Jørgensen

Down Town, Pjedsted.

nargash

Jeg snupper også en plads på ventelisten.

Bøf
Just because I don't care doesn't mean I don't understand!!!

Skummelkrat

Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Sarnovich

Jeg kan desværre ikk, så jeg må også melde fra  :(

- Rasmus
Put that cookie down, now!

Sylvania

Jeg vil gerne deltage.

Emil Garney

Nygren

Jeg må desværre melde fra :-(

Jazz_

Jeg står på venteliste og vil meget gerne vide om jeg når med, da der godt kan snige sig en anden aftale ind den weekend i stedet. Hvornår kan jeg forvente at vide mere?

Møller

Mini Munchkin

Skriv lige en pm til kent også. Så må han lige fastsætte antal deltagere :)

Jazz_

El Rey

Er der nogen der ved om Jakob Errebo og Steffen K. Jørgensen vil med til finalen? Jeg har selv prøvet at få fadt på Jakob uden held.

Hvis jeg ikke har hørt fra jer den 10, så tager jeg det som I ikke kommer.

Skummelkrat

Jeg må desværre framelde mig finalen pga. arbejde. Jeg er netop blevet kaldt på kursus udenbys i tre dage op til finalen, og så ser jeg ikke min lille søn. Derfor kan jeg ikke være bekendt og har heller ikke lyst til at forlænge fraværet med en weekend.

God fornøjelse, drenge.

Martin
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Azrael

Er det AS fra den anden tråd lagt fast?

Mvh,

Tobias

Zephyr

Jeg må desvære også melde fra i år.

Jakob - kvalificeret Aalborg.