Søger modstander torsdag d. 25

Started by Thunderlegs, 21 September, 2014, 17:59:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thunderlegs

Så blev det endelig tid til at jeg kan komme ned og lege i RT igen, så søger en der vil spil alt fra 0-35 point maks, jeg kan ca være der fra 16 tiden er min plan, og ellers til der lukker:)

Vh søren

blomkaal

Jeg skal til noget halløj på Frederiksberg som slutter ca. 19:30. Hvis dit dansekort ikke er fyldt kan jeg da godt kigge forbi med mine 15pts. Skorne, hvis det skulle have interesse?

Thunderlegs

Jo indtil videre er der ikke andre der har budt ind, kunne jo sagtens være man kunne få flere spil på en dag:) er det noget med når du skriver 15 point er det ikke mangled/Craw format du tænker på?

DickovDK

Øh faktisk tror jeg godt jeg kunne fikse noget således jeg kunne kigge forbi omkring halv 5. Der er dog lige en ting eller 2 der skal clears af :)

blomkaal

Quote from: Thunderlegs on 21 September, 2014, 19:21:49
Jo indtil videre er der ikke andre der har budt ind, kunne jo sagtens være man kunne få flere spil på en dag:) er det noget med når du skriver 15 point er det ikke mangled/Craw format du tænker på?

Nej, min samling består desværre kun pt. af en Battlegroup og et par tilføjelser, så jeg har ikke de ekstra Beasts der skal til for at jeg kan stille MM/TC. Så et ganske normalt, 15 pts. WM/H spil. Jeg er endnu ikke helt inde i reglerne, så hvad 'normalt' indebærer ved jeg ikke helt :)

Dog tilføjet, at kæresten gerne ser at jeg kommer hjem i stedet, så hvis du får bedre tilbud skal du ikke have dårlig samvittighed over at tage mod dem over mig :)

Thunderlegs

Du skal da heller ikke føle dig forpligtet til at dukke op Blomkaal hvis kæresten kalder er det helt fint, jeg har en masse at male hvis der ikke dukker et spil op, så jeg skal nok få tiden til at gå:-)

Johan B.

Hej Søren.

Jeg er frisk på at tage et spil eller to torsdag. Formatet er som sådan op til dig, men hvis du spiller menoth låner jeg mig nok til noget andet. :)

/Johan B.
Johan B.

blomkaal

Hehe det er nu også mere en af de der 'vil gerne/bør nok ikke' ting. Har lige afleveret mit bachelor-projekt, så både hobby og kæreste er blevet forsømt lidt de sidste 1½-2 uger, og ligger nu i kamp om hvem der først skal have den manglende opmærksomhed ;)

Men ok, jeg melder mig på banen med et 'måske' så, så må vi se om jeg kigger ned forbi, og om det så bliver til et spil hvis jeg gør :)

Sonny

Kan hun ikke bare komme med og sidde med på sidelinien, og være totalt taknemmelig over at få lov at være en aktiv del af dit spændende liv :)

DickovDK

Jeg har også fået clear'et det af med konen (og NEJ hun gider ikke min hobby) så jeg kan også godt dukke op. Så ender det helt med at der kommer et par sjove spil igang  :D
Hvis vi så endda holder et lavt point antal kan vi måske endda nå et par spil. Så skal blomkaal + kæreste jo bare melde sig under fanen så har vi en hel lille miniturnering.

blomkaal

Quote from: Sonny on 22 September, 2014, 11:58:11
Kan hun ikke bare komme med og sidde med på sidelinien, og være totalt taknemmelig over at få lov at være en aktiv del af dit spændende liv :)

Det synes ikke rigtigt at have virket, de par gange jeg har forsøgt ;)

Thunderlegs

Jamen tager en 15p med, samt en 30p også, så ser vi hvordan det kan hænge sammen. Jeg er nok dernede før en 16, men ved ikke med dig Johan hvad tid du kan være der fra. Men vi ser på det om ikke andet så ja en 15p mini turnering kunne da være sjov nok.

Og Johan jeg tager bare Khador med i stedet betyder ikke det store for mig.

Vh Søren

Bartholdy

Jeg havde egentlig planer om at smutte i RT i dag, men jeg kan da godt se at det er på torsdag alle de seje er der. Jeg kommer torsdag i stedet og er også klar med en 15 pts liste.
Dukkepusher i Faraos Cigarer
Jeg er skulptør - besøg min Facebook side

Overhamsteren

Heeey :D Grobut og Blomkål kommer i dag, jeg kommer faktisk også selvom jeg ikke lige har meldt noget ud. Alligevel rimeligt sejt synes jeg :P
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

DickovDK

Quote from: Overhamsteren on 23 September, 2014, 09:51:54
Heeey :D Grobut og Blomkål kommer i dag, jeg kommer faktisk også selvom jeg ikke lige har meldt noget ud. Alligevel rimeligt sejt synes jeg :P
Så er I jo bare nødsaget til at dukke op både i dag og torsdag  ::)

Johan B.

Jeg skal desværre til Roskilde i aften og spille ellers kunne jeg godt være kommet ned også. Men jeg er rimelig ledig torsdag, så jeg er også frisk før kl 16. Så hvis nogen vil noget andet end 15 point MM så kan jeg godt være frisk på det, så skal vi bare starte noget før.

/Johan B.
Johan B.

Grobut

Min playdate med Blomkaal er gået i vasken i dag - jeg bliver derfor hjemme i dag og plejer familien i stedet.
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

DickovDK

Hvor mange er vi rent faktisk der dukker op i dag?!?

Jeg har ihvertfald taget et kasse trolde med på arbejde så jeg kan kigge forbi.

Thunderlegs

Jeg er der ca halv fire når det ikke før

Bartholdy

Tak for spillet Søren. Det var super hyggeligt. Jeg lavede masser af fejl, men sådan går det jo når der går så længe mellem man får spillet.

Jeg fik prøvet Gaspy3 af, og han lader til at være en hyggelig fætter. Ikke helt så meget et powerhouse som Gaspy2, men ganske fin, og med tiden kan man sikkert få åbnet for nogle fine komboer med ham. Umiddelbart er han nok en relativt god Jack caster, da han med Mobility kan gøre jacks, ja temmeligt mobile. Der skal eksperimenteres lidt mere med ham.

Jeg håber der er nogen der er friske på et spil tirsdag d. 7/10.
Dukkepusher i Faraos Cigarer
Jeg er skulptør - besøg min Facebook side

Thunderlegs

Selv takker Peder... Var lidt træt til sidst, men blev et rigtig spændende spil, med Jack mod caster på begge sider, men Jack havde det dog noget bedre end din:-). Glad for du ikke gemte dig, for så havde jeg bare fået på munden... Er temmelig sikker på jeg har fri den tirsdag også temmelig sikker på jeg kommer i klubben, så om ikke andet kan vi lege der.

Generelt en rigtig fin dag, med lidt tømrermænd, men 3 gode spil.
Første spil var mod Johan, som kalder på en masse retfærdighed, med et par onde terning slag. Dog tror jeg at Menoth guden, har et problem med den måde Johan tilbeder den, for den gav mine kære Khador en masse god terningen karma især though rul var den tosset med at give mig 4 * 5er i træk.

Men et rigtig godt spil og selvom terningerne bestemt holdt med Khador, bevarede Johan humøret med sin Kreoss 3, som jeg ikke helt har regnet ud endnu, men han virker sjov og meget ond. Johan stillede også ren MM liste, hvor min bare var 15p blandet eIrusk. (hund, shock, mortar, jugger).

Andet spil var en omgang trolle, rigtig sjovt at spille mod the hordes. Johnny havde sin debut i RT, så godt at jeg kunne give ham lidt god karma med en sejr. Jeg har ikke lige luret trollene og lavede et unødvendigt sats i starten af spillet der desværre gjorde det lidt op af bakke. Johnny spille bestemt fint og havde en monster Feat tur, der gjorde rigtig av. Jeg har bestemt lært at trolle er meget hårde, så vil have en del mere respekt for dem næste gang. Johnny havde ligesom mig en 15p blandet liste, jeg spillede den samme liste som første kamp.

Sidste spil blev en omgang mod den kære Peder. Godt at se ham igen, især fornøjelsen af at kæmpe mod de meget pæne Cryx han er i besiddelse af. Puha Cryx er farlige, selvom jeg hev sejren, så var det nok mest fordi Peder var rusten, samt ikke legede rundt og gemte sig. Der var et par spg. i spillet som vi ikke lige fandt ud af. En af dem er om Gaspy 3 når han får souls om disse så tæller til hans armor, vi spillede det som de ikke gjorde. Ellers endnu et fint spil, hvor jeg nok får tæv næste gang vi skal mødes:-).

Der er desværre ikke billeder denne gang, havde ikke lige så meget overskud, så må blive næste gang. Takker til modstanderne for nogle gode spil, hvor det var rigtig rart at komme i gang igen. Desværre skal der fikses gulv i RT, så MM turneringen er en anden weekend og der kan jeg ikke, så må blive næste gang. Derudover fik jeg talt lidt med Johan, samt at han næste har et oplæg klar til Journey Leauge, det regner jeg bestemt jeg skal være med til.

Det var alt for denne gang.

DickovDK

Quote from: Thunderlegs on 26 September, 2014, 12:53:21
Andet spil var en omgang trolle, rigtig sjovt at spille mod the hordes. Johnny havde sin debut i RT, så godt at jeg kunne give ham lidt god karma med en sejr. Jeg har ikke lige luret trollene og lavede et unødvendigt sats i starten af spillet der desværre gjorde det lidt op af bakke. Johnny spille bestemt fint og havde en monster Feat tur, der gjorde rigtig av. Jeg har bestemt lært at trolle er meget hårde, så vil have en del mere respekt for dem næste gang. Johnny havde ligesom mig en 15p blandet liste, jeg spillede den samme liste som første kamp.
Blot til information var listen pMaddy, Mauler, Axer, min KSB og Janissa. Janissa er bare latterlig god når man lærer at bruge hende. Hun kan lidt af det hele og fik brugt det meste i kampen mod Khador. Selv hendes Pow9 var god under Carnage og pMaddys feat med armor piecing gjorde hun det onde ved Shock'erne, samtidig med hun hyggede sig med sin Pathfinder som Shockerne ikke havde.

Overhamsteren

Sjæle giver ikke armour medmindre man har en regel der specifikt siger det, fx Ghost Shield eller Terminus feat.
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Thunderlegs

Takker Rasmus, så endte vi med at spille det rigtigt....