Pen-and-Paper Rollespil i Københavnsområdet: Dronningens Kavalerer!

Started by Tordenskjold, 10 October, 2014, 10:32:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tordenskjold

Hej alle! Jeg er ved at starte pan-and-paper bordrollespil i København og søger til det formål 2-4 spillere. Hvis du er interesseret så læs nedenfor:

Hvad?
Spillet er en playtest og evt. kampagne i et nyt pen and paper spil, The Queen's Cavaliers. TQC er De Tre Musketerer i en fantasy setting med spor af steampunk (clockpunk). Spillerne tager rollen som medlemmer af dronningens garde og forsvare landet og dets befolkning mod indre og ydre fare.
Systemet er bygget intuitivt på "dice pools", karaktere har et antal terninger til rådighed afhængigt af deres kompetencer inden for et bestemt felt og ruller så en pulje af terninger hvor de bedste vælges og sammenlignes med et tal.

Hvem?
Mit navn er Christian, jeg er 25 år og har spillet rollespil i 3-4 år fast og været GM for to forskellige grupper i 1-1½ år. Nu er den ene gruppe blevet spredt for meget til at vi kan spille fast mens den anden allerede er engageret i en kampagne. Jeg har allerede rekrutteret en veninde og har følere ude hos andre venner, men mangler stadig nogle interesserede spillere. Derfor denne appel.

Hvor og Hvornår?
Jeg bor selv på Amager og har mulighed for at arrangere spil der. Jeg er også åben for at spille andre steder i byen hvis det bliver relevant. Jeg forestiller mig at gruppen skal mødes og spille max. 2 gange om måneden/hver anden uge på en fast ugedag bestemt af gruppen.

doomande

Du ved godt at vi har fået os et rollespils subfora ikke? Det vil nok være lidt mere effektivt at søge efter spillere der http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=751.0
Doomande, betvingeren af 4500 point blå manga fisk
"For the greater good of cake!"

Tau 5th edition13W 9D 4L