News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Hvorfor du skal læse alt mit crap...eller noget

Started by golddigger, 22 October, 2014, 22:53:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

golddigger

Hej Powerfistere! (Hvorfor ser folk altid skævt til mig hvis jeg nævner dette til non-gamers?!)

Velkommen til mit lille hjørne af forummet. Her er det planen, at jeg kommer til at poste alt muligt, jeg laver i WARHAMMER hobbyen (og her mener jeg ikke AoS). Det kommer forhåbentlig til at indeholde en masse dybdegående beskrivelser med masser af tekst...nah, hvem gider læse alt det, når det jo er BILLEDER vi vil se?  ;)
Så jeg satser på at vise conversions, work in progress, malearbejde, bede om feedback og måske i ny og næ en battle recap.

Så jeg håber, I gider kigge med og aktivt komme med feedback og sjov og spas  :D

God fornøjelse!
Thomas L

Skovtrold

Fuck billeder, kom med noget interessant læsestof !

Skilkoff

Fuck læsestof, kom med nogen interessante billeder !

golddigger

Ha ha drenge, det bliver vist svært at gøre alle tilfredse  :D

Må prøve at mixe det lidt op!

KimH

Hvis du er i tvivl - så charge !

golddigger

Quote from: KimH on 08 January, 2015, 18:28:20
Billeder !!!  Mangler et osl fix ????

Sorry Kim, jeg havde helt overset din kommentar  :-[

Mine warriors ligger lige lidt stille, indtil jeg er færdig med commission work på vampyrerne. Jeg må indrømme, at jeg også er lidt betænkelig ved at gå videre med mine warriors, når vi endnu ikke ved, hvad der sker i 9. edition  :o

Det skal dog nævnes ift. OSL, at jeg har fået købt mig noget Lahmian Medium, som jeg tror, vil kunne gøre det nemmere at opnå den effekt, jeg ønsker med OSL.