News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

WoC: Ben Hur bliver såååå misundelig!

Started by golddigger, 22 October, 2014, 23:04:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

golddigger

Jeps, jeg er så småt gået i gang med at lave mig en stridsvogn aka en chaos chariot. Da planen med hele hæren til dels er, at den skal være så billig som mulig, er der tale om scratch built i denne omgang. Det meste er lavet af plastic card og sprue-stumper. Lige nu ser det ikke ud af så meget, men jeg har stadig håb om, at det nok skal blive godt.

Jeg har ikke billeder af dyrene endnu, da jeg er gået lidt i stå (green stuff muren ramte mig hårdt). De vil blive baseret på de gamle cold one køer fra dark elves, da jeg havde 6 af dem liggende (så der er til at lave 3 kareter i alt). Basen er også godt i gang, men den må I også vente med at se.

Belerophon709

Jeg vil se en GS-udgave af Charlton Heston, ellers er det ikke godt nok...!

/Marcus

golddigger

Quote from: Belerophon709 on 23 October, 2014, 06:37:06
Jeg vil se en GS-udgave af Charlton Heston, ellers er det ikke godt nok...!

/Marcus

Sgu da en underlig fetish du har, og det eneste G-String billede jeg kunne finde af ham var dette...tilfreds?

golddigger

Chaos Carpool!

Imod at få nogle bits fra Lars Lau har jeg lovet ham at bygge 2x chassis til gorebeast chariots af bits, plastic card og green stuff. Jeg tænkte, at de falder fint i hak med denne tråd, så derfor får I dem også lige at se. I første omgang er det bare den ene, som skal være nurgle-baseret.

Må sgu sige, at plastic card er awesome! Planen er, at der også gerne skulle blive til et par stykker til mig selv senere hen  :D

Lidt tidligere WiP - dyret er med til at give indtryk af størrelse

En lille nurgling mener åbenbart, at den har ret til at køre på røven her

Det bliver spændende at se, hvordan hr. Lau får malet den.

Belerophon709

Hingsten

Det bliver rigtigt godt Thomas glæder mig til at se mere. Men det der med mænd i G-Streng  ??? Kan Marcus og dig ikke nøjes med at nyde det på Powerfist.com  8)
Det røde og hvide tøj måtte godt blandes ikk?

KimH

FEDT !!

Plastic Card ?? - er det det fra Gale-force ? - eller rettere hvem er din pusher ?  8)
Hvis du er i tvivl - så charge !

Belerophon709

Plastic Card kan købes i Panduro, Kim.

/Marcus

golddigger

@Marcus: Takker, synes også selv det er blevet ret godt, til trods for min ringe green stuff fu  :)

@Hingsten: Det med fyre i trusser må Marcus tage helt på sin egen kappe. Jeg har ingen fetish i den retning  :o

@Kim: Takker  :) Jeg købte i sin tid plastic card fra Stoppel Hobby, men den er lukket. Pt bruger jeg af de sørgelige rester (og noget leveret af Lars Lau), men det er da godt at høre, at man også kan få det i Panduro (tak for info Markus).

Olsen

Rigtig flot chariot. Glæder mig meget til at se den malet, da greenstuff arbejdet nemmere kan vurderes der.