News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

WoC: Dømonen tror han er VIP...men er bare WiP

Started by golddigger, 23 October, 2014, 14:44:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

golddigger

Jeg er lidt gået i stå med karet og disc tryller, så i stedet gik jeg i gang med den eneste model, jeg vidste kunne gøres færdig: min daemon prince. Jeg har i suuuuper lang tid haft Be'lakor liggende, da jeg helt har glemt, hvorfor jeg i sin tid købte ham...udover at han er verdens fedeste model! Han er stadig i work in progress stadiet, for hold da kæft hvor er der mange detaljer på ham!!!

Jeg ville gerne have lavet en eller andet conversion på ham, men da jeg ikke havde nogen god idé, droppede jeg det. Jeg vil jo nødig ødelægge en fed figur, blot for at lave en conversion, som så måske ikke holder 100%.

Han giver måske nu et indtryk af hæren farveskema: Sort/mørkeblå hud, brunlig rustning og irret bronce dimser og så selvfølgelig en masse rød-gule nuancer som kontrast til alt det mørke. OSL er ikke påbegyndt på andet end stenene.

Anyway, hvad synes I? (sorry for den ringe billedkvalitet...har brugt min mobil)

Sværdet skal afgive OSL effekt på den ene vinge

Chaos symbolet på brystkassen skal være glødende og afgive lys på horn og underside af hoved

Norx

Basballen's private gulvklud

Kristian

Lækkert.
Må jeg allerede nu have æren af at grudge dig til næste års GF?
Konge af Lethian!

golddigger

Ha ha, sikkert Kristian  :D

Det lægger jo en del pres på, at hæren jo så skal være færdig...og indtil videre er jeg vist ikke rigtigt kommet i gang med modeller, der skal med  :o

Ser vi snart nogen billeder af dine nye high elves??

Belerophon709

Hov-hov, Kristian!  >:(
Hands off my easy-frag!

/Marcus

Kristian

Quote from: golddigger on 23 October, 2014, 20:06:24
Ha ha, sikkert Kristian  :D

Det lægger jo en del pres på, at hæren jo så skal være færdig...og indtil videre er jeg vist ikke rigtigt kommet i gang med modeller, der skal med  :o

Ser vi snart nogen billeder af dine nye high elves??

Jeg er i gang med 15 sea guard.
Jeg mangler banneret og så deres skjolde, hvilket vil sige, en hulens masse freehand. Jeg satser på at have dem færdige i næste uge. Herefter står den på reavers.
Konge af Lethian!

Kristian

Quote from: Belerophon709 on 23 October, 2014, 20:08:21
Hov-hov, Kristian!  >:(
Hands off my easy-frag!

/Marcus
Well, jeg havde et fremragende spil mod Thomas der endte uafgjort, så vi må jo have closure  ;)
Konge af Lethian!

Belerophon709

Ikke på bekostning af mine nemme points!

/Marcus

CNA

Reaperman

Det der ser vildt godt ud, elsker din kræsen for detaljer og spændende med OSL
Anders Orkerkongen Westh

KimH

Hvis du er i tvivl - så charge !

golddigger

Tak skal I have!

Det er vildt sjovt at lege med OSL, men jeg må også indrømme, at det er ret nervepirrende. Jeg er midt i processen nu, og aner ikke, om det færdige resultat kommer til at ligne 'da shit' eller bare...lort. Hvis det bliver det sidste, er det lige 25+ timers malearbejde ud i lokummet  :o

Jeg håber jeg kan poste et billede i morgen, hvis belysningen er ok. Så stay tuned  ;)

golddigger

Let there be light (effects)!

Så er daemon prince næsten færdig. Der mangler småting som græs på basen, lak på lava og lidt manicure. Han har fået OSL effekt fra sværdet og bryst-symbolet og så sine øjne, der er grønne.

Jeg synes, det hele er svært at se ordentligt på billederne, og jeg ved ikke helt, om jeg er tilfreds med lyseffekten fra sværdet. Det kræver nok noget mere øvelse at mestre ordentligt. Men han bliver ikke lavet om lige foreløbigt!

Man kan svagt skimte det grønne lys på hans (for os) højre skulder.

Jeg vil nok prøve at dæmpe skæret fra sværdet lidt...det virker for lyst.

El Toro

golddigger

Den store aben

Thomas nu tør jeg jo ikke male min dæmon prins. Din er alt for fed.
Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

golddigger

Quote from: Den store aben on 25 October, 2014, 09:01:19
Thomas nu tør jeg jo ikke male min dæmon prins. Din er alt for fed.

Sikke da en lam undskyldning! Sæt i gang  :D

(men tak for komplimenten  ;))

Norx

Lam? Så skal du bare møde ham når han får whisky  :)

golddigger

golddigger

Næeh, en pony!

Første hest er undervejs, og de WiP billeder man kan se nedenfor udgør ca. 6 timer af mit liv!  :o 

Men det er nu fedt at male hver figur, det bedste man kan. Og jeg har allerede fået opnået nogle af de ting, jeg gerne ville lære. I denne omgang er der tale om at lave den irrede effekt på bronzen. Det er super nemt at lave, og så slipper jeg for at male guld, som jeg er ved at kaste op af efter mine dark elves.

Kristian

Konge af Lethian!

Norx

Jeps! Glæder mig til at se et regiment med lava :)
Indtil videre er det rigtigt fedt, og jeg griper måske selv endda en pensel og den første test figur i aften :)

casper h

Det ser rigtig fedt ud  :) Jeg er ret vild med det lysende kaossymbol, det er blevet virkelig godt.

golddigger

Tak allesammen for de rosende ord. Det varmer (vel det eneste rigtige man kan sige, når man laver lava baser  ;)).

@Norx: Jeg glæder mig også til at kunne sætte et reelt unit på bordet, men der er et stykke vej endnu. Jeg vil også gerne lege lidt mere med forskellige elementer af lava - fx flydende lava der glider ned fra sten/dyr og mini-udbrud. mht til det sidste mener jeg steder hvor lava bliver sprøjtet op fra basen. Jeg har set en video med en teknik, der måske kan anvendes til at lave dette.