News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

WoC: We are the knights that say....

Started by golddigger, 25 October, 2014, 17:20:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

golddigger

Jeg kan tilsyneladende ikke holde fokus på ét projekt ad gangen, så nu er jeg også gået i gang med mine første chaos knights. Jeg har samlet den første og lavet de første par baser.

Jeg synes dog, at der godt må gøres noget ved dem a la conversions. Men hvad? Jeg har overvejet nogle kapper lidt som dem, Kim Hyldig har lavet: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=78203.0#msg1038919

Hvis folk har andre idéer, der passer ind i temaet, så fyr løs.

Belerophon709


golddigger

Lava baser, underlige chaos metal dimser der stikker op...Jeg tænker at hæren skal kunne fungere som alle 4 retninger (khorne, slaanesh, osv.) + undivided, så ikke alt for meget i én retning.

Der er ikke en baggrundshistorie bygget op, andet end at jeg forestiller mig at de fiser rundt i et ret kaotisk miljø og bruger de metaldimser til at lave deres rustninger, kareter, osv.

golddigger

Ups, dette var røget ind i en forkert tråd først!

Næeh, en pony!

Første hest er undervejs, og de WiP billeder man kan se nedenfor udgør ca. 6 timer af mit liv!  :o 

Men det er nu fedt at male hver figur, det bedste man kan. Og jeg har allerede fået opnået nogle af de ting, jeg gerne ville lære. I denne omgang er der tale om at lave den irrede effekt på bronzen. Det er super nemt at lave, og så slipper jeg for at male guld, som jeg er ved at kaste op af efter mine dark elves.






Ninu

Jeg forstår godt idéen... meeeen.. den metal dims der ligner mere at hesten har mistet sin manddom på vejen :P Den er lidt uheldig placeret ;) Du bør sætte dem så de stikker ud til siden.. hestene rider jo forbi dem og undgår dem.. ;)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Skilkoff

Hehe ser nice ud. Jeg har lige lave det samme på mine chaos warriors ;D der er det mere deres shield som fik irrede look.

Waaargh

Det er en smuk hest.

Må se den med rytter og som enhed for at kunne vurdere helheden.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

golddigger

@Ninu: Ha ha, nej den har ikke mistet noget undervejs  ;) Idéen er, at de alle er vant til at færdes i det usunde miljø og endda nogen gange er nede i selve lavaen (mere om det senere). Så at der stikker lidt kaos metal op er ingen hindring...den bliver eventuelt bare absorberet og til en del af deres rustning, som er lavet i samme farver. Jeps, med chaos kan alt bortforklares  ;)

@Skilkof: Har du din egen blog, hvor jeg kan se billeder af dette? Kunne være interessant at se, hvordan dine ser ud  :)

@Waaargh: Ja, det ville nok give et bedre indtryk at se det hele samlet. Men der kommer du lige til at vente et stykke tid, for det vil tage maaaange timer at få dem færdige.

golddigger

Lidt mere fremskridt på hesten. Nu mangler jeg 'bare' OSL fra lavaen.




Den store aben

Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

Skilkoff

Quote from: golddigger on 27 October, 2014, 13:10:45
@Skilkof: Har du din egen blog, hvor jeg kan se billeder af dette? Kunne være interessant at se, hvordan dine ser ud  :)

Min blok er til mine Vampires. Men de var ikke hjemme og jeg var i maler humør så hoppede lidt på mit chaos.
jeg smider nogen billeder op i morgen med dem så du kan se dem.

golddigger

@Aben: Takker mange gange  :)

@Skilkof: Super!

Skilkoff

Længe leve man er super doven til at få gjort ting.


golddigger

Ser ud som om, det irrede kommer bedre til udtryk på dine modeller.

Og damn, hvor er Archaon's hest dog for fed! Har brugt den til min Bretonnian lord, men jeg nænner næsten ikke at pille ham fra hinanden igen, selvom han ikke er malet endnu.

KimH

#14
Quote from: golddigger on 03 November, 2014, 20:32:30
Ser ud som om, det irrede kommer bedre til udtryk på dine modeller.

Og damn, hvor er Archaon's hest dog for fed! Har brugt den til min Bretonnian lord, men jeg nænner næsten ikke at pille ham fra hinanden igen, selvom han ikke er malet endnu.

Der er ingen Bretonnia lord der kan styre Dorghar - Sorry - Så du må nok i gang med at skille den ad ;)
Hvis du er i tvivl - så charge !

Kristian

Jeg har både lavet den til en pegasus og til et trækdyr til en chariot. Hesten er jo bare en lille pony  ;)
Konge af Lethian!

golddigger

Quote from: KimH on 06 November, 2014, 19:09:29
Der er ingen Bretonnia lord der kan styre Doghar - Sorry - Så du må nok i gang med at skille den ad ;)

Ha ha, det har jeg sgu lavet for meget arbejde til at nænne:


KimH

#17
Ved nærmere eftertanke - HØ-HØ.

Med mindre han naturligvis skal optræde i en kommende Bretonnia hær - Der er hårdt trænet efter en lang kampagne i Chaos Wastes  8). Det er jo synd at sådan en prægtig figur ikke kommer i kamp i rette kontekst ...... ( når han nu sidder på en hest han ikke rigtigt kan styre )
Hvis du er i tvivl - så charge !

Larslau

Kim.... Fisker du efter at købe ham til din Brets hær? ;D

VH Lars
Heldig vinder af Lethian (2015, 2017 og 2018)

Længe leve Mørksjæl:)

KimH

Njaah - Tanken er da nærliggende ???? Havde egentligt planlagt at min Lord skal være flyvende. Det kunne blive en uber Paladin.....
Hvis du er i tvivl - så charge !

golddigger

Ha ha, så du har planer om at aftage min bret lord, blot for at degradere ham til paladin?  :o