News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Erik laver et stort kirkegårdsbord

Started by Honsou, 11 November, 2014, 07:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Honsou

Quote from: princelarming on 12 November, 2014, 15:48:44
Sæt 2 magneter i hver side af hver kvadrat med et fast mellemrum - og vend de to magneter modsat af hinanden (den til venstre + og den til højre ÷ eller omvendt), så længe det er konsistent.

Nå ja, det kan man jo gøre, så skal jeg bare have lidt flere magneter, eller mange flere nærmere. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

princelarming

... Eller erstat alle dem til venstre med en jern-knap??

Jeg er nok blevet lidt miljø-skadet af min lokale spiller-gruppe,  hvor en (Gorlak!) i et anfald af midlertidig sindssyge købte et par meter magneter (nej, det er hverken en stavefejl eller nogle meget store magneter...)
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Doktorevil

Altså sådan her med magneterne?

Det bliver 128 magneter. Køb dem fra kina og du kan gøre det for godt 100 kr.- hvor kvaliteten stadigvæk er høj.

P.E. Daner

Hvis magneterne er fra Kina er polerne på dem så omvendte?

:P

Honsou

Ja det må de være.... pis, NY PLAN folkens! :)

Jones

Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Honsou

Jeg har godt og vel 120 gravsten... så der blev filet kanter til 4 afsnit Walking Dead i går. De er godt nok hovedrystende dumme, men der er jo zombier med, eller dvs. walkers, biters, skin eaters, geeks og hvad de ellers hedder.

Så er man underholdt mens man slaver derudaf. :)

Honsou

Så er 130 gravsten, en håndfuld kister, 2 statuer og nogle vægge klar til kamp, og så har jeg malet Lazarus færdig, så han kan hærge kirkegården, for hvem der end hyrer ham.

Gamle kendinge ved jeg ER og har spillet: Iron Warriors, da de er dygtigere end alle andre til lorteopgaverne, og ikke mindst gamle og bitre! :)

Lazarus er om nogen, gammel og bitter, så han skulle da naturligvis lugte lidt af Iron Warriors:

Jeg bliver nødt til at spille lidt inden kirkegården bliver færdig, så derfor denne "overspringshandling" i form af Lazarus.

doc watson

Honsou

Takker, nu skal du snart prøve et testspil af dette rygeheroin, så du kan blive fanget i det samme misbrug. ;)

Silva

Ser godt ud.

Når Lazarus the Iron Warrior kommer på bordet, må jeg jo hellere medbringe Taelor og Johan med hamrene Bing og Bong.

Honsou

De der anti construct dimser? Husk vores house rules: Alle med stor hammer har altid SLOW. ;)

Silva

Honsou

Så er der 250 magneter på vej til Tårnby, så håber jeg det bliver fint nok med blok-metoden, ellers har jeg magneter nok til diverse stads, og lidt til. ;)

Magneter

Honsou

Jeg er ved at skære firkanter, men 9" x 9" er lidt problematisk med den glødetråd jeg har, den er lidt over 6" dyb. Er der nogen proffe flamingo-nørder derude der har gode råd, eller har set nogle bedre glødetråde (eller andet smart), som de kan anbefale?

Folk lader til at lave dem selv, og ellers er der den type jeg har, og så denne, som ville være idéel men koster 2300 kr:

P.E. Daner

Er du gået død i projektet?

Eller sidder du og savler over din Serenity model ;)

Honsou

Jeg har været syg en uges tid, så jeg er ikke så aktiv, men jeg skal modificere min glødetråd for at skære de firkanter, hvis jeg ikke kun skal have dem som 6" x 6" (og det skal jeg ikke).

Når jeg er ovenpå, skal der nok ske noget. Jeg har da fjernet støberester på de 130 gravsten, vægge o.l. samt samlet en plastikbygning.

(Savler også lidt over min Serenity-model, det skal jeg minimum 5 min om dagen med de penge jeg har smidt efter den.)

P.E. Daner

Quote from: Honsou on 02 December, 2014, 18:08:24

(Savler også lidt over min Serenity-model, det skal jeg minimum 5 min om dagen med de penge jeg har smidt efter den.)
Hvad endte du med at slippe for den?

Silva

Mere end hvad Mal Reynolds gav for den rigtige Serenity...

Honsou

Quote from: P.E. Daner on 02 December, 2014, 20:56:03
Quote from: Honsou on 02 December, 2014, 18:08:24

Hvad endte du med at slippe for den?
Så du ikke min tråd om impulsindkøb? Tsh tsh der stod det jo. Det endte på 2500 kr... selve modellen kostede $ 350 så var der liiige porto og Danmark der mente at jeg skyldte dem flere penge bare fordi.

I Danmark, med de dyre varer og høj skat, betaler vi samlet set ca. 117 ører skat på hver krone vi tjener. :)

PS Fjernede lige det der underlige afskyelige mangastads. Her skal der kun være seje billeder.

Honsou

Ingen sagde det var simpelt, men jeg kan nogle tricks. :)

Honsou

Som I kan se sidder jeg ikke på den lade side, trods jeg har haft hovedpine i 30+ timer, har konstant propper i ørene og tinnitus. Jeg skal have fat i min læge i morgen, det er efterhånden ikke skide sjovt, det her.

Nå men jeg kan prøve at glemme mit skræntende helbred ved at koncentrere mig om den langsommelige proces det er, at skrælle dette grønne håndtag, men forhåbentlig bærer det frugt. Stay tuned.

Honsou

Nå... det er ikke helt så nemt at gøre det til fine lige firkanter med denne glødetråd, måske jeg skulle prøve Sonnys råd om en meget skarp kniv. Lige nu lader det til at blive en stor fast plade, men løse ting på, for hvis de firkanter ikke kan blive ens, så er de ubrugelige. :/

Honsou

Hvis der ikke kommer geniale idéer mht. at få skåret skumkanterne helt lige, så bliver en stor fast plade, med visse faste features, og en masse løse ting man kan kaste på.

F.eks. bliver der fordybninger med en lille toxic pool (hazardous terrain), og så laver jeg en bakke, et mausoleum eller lign. som kan sætte henover, så man ikke altid har den lille sø der.