Talerøret -generel snak, feedback, hån, kække bemærkninger mm.

Started by Morten C, 13 November, 2014, 13:33:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Morten C

/Morten C.
O&G Blog
PF-Trader
Quote from: rat of vengence,Nov 14 2011, 01:09 PMWhat one goblin cannot do, 50 can't either, but they last longer.

Nik

Jamen lad os da komme igang med hånefesten.

I hvad der formentlig var kampagnens første spil fik Krakull klanen æg. Svier det stadig Joachim?

Nik

Forslag til en overskuelig tråd med kort og udfordringer.

PT poster folk når de udfordrer, og efterfølgende med resultatet. Man kunne evt. bare redigere den første tråd, så den indeholdte både udfordring og resultat. Så kan vi halvere mængden af posts :)

Morten C

Det har jeg haft tænkt mig, har bare slet ikke haft overskuddet  :-\ ser på det på søndag.
/Morten C.
O&G Blog
PF-Trader
Quote from: rat of vengence,Nov 14 2011, 01:09 PMWhat one goblin cannot do, 50 can't either, but they last longer.

Traulsen

Jeg har lige et opklarende spørgsmål. Det er angående grænsen for mindsteprisen på en enhed i januar, som jo vel at mærke er på 75pts. Jeg har f.eks. en chariot champion, som koster 55pts+10pts for champion upgraden, hertil kommer så, at han har fået +1 BS altså 10 point mere. Må jeg godt stille ham som single, når hans samlede pris så kommer op på 75pts? Det samme med en Necropolis Knights champion, som samlet løber op i 75pts... :-)

Nik

Traulsen

Fedt mand! Du gør mig sgu glad, dig-som-det-ikke-er-at-der-er-Jay!  ;)

Traulsen

Ikke at jeg ville gøre det.... overhovedet... på noget tidspunkt... nej nej... hvem ville dog i det hele taget tænke på noget så fjollet... ikk' os'?

Nik

Brøgz

Lige et sprøgsmål..... hvordan får man relics?  ;D

og så ville jeg hører, hvis nu jeg har 30 guld, og køber et item for 25, er de resterende 5 så bare tabt, eller gemmer jeg dem i "banken"?
Jacob Brøgger
The 9th Age: Vampire Covenant, Orcs & Goblins, Warriors of the Dark Gods og Dread Elves
Medlem af AFF

Nik

Banken. For guldet kører nu sådan, så det altid bare ryger i banken, og så hæver du løbende derfra. Så nå den siger "modtag et item til X guld", betyder der bare "smid X guld i banken" - dette er dog ikke det samme ved unit bannere.

Relikvier kommer fra miner + vindertabellen + (vistnok) sæsonafslutningsscenarier

Brøgz

Super :)

Lige et sidste spørgsmål... hvor længe kører den houserule med at VC og TK ikke behøver at have deres general/"hvad det nu er TK bruger" som magiker?
Jacob Brøgger
The 9th Age: Vampire Covenant, Orcs & Goblins, Warriors of the Dark Gods og Dread Elves
Medlem af AFF

Morten C

/Morten C.
O&G Blog
PF-Trader

thomasb

Jeg bliver altså lige nødt til at opfordre folk til at overholde reglerne for udfordringer. Angriber man et fjendtligt område skal man skrive i udfordringstråden. Man må også kun lave én udfordring ad gangen som skal afvikles indenfor 10 dage af udfordringen. Det er min opfattelse at dette overhovedet ikke overholdes. Så skal reglernes ændres? Det er bare ikke så super fedt at være den eneste der rent faktisk gør det...
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Nik

Jeg tror vi er flere der bare mødes og spiller, og så tager vinderen et felt fra den anden. Det synes jeg er langt rarere. På den måde udfordrer man kun folk, man er sikker på at kunne komme til at spille med

thomasb

Det er også fint for mig, men så skal det bare laves om i reglerne... Jeg kunne fx have nået langt flere end de to spil jeg fik spillet i december hvis jeg ikke havde fulgt reglerne
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Phatmotha-phucka

Traulsen

Jeg er også med på de frie tøjler. Hvis man så taber et par kampe i streg, og de to modstandere gør krav på samme felt, så må de jo slås om det (eller arbejde med nogle diplomatiske forbindelser... Men det er vel ikke derfor vi skubber med dukker; diplomati: baaaahhh :-) )

thomasb

Jeg er også enig i de frie rammer... For mig er det bare vigtigt at vi spiller med samme regler :)
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Brøgz

Jeg går også ind for frie tøjler.. men den første måned har nogen bare spillet med frie tøjler, mens andre (undertegnede inklusiv) har fulgt de gængse regler..
Enten så følger vi reglerne, eller så laver vi reglerne om, så det er de løse rammer der gælder.. det andet er ikke fair for nogen..
Jacob Brøgger
Medlem af AFF