Fantask og Heroclix..

Started by Kloen, 03 December, 2014, 11:21:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

..er vist slut.
Manglen på nyindkøb af varer i lang tid gav mig mistanken som Tommy så har bekræftet: I forbindelse med lukningen af spilafdelingen (som rykkes over i den snarligt udvidede tegneserieafdeling) henter Fantask ikke nyt Heroclix hjem igen.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

hvem købte overhovedet Heroclix der? Jeg har ikke købt noget i flere år hos dem, da jeg er træt af ikke at vide, hvad der er i pakken, og træt af dubletter. Afdelingen i Skt. Pederstræde solgte måske generelt for lidt, siden de flytter den til Skindergade?

Kloen

Quote from: Bartok on 03 December, 2014, 11:26:47
hvem købte overhovedet Heroclix der? Jeg har ikke købt noget i flere år hos dem, da jeg er træt af ikke at vide, hvad der er i pakken, og træt af dubletter. Afdelingen i Skt. Pederstræde solgte måske generelt for lidt, siden de flytter den til Skindergade?

Skindergade?

de slår den bare sammen med tegneserieafdelingen lige overfor på hjørnet af skt. Pedersstræde og Larsbjørnsstræde. Tror du tænker på Faraos. Jan M. købte der muligvis. Jeg syntes det kunne være hyggeligt at købe en random booster hvis jeg lige havde en hund til overs. Det var sådan jeg fik Whizzer og Black Witch  8)
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"

Bartok

nå ja, jeg forveksler med Faraos.
'Whizzer og Black Witch - føj, så er det godt, du ikke kan køber boosters mere  ;D

Sporh

Jeg købte boostere ind i mellem, men de sidste to gange jeg var der, havde de kun Marvel eller gamle booster. Og prisen har også fået et nøk op.

Det er helt skørt, de lader historien diktere, at de bliver i de lokaler. Det er alt for småt og indbyder ikke til at man kommer ned og får en oplevelse. Hvorfor så ikke bare købe online i stedet?

Kloen

Quote from: Sporh on 03 December, 2014, 13:10:34
Jeg købte boostere ind i mellem, men de sidste to gange jeg var der, havde de kun Marvel eller gamle booster. Og prisen har også fået et nøk op.

Det er helt skørt, de lader historien diktere, at de bliver i de lokaler. Det er alt for småt og indbyder ikke til at man kommer ned og får en oplevelse. Hvorfor så ikke bare købe online i stedet?

De har kun Titans Fast Forces-pakken som er dårlig) og så Superman & the Legion-boosters tilbage. Mon ikke prisen ryger ned på dem en af dfagene?

plysforever

har været der inde og kigge et par gange, men aldrig købt noget, det har altid været billigere at købe på nettet.
Brian Andersen