Rubbers roderier.

Started by rubber, 06 December, 2014, 12:26:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TwoByFour

Arh, shit. Endnu et projekt. Oh well, den med flest dukker vinder jo! Tag dem endelig med næste gang Tim, så kigger vi på det. :-)
Maleblog - primært Infinity:     Paint and Procrastination

rubber

Fedt at i er med på den, Rasmus og Christian. Jeg glæder mig til at vi kan få prøvet spillet. Der er jo masser af fedt terræn til post-apo nede i klubben, så det er bare en håndfuld figurer der skal males.

Der er forresten en regel om at bestemte ledere I en faktion unlocker bestemte tropper. Der har vi talt om bare at tage dem som man synes ser fedest ud i stedet for at bekymre sig for meget over det.

Mvh. Tim

rubber

WIP - Ziggy og aberne

Der er ikke sket ret meget på det seneste, men jeg har da fået lidt maling på nogen aber. Det fik jeg lyst til efter at jeg var en tur i Knuthenborg safaripark i tirsdags. Jeg tror at de skal bruges til noget Nuclear Renaissance spil, der er et ret løst system i forhold til at designe sine mænd og køretøjer. Det er vist lige sagen når man godt kan lide at købe figurer i vildskab uden at vide hvad de skal bruges til. Jeg har længe haft lyst til at lave nogle tidsmaskine/dimensionsforstyrrermaskine scenarier ala dem man kan prøve på horisont og om et par måneder er jeg alene hjemme i en hel weekend, så der regner jeg med at flytte ned i klubben og spille og mele fra fredag til lørdag. Aberne er fra www.Pulp-city.com

Ziggy Stardust and the spiders from mars

Så skal der bare findes en fed helikopter til dem og så nogen de kan slås med.

Mvh. Tim

rubber

Ziggy Stardust and the spiders from Mars - Nuclear Renaissance?

Så blev Ziggy og hans aber (det er dem der er edderkopperne fra Mars oppe i mit hoved) færdige... Eller næsten færdige, for da jeg sad og så billederne igennem så jeg at Ziggy jo ikke har noget lyn i ansigtet! Dette bliver udbedret snarest!

Rockrumhelten himself...uden lyn

Lemurerne

For jeg er abernes konge, har en kiks i min lomme... Eller bare de store af aberne

Et billede mere af de seje abekatte

Hele den seje bande er klar til at redde universet fra... hvad jeg nu lige finder på

Jeg er ret godt tilfreds med hvordan de er blevet. Nu skal jeg bare lige sætte mig ind i reglerne til spillet og lave nogen stats og så finde nogen de kan slås mod. Det bliver nok nogle fæle Cthulhu Nazister (dem fra achtung cthulhu) og så hvad jeg ellers kan finde på. Pt. er jeg ret meget i tvivl om jeg nogensinde får spillet med dem, der er ret mange ting på tallerkenen lige nu, (Saga er stadigt stort, vil gerne i gang med lion rampart, spille lidt songs of blades, måske lidt bloodbowl, prøve Dystopian Wars, Dark age bliver nok noget som bliver spillet lidt i klubben, mm.) men håbet lever da. På den anden side af sommerferien.

Mvh. Tim

Mvh. Tim

rubber

Stribet Ziggy

Så kom der et lyn på. Det hjalp lidt synes jeg

Mvh Tim

rubber

Songs of Blades and Heroes

Niels Basco og jeg fik os et spil Songs of Blades and Heroes (herefter SoBH) i går. Jeg har spillet det en del for lang tid siden så det var lidt rart at prøve det igen. Jeg tænker at jeg lige vil skrive lidt om det her og så smide nogle billeder fra kampen op (Niels vandt og han slog terninger som en dæmon!!!). Vi spillede med Niels figurer, så er der også billeder af nogle flot malede figurer i min blog nu.

SoBH er et meget simpelt fantasy skirmish system, lidt i stil med open combat (som jeg ikke har prøvet endnu, men meget gerne vil teste hvis der er en der vil demoe), men med en del år på bagen efterhånden. Det betyder også at der er en del udvidelser til spillet der dækker længere kampagner, dungeon crawl og terræn og vejr. Jeg har fire bøger til SoBH, alle er i reolen i klubben.

Det hele er så simpelt at hver figur kun har to stats; en quality og en combat. Quality bruges når man skal aktivere sine mænd, man slår på tre terninger og hver klaret slag giver en action. En almindelig goblin har fx. 4+ i Q, mens en elverprins har Q 2+ og altså har større sandsynlighed for at gøre alle de ting man gerne vil have ham til.
Tursystemet er så skruet sådan sammen at man mister sin tur hvis man fejler flere Quality tests end man klarer. Her er der en del taktik i at aktivere at aktivere de vigtigste ting først og satse mange terninger når det gælder, eller fedtspille (jeg kigger på dig Niels) og kun bruge en terning pr. figur for ikke at miste sin tur.

Jeg lånte nogle onde dværge og gobliner

Niels havde nogle meget flotte dværge, hobbitter og en ogre

Man bruger i spillet tre range bands, kort, medium og lang. Dværge rykker med den korte pind, ogrer med den lange, halflinger skyder medium langt ovs. Det kan næsten ikke blive lettere.

Set up; vi spillede tæv ham på den anden side af bordet, men der er en del missioner i de forskellige bøger

Og der blev tævet en del frem og tilbage. Combat er også ret simpelt. Hver spiller slår en d6 for sin figur i kamp og lægger så sin combat score til. Så lægges evt. bonusser til og penalties trækkes fra og den der får højest til sidst vinder. Får man dobbelt så meget som modstanderen dør han. Her gælder det sevlfølgelig om at stacke sine odds til sin egen fordel ved at gange op, slå på nogen der ligger ned osv.

Niels ogre banker min leder

Det med at slå højt, det var Niels rigtig god til... Jeg var så god til at slå lavt. Når man mister sin leder eller går under 50% skal man tage rout test (mod Quality) som jeg faktisk klarede, men goblinerne og orcen fik bare nogle bank i stedet og jeg blev tablet.

Det er sådan set kernen i spillet, ret simpelt må man sige. Der hvor der kommer lidt mere flavour ind i spillet er i speciel reglerne, som der en del af. Det kan være lige fra lederbonusser til hvor vildt en figur slås, til at kunne kravle op ad vægge. Nogle små ting, nogle lidt store, men alle er ret simpelt skruet sammen, så spillet ikke bliver uoverskueligt af den grund. Der er også magikere med lige fra nogen der bare skyder lidt med lyn til summoners og necromancers og det er også med til at give lidt tema til ens bande.

Hvad skal man så bruge det til? Det er et system hvor en kamp tager 30-45 minutter, så det er godt hvis man ikke har timer til rådighed, eller hvis man vil spille en kampagne på en aften eller tre. Det er meget et beer and pretzels spil, men det er jo ikke nødvendigvis en dårlig ting. Figurtallet er sådan cirka mellem fem (elvere) og femten (gobliner), men ender som regel med at have en syv til ti figurer, så det er også til at overkomme hvis man skal male op til det. Det skal man så bare ikke for systemet er tænkt ti at man hiver de figurer som man aldrig får brugt fordi at ingen spiller den edition man selv gør eller fordi at spilsystemet man har købt dem til er helt i skoven eller hvorfor det nu lige er at man ikke får brugt de figurer.

Jeg er selv ret glad for spillet, selv om der godt kan være lidt tendens til at man bare mødes på midten og slår på hinanden. Dette kan dog afhjælpes med missioner og terræn... og så skal man som sagt ikke tage det tungere end det. Jeg skriver lidt om army selection en af dagene.

Mvh. Tim

blomkaal

Det ser skide godt ud! Hvis I skulle få lyst til at prøve SoBH i en lidt større skala kan jeg anbefale* Of Gods And Mortals (OGAM). Det er samme forfatter, og bruger samme aktiveringssystem (og, så vidt jeg lige kan se, langt hen ad vejen en god del flere af de samme mekanikker). Regelbogen koster ~£12, men kan findes brugt for langt mindre. Jeg endte med at give omkring £8 for min, hvoraf halvdelen var fragt.

Udviddelserne til SoBH, særligt dungeon crawl, lyder interessante. Det skal jeg vist lige have undersøgt nærmere :)

*Jeg har ikke rent faktisk prøvet spillet endnu, men er umiddelbart ret vild med reglerne, og er stille og roligt i gang med at samle mig en lille hær.

rubber

Tak skal du have, Jens. Det er også et godt system som jeg er meget glad for. Jeg har heller ikke selv prøvet dungeon crawleren, men det er næsten det samme, bortset fra at man tæller felter i stedet for at have målepinde. Så er der nogle tabeller for monstre og noget med at designe en dungeon, meget fint om ikke andet som skabelon for at designe sine egne kældre.

Jeg har ikke hørt om OGaM før nu, men Andreas der har ganesha games spytter ret mange regelsæt ud, der mere eller mindre kører på den samme mekanik. Men hvis det virker så er der jo ingen grund til at lave det om. Og så er det som du siger rørende billigt at købe regler hos ham. Jeg synes at det lyder interessant med systemet til større slag. Det vil jeg mægtigt gerne prøve en dag. Jeg tror godt  at jeg kan stille noget der giver mening, selvfølgelig alt efter hvor stort det skal være.

Ellers giver jeg gerne et spil eller tre hvis du er interesseret, bare først engang i næste måned efter ferien. Jeg har nogle bander klar til kamp nede i klubben hvis du, eller nogen andre har lyst til at prøve spillet.

Mvh. Tim

Edit: Nu har jeg kigget lidt nærmere på OGaM og det ser jo ret fint ud. Det ser ud til at jeg bare kan lave en nordisk gud og et par tryllevæsner og så bare bruge mine saga vikinger som rank and file. Hvem er du i gang med at lave, Jens?

rubber

Songs of Blades and Heroes

Når man laver bander så har man 300.- points (eller guldmønter men det går jo ud på et) til at købe ind for. Heraf må man bruge 100.- på characters, der har nogle specielle skills. Det er ret simpelt igen. I de fire hæfter er der en masse lister af eventyrere, dyr og monstre og en masse af den slags som er klar til at bruge som de er og man kan finde næsten alt hvad man synes af elvere og orker og alskens godtfolk.

Men Ganesha games har også en creature designer der regner ud hvor meget en given dukke skal koste med stats og skills og hvor meget de skal koste i forhold til hinanden. Den er her:

http://www.ganeshagames.net/army_builders/SBHbuilderRevised-v1217.html

Den er faktisk ret afbalanceret og jeg har stadig tilgode at opleve at nogen har knækket systemet og lavet noget der bare smadrer alt.

En bande seje orker med nogle gobliner for at få lidt flere modeller med

Efter vores spil har jeg lige siddet og lavet tre bander med points og det hele, som står klar til action nede i mit skab. Så hvis i gerne vil have et demospil så er jeg klar nu. Jeg vil også gerne have en revance, Niels!

En bande benhårde dværge. Men ret langsomme er de

En bande eventyrdyr og bare damer

Mine Helldorado djævle som jeg har haft brugt i en kampagne engang. Her designede jeg selv statsne i armybuilderen.

Mvh. Tim

Grobut

SOBH er et fint spil - jeg er frisk på et spil ved lejlighed :)

og fede billeder!
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

rubber

Tak skal du have. Vi må tage et slag næste gang vi ses.

Mvh. Tim

rubber

Plast Craft

Jeg blev færdig med mine sidste fantasy huse fra PCG for nyligt... Og siden jeg er på arbejde smider jeg lige billeder op af dem.
Sættet er ret fint og bygningerne er ret fine synes jeg. Jeg mistede måske  lidt af gejsten da de skulle males færdigt (det blev over tre omgange og en smule sjusket må jeg nok indrømme), men de virker nu helt fint og er allerede blevet indviet i mit og Niels Bascos spil SoBH.

Det er lissom om at alt bliver lidt pænere når det står på det fede bord nede i klubben

Hvis jeg skal konkludere på mit terræn projekt, så er jeg rigtig glad for at have leget med PCGs kits. De er fine og ret billige, der skal arbejdes lidt med det, men det synes jeg er hyggeligt nok. Jeg kunne godt finde på at lave noget mere med sættene fra dem... Når der er gået noget tid.

Mvh. Tim

merlin

Lækre dukker og terræn projekter du har gang, en fornøjelse at kigge forbi din blog...
Sidder og tænker, Hvormange spilsystemer spiller du egentligt?

rubber

Mange tak for de pæne ord Merlin, det er med til at holde dampen oppe.

Hvor mange spil jeg har... Der er jo en slags oversigt på side et af bloggen, hvor jeg prøver at holde et overblik over hvad jeg har gang i og hvad er færdigt. Jeg må dog indrømme at jeg ikke får spillet nær så meget som jeg gerne ville, og mange af de ting jeg har er lidt i dvale eller slet ikke afprøvet endnu.

Jeg ville gerne bruge lidt mere tid på at spille, men det der Real life har det med at komme i vejen. Men hvis der er noget som du, eller andre der læser med har lyst til at prøve, så bare skriv, så finder vi ud af noget.

Mvh. Tim

blomkaal

Quote from: rubber on 09 July, 2015, 18:55:55
Tak skal du have, Jens. Det er også et godt system som jeg er meget glad for. Jeg har heller ikke selv prøvet dungeon crawleren, men det er næsten det samme, bortset fra at man tæller felter i stedet for at have målepinde. Så er der nogle tabeller for monstre og noget med at designe en dungeon, meget fint om ikke andet som skabelon for at designe sine egne kældre.

Jeg har ikke hørt om OGaM før nu, men Andreas der har ganesha games spytter ret mange regelsæt ud, der mere eller mindre kører på den samme mekanik. Men hvis det virker så er der jo ingen grund til at lave det om. Og så er det som du siger rørende billigt at købe regler hos ham. Jeg synes at det lyder interessant med systemet til større slag. Det vil jeg mægtigt gerne prøve en dag. Jeg tror godt  at jeg kan stille noget der giver mening, selvfølgelig alt efter hvor stort det skal være.

Ellers giver jeg gerne et spil eller tre hvis du er interesseret, bare først engang i næste måned efter ferien. Jeg har nogle bander klar til kamp nede i klubben hvis du, eller nogen andre har lyst til at prøve spillet.

Mvh. Tim

Edit: Nu har jeg kigget lidt nærmere på OGaM og det ser jo ret fint ud. Det ser ud til at jeg bare kan lave en nordisk gud og et par tryllevæsner og så bare bruge mine saga vikinger som rank and file. Hvem er du i gang med at lave, Jens?

Det kunne være rigtigt fedt at prøve, men nu er jeg desværre flyttet tilbage til den jyske muld, så det bliver måske lidt svært at få på plads  :-\

Mht. OGAM er jeg i gang med at samle mig en lille 900 pts. græker-liste (hvem kan ikke lide det græsk?!). Faktisk tror jeg kun jeg mangler modellen til min gud, hvor jeg tænker at bruge ham her som Ares, men det bliver nok først når jeg engang graver et guldhorn eller to op ude i køkkenhaven.

Jeg har også luret lidt på SAGA i et stykke tid, og tanken om at lave et vikinge-warband som også kunne bruges til OGAM har bestemt også strejfet mig :) OGAM indeholder jo også regler for at lave sine egne Pantheons, så jeg har også leget lidt med tanken om at lave en liste til kristendommens korstoge, og så bruge nogle dukker fra SAGA C&C :)

rubber

Hej Jens.

JA, så kan det blive lidt svært at tage et spil, jeg er ellers blevet ret nysgerrig på OGAM. Det virker som en ret fed måde både at have en lille bande og nogle rigtig seje helte med på. Jeg har lige noget der kunne passe fedt til det som jeg mangler en undskyldning for at male. Det er især strikselv warbands sammen delen der lyder fed, hvis du spørger mig. Men det kunne også være sjovt at doble mine vikinger til andre spil. At smide nogle mytologi væsner ind i mixen vil bestemt ikke gøre det kedeligere. Jeg vil bestemt se nærmere på det.

Ares er sej, men til knap 400.-, og i 75 mm kan du måske godt finde et bedre/billigere alternativ? Det er jo det samme som en starterhær til Saga koster. Det synes jeg til gengæld sagtens at du kan kaste dig over. Det er et rigtigt godt spil, men det har jeg skrevet en del om her på bloggen.

Mvh. Tim

blomkaal

Quote from: rubber on 13 July, 2015, 13:08:47
Hej Jens.

JA, så kan det blive lidt svært at tage et spil, jeg er ellers blevet ret nysgerrig på OGAM. Det virker som en ret fed måde både at have en lille bande og nogle rigtig seje helte med på. Jeg har lige noget der kunne passe fedt til det som jeg mangler en undskyldning for at male. Det er især strikselv warbands sammen delen der lyder fed, hvis du spørger mig. Men det kunne også være sjovt at doble mine vikinger til andre spil. At smide nogle mytologi væsner ind i mixen vil bestemt ikke gøre det kedeligere. Jeg vil bestemt se nærmere på det.

Ares er sej, men til knap 400.-, og i 75 mm kan du måske godt finde et bedre/billigere alternativ? Det er jo det samme som en starterhær til Saga koster. Det synes jeg til gengæld sagtens at du kan kaste dig over. Det er et rigtigt godt spil, men det har jeg skrevet en del om her på bloggen.

Mvh. Tim

Ares figuren var også tænkt som lidt selvforkælelse -- en lækker figur jeg gerne vil male. Jeg har ingen at spille OGAM med lige pt, så det er noget jeg arbejder lidt på når jeg trænger til en pause fra andre projekter, så intet der haster. Mht. størrelsen, så anbefaler de i reglerne at man bruger større figurer (54mm mener jeg de skriver) til at repræsentere guder, men det er som sagt kun en anbefaling, og ikke noget der står skrevet i sten.

Mht. spil, så håber jeg lidt jeg kan komme over til Perspektiv næste år, hvis Sonny gentager det. Med lidt viljestyrke burde jeg kunne nå at få 900 pts. klar til da, så kan det jo være vi kan lokke nogle andre i yderligere figurspilsfordærv :)

rubber

Quote from: Taoregorn on 15 July, 2015, 09:27:10
Hey tim, cool blog!

Den var lige gået under radaren her.

Hej Torbjørn.

Tak skal du have, det er jeg glad for at du synes. Den er jo gemt godt af vejen hernede i klubbens forum, så den springer ikke så meget i øjnene.

@Jens: Det lyder som en god plan at lave noget OGAM klar til perspektiv 2016. Så er der tid til at få malet figurer og spille spillet og få alle de andre projekter passet.

Mvh. Tim.

rubber

Guld fra kælderen

Min lillebror spillede lidt warhammer for en seksten-sytten år siden. Det gik ret hurtigt i sig selv igen og vi har ikke rigtigt talt om det i lang tid. Indtil han flyttede til Nørrebro sidste uge hvor han fandt denne kasse frem fra kælderen:

En lille orc hær med en mase metalfigurer og sjove ting. At det lige falder sammen med at Age of Sigmar kommer og Niels B. snakker om at spille warhammer 3.rd ed. kan næsten ikke være en tilfældighed. Hvad der kommer ud af det, det er svært at sige. Jeg hælder egentlig mest til at lave noget sigmarine og allies til AoS, eller noget chaos noget med grundsættet som start. Jeg har leget med tanken om at lade dem være på firkantede baser og så bruge dem til lidt low-key oldhammer.

Nu må vi se, jeg har en god, lang ferie til at tænke over det i. Måske får det bare lov til at stå på mit eget loft de næste ti år eller måske bliver de solgt til et godt hjem hvis der er nogen der bare står og ryster for at få fingrene i dem.

Vi ses på den anden side af ferien.

Mvh. Tim

Grobut

Ej hvor fedt med skjulte skatte fra gemmerne   ;)

Hvis du ender med at bortadoptere dem kan jeg muligvis tilbyde et hjem med legekammerater (er selv ved at starte en AoS hær op med orc fra den periode
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

merlin

Lækkerier det der, men nu skal du have malet noget infinity igen  ;)

Sonny

Det er jo en kasse af det pureste guld du har der :) Jeg synes du skal proppe dem på passende størrelse runde baser, og så få nogle movement trays så de kan rankes op til noget Oldhammer også. Men jævnfør hvad vi snakkede om tidligere i dag så er modeller på runde baser bare mere taknemmelige at passe ind i forskellige systemer.

rubber

@Merlin, tak, tak. Jeg fik faktisk et spil Infinity i går og det var ret spast, så jeg har da lidt lyst til at male mine selvmordskinesere med kædebøsser op. Det virker lidt som om at der er ved at komme godt gang i Infinity hernede så de bliver nok snart malet. De skal bare lige samles først :'(

@Sonny, ja jeg tror også at de skal på gammeldags runde baser på et tidspunkt. Jeg tror faktisk at jeg vil starte med at samle en lille bande til at eskortere min heksedoktor rundt i Frostgrave til at starte med. (Det der med at samle en bande zuluer var bare virkelig en skidt ide. )
Ideen med at smide dem på regimentsbaser er til gengæld rigtig god, det havde jeg ikke lige tænkt på. Det ser jeg lige på.

Mvh. Tim

rubber

Dystopian Wars

Startopstilling på Dreadfleet måtten. Nogle små bakker gjorde det ud for øer

Så fik jeg endelig prøvet et spil Dystopian wars, efter at have læst frem og tilbage i regelbogen (version 1.0) i lang tid. Reglerne er egentlig ikke så slemme, de er bare lidt svære at få styr på fordi at regelbogen er skrevet så rodet og indexet er ret mangelfuldt, så det er ret svært at finde lige det man står og skal finde ud af. Men nok brok for spillet er bare en fest, når man altså lige har fundet ud af hvordan det virker.

Englænderne vender siden til de hurtige prøjsere

Jeg spillede mod Rasmus Overhamster der styrede den engelske flåde og jeg tog den tyske. Vi spillede med skibene fra starterboksene og gemte flyene til en anden god gang. Hver havde vi tre gange tre små både og tre mellemstore og et af de store slagskibe. De små skibe er meget hurtige manøvrerer ret let, men skyder ikke så meget og dør ret let og de større er langsommere, har flere kanoner og hullpoints.

Skibene bliver sat sammen i grupper der aktiverer sammen og man skiftes til at aktivere en gruppe i bedste i-go.you-go stil. Man ruller om initiativet i starten af hver tur (dette skulle vise sig at blive ret vigtigt).

Vi rykker nærmere på hinanden

Man bruger range bands for hvor effektive ens våben er, så jo tættere man er, jo hårdere slår ens kanoner. Det gælder så om at slå en masse succeser på 4+ og komme over modstanderens damage rating for at give skade. Seksere gælder for to successer og du får lov til at slå igen. Dette kaldes ekspolderende terninger og giver alle en mulighed, om end lille, for at være med mod de store skibe. Det lykkedes mig faktisk at komme op på syv succeser med to terninger da Rasmus skød en bredside torpedoer mod en af mine små både.

Englænderne har nogle seriøse bredsider med torpedoer, så Rasmus vender siden til. Prøvserne har til gengæld nogle seriøse kanoner fortil, så jeg sejler hårdt fremad

Det gælder jo om at få skudt så meget på modstanderen at han ikke kan skyde tilbage. Her er jeg sejlet frem med mine tre mellemstore skibe og linker mod Rasmus tre mellemstore, så alle tre skyder på det samme skib på en gang. Man kan nemlig linke sine skud i en gruppe for at få flere terninger og større chance for at skyde noget helt i stykker. Man kan også dem op og skyde på forskellige ting på en gang. Det er lidt et spørgsmål om hvor heldig man føler sig, men det kan som regel godt betale sig at linke.

sidst i spillet jager de skadede prøjsere det engelske flagskib ss butthurt

Hele spillet er meget giv og tag, så vi ender med tilsidst at have vores to flagskibe tilbage og det er et shootout mellem dem. De har et hull point tilbage hver og den der får lov til at skyde først vinder nok. Det gør Rasmus og sender ss Saurkraut til bunds i et festfyrværkeri af kanonild.

Abernes konge, the champ, last man standing

Jeg synes at spillet flød (pun intended) rigtigt godt. Det var faktisk rigtigt sjovt at skyde på hinanden med scifi-krigsskibe og bare smadre hinanden. Vi lavede nogle fejl undervejs som nok betød noget, men det kommer nok næste gang. Jeg er også spændt på hvordan det går når vi tager flyvere med. De skriver godt nok i regelbogen at man bør spille med en 1500 pts, men det synes jeg virker lidt højt sat. Vi havde ca. 650 pts. hver og med flyvere og en af de store luftballoner er der rigeligt at holde styr på.
Men jeg glæder mig allerede til at spille det igen, så skirv hvis i har lyst til at tage et slag.

Mvh. Tim