Infantery Ace Kampagne

Started by saulmortis, 16 January, 2015, 08:15:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mads R

Hvordan laver vi match ups på torsdag? På forhånd? På dagen? Spiller vi to spil?

Hamsterjoe

Så mange spil vi kan nå :D

Tror bare lige vi mødes og så finder en modstander, efter Bjarke har klargjort reglerne.  :D
Whine is Coming: FoW blog
Instagram: @whineiscoming

Mads R

Quote from: Hamsterjoe on 01 February, 2015, 10:11:57
Så mange spil vi kan nå :D

Tror bare lige vi mødes og så finder en modstander, efter Bjarke har klargjort reglerne.  :D

Ok, men det er fint lige at have styr på at vi er et lige antal, så der ikke er nogen, der går forgæves.

saulmortis

Start med intro kl. 19

Jeg slår match ups tilfældig med en terning.
Jeg sidder over hvis vi er et ulige antal.
Man spiller det antal spil man vil.
Så vildt muligt red vs blue
Der hvor det er red vs red eller blue vs blue slår man efter kampen hvem der var "tysker".

Og husk fuldt malet og fuldt wysiwyg, ingen undtagelser!

Hamsterjoe

Jeg medbringer både tyskere og US. Jeg hælder dog mest til at spille Akse, nu når der ikke er så mange på den side. Det bliver fedt.

saulmortis

Så er vi sku igang fedt at se en masse inf. jeg ligger stillingen op i løbet af weekenden.

krammeninja

Mads R

Quote from: saulmortis on 06 February, 2015, 08:39:41
Så er vi sku igang fedt at se en masse inf. jeg ligger stillingen op i løbet af weekenden.

Michael og jeg spillede to spil igår. En grøn og en rød. To gange nazi sejr.

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=84770.msg1132802#new

Mads R

Forsøger vi at nå et spil Infantry Aces efter generalforsamlingen?

saulmortis

Husk i kan spille en masse kampe bare i husker reglerne for ruterne og skriver rute og vinder op herinde så skal jeg forsøge at holde det opdateret. Husk hvis to allied eller to axis spiller så rul EFTER kampen ham der står højest spillede på axis side.

Hamsterjoe

I torsdags vant Russer Peter over mig på den grønne rute og jeg vandt over US michael på den blå rute.

Mads R

Der blev spillet to spil igår (12/02/15). Hamsteren mod Bonde og Bonde mod mig. Hamsteren fik stryg på blå rute (nat) og Bondes røde mølle blev endnu rødere efter en tur i nazi-saven på grøn rute (slow going).

Bonde fik dog taget en deling tyskere ud inden han trak sig tilbage. Hamsteren fik vist primært dræbt sine egne dukker.

saulmortis

så Mads, en allied sejr på blå rute og en sejr til axis på grønrute ???

Mads R

Quote from: saulmortis on 13 February, 2015, 11:33:06
så Mads, en allied sejr på blå rute og en sejr til axis på grønrute ???

Jeps, hvis absolut vil være så nøgtern :)

Mads R

Hvad er status lige pt? Er de amerikanske lakajer blevet sparket ud af lille-broder-landet?

saulmortis

Vi kommer da op og leger mine tysker har ikke rørt bordet inu

Mads R

Quote from: saulmortis on 18 February, 2015, 10:39:39
Vi kommer da op og leger mine tysker har ikke rørt bordet inu

Perfekt - jeg tænkte primært på stillingen, ikke på en afslutning :)

Jeg tror Peter og jeg tager en gang alm i denne runde, men der var god gang i den sidste torsdag.

saulmortis

jamen den står i første post

Mads R

En ny sejr for Aksemagten. Vi fik bare ikke rullet for, hvilken rute vi spillede (ja, det var dumt). Kan du lave en tilfældighedsgenerator, Bjarke?

Mads R

Er kampagnen død? Jeg synes det er ret sjovt at spille inf only, men der sker ikke meget og jungletrommerne snakker om manglende fodtusse-libido.