Åbning fra Faraos..

Started by Kloen, 10 February, 2015, 17:35:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

Jeg havde lavet en aftale med den figurspilsansvarlige hos Faraos idag, og nu hvor Fantask er stoppet med at føre Heroclix, samt at Faraos nu fører Dice Masters som også er fra Wizkids (og derved har importkanalen åben) Han mente at der med superheltefilmbølgen burde være et marked og vil gerne støtte os i at lave et fremstød for Heroclix med en demodag. Vi blev enige om at jeg(vi som spillergruppe) giver ham et lille pitch som de kan bruge til at skabe opmærksomhed. Jeg er klart frisk på at spille nogle demospil. Andre der er friske?
På sigt sagde han at det sagtens kunne åbne op for Faraos som officiel venue
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Det lyder da interessant. Men vi kan jo ikke garantere på nogen måde, at vi sætter et salg i gang, andet end at lave demospil. Og med demo tror jeg mest på bare at sidde og spille og ha' det sjovt, så det kan smitte tilskuere og gøre dem nysgerrige.

Kloen

Quote from: Bartok on 11 February, 2015, 14:55:56
Det lyder da interessant. Men vi kan jo ikke garantere på nogen måde, at vi sætter et salg i gang, andet end at lave demospil. Og med demo tror jeg mest på bare at sidde og spille og ha' det sjovt, så det kan smitte tilskuere og gøre dem nysgerrige.

Dwt var også hvad jeg sagde, og det var han fuldt indforstået med. Og især nu hvor Spider-Man officielt har joinet resten af Marvel-universet i biograf-filmene (startende med Civil War i Cap 3), samt med de kommende Justice League-film burde Faraos kunne skabe interesse mente han
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Superheltefilm - også rigtige seværdige af slagsen endda - er der i hvert fald masser af. Der MÅ da være basis for et salg af superheltefigurer

plysforever

jeg er frisk på det, så længe det ikke ligger i arbejdstiden, man kunne jo sagtens lavede et avenger hold og Justice League hold og tage med som intro hold, hvis der er nogle der dukker op og kunne tænke sig et spil.
Brian Andersen

KingKongCopenhagen