frokostspil mod Kion

Started by Kloen, 21 February, 2015, 11:17:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

fredag frokost mødtes Kion og jeg i Faraos til et 600SA uden noget lir. Kion havde lige købt en håndfuld Slosh-boostere til 50kr. stykket i Fantask og stillede derfor:
SLOSH036 Glorith 83
SLOSH003 Lightning Lad 104
SLOSH011 Sensor Girl 75
SLOSH045 Computo 144
SLOSH021 Wildfire 180
586 Legion of Super-Heroes

Mod mine
IIM019B Sasquatch 119
IIM011 Guardian 100
IIM012 Aurora 75
IIM013 Northstar 75
IIM010 Puck 50
WXM001 Wolverine 100
AW049 Shaman 51
ATA005 Alpha Flight 4
ATA005 Alpha Flight 4
ATA005 Alpha Flight 4
ATA005 Alpha Flight 4
ATA005 Alpha Flight 4
ATA005 Alpha Flight 4
ATA005 Alpha Flight 4
598 Alpha Flight

Jeg valgte selvfølgelig Losh TA til min ata og nu havde ALLE mine figurer +2Av mod ALLE Kions

Og da jeg vandt map roll skulle vi mødes i den smadrede mutantskole:

Gennem lidt taktisk carry kom jeg hurtigt frem og stod godt beskyttet:

Kion begav sig stille og roligt frem mod bygningen jeg gemte mig i:

Men så kom min fælde i fuld effekt - Sasquatch rykkede frem og outwit'ede Wildfires invulnerability, hvorefter Aurora running shot'ede ham og gav ham -2Av - efterfulgt af at Shaman lagde en beskyttende barrier:

Men jeg havde overset Kions Lightning Lad som med lidt perplex fra Glorith fandt en snæver vinkel og running shot/psychic blastede min stakkels Sasquatch:

Aurora skød på Lightning Lad hvorefter Sasquatch sidestep'ede hen og dræbte ham, mens Guardian fløj ud og meldte sig ind i kampen:

Wolverine sneg sig langsomt ind for at flankere:

Northstar HSS'ede Sensor Girl og fortsatte over til et nøje udvalgt felt hvor hans tvillingesøster kunne joine ham og Pulsewave Wildfire:

Nu trak Kion sig lidt tilbage:

Men derovre ventede mine close combat-drenge Puck og Wolverine, og tvillingerne fulgte bare med, så Wildfire døde:

Glorith blev nu indebrændt og dræbte Aurora:

Computo (som virkelig er 144 tungnemme point) kunne ikke gøre noget mod Wolverines autohealing og empowerment fra Puck (som selv gik efter Glorith):

Til sidst så det sort ud for en uskadeliggjort Glorith, som snart skulle møde den canadiske vildmark:

slutbillede og sejr mig:
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Godt at se dig på banen igen, Kion.
Skal du bruge tips til holdbygning og andet, siger du bare til.

KingKongCopenhagen

Tak Per :)
Jamen indtil videre smider jeg bare noget sammen, ud fra det udvalg af figurer jeg har. Når jeg har fået mig et lidt større udvalg kunne det godt blive aktuelt, så jeg kan lære at få det bedste ud af mine point :)