News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Nifcon 21 Revamped!

Started by Stefan, 25 February, 2015, 19:22:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stefan

Nifcon 21 Revamped * Spring Edition * 2-3 of May

After some consideration, a bright shining light and a meeting with an old naked dwarf I have decied to make som changes in the tournament pack.

Any information which was featured here has been spread out on the Nifcon 21 board.

Please use this thread for questions to the organizers and stuff which does not seem to fit in other places on this board :)

Randomiser

Hotel fredag aften Manny!!

Ej, det passer mig skidegodt med den lille ændring Stefan så jeg er 100% klar!

mvh. Jens Ole
Manny er min Sugar Daddy!

Brother Soren

Øv, Stefan! Den gamle tidsplan passede mig ellers ganske glimrende  :'(
Søren Hvid Mortensen

Stefan

Ud over lyset og dværgen har jeg været tvunget ud i en ny plan idet mit arbejde muligvis er under ombygning i perioden - Haderslev ungdomsskole havde kun ledige lokaler lørdag / søndag.

Jeg krydser fingre for at så mange som det er muligt kan få de nye datoer til at passe ind.

Vh,
Stefan

corky

Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Stefan

Dejligt at det passer ind i nogens planer  :)

Norx

Basballen's private gulvklud

Telmor

Vil vædde på at flertallet skipper spil 5...
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

Stefan

Quote from: Telmor on 26 February, 2015, 18:37:24
Vil vædde på at flertallet skipper spil 5...
Hahaha tja... vi må se :)

paaske

Det er jo for vildt.. Skal en mand fra Sjælland ikke ca stå op kl 430 for at nå at pakke bilen og samle et par stykker på vejen og så ellers køre for at nå derhen før spil 1 og så er spil 5 ca færdig 24 timer efter man stod op. Så kan man få 4 timers søvn og så 2 spil igen. Det er sgu hardcore nok..

Ninu

Hmmm hvor kan man finde mere om turneringen samt tilmelding?.. :|
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Azrael

Quote from: paaske on 26 February, 2015, 21:35:31
Det er jo for vildt.. Skal en mand fra Sjælland ikke ca stå op kl 430 for at nå at pakke bilen og samle et par stykker på vejen og så ellers køre for at nå derhen før spil 1 og så er spil 5 ca færdig 24 timer efter man stod op. Så kan man få 4 timers søvn og så 2 spil igen. Det er sgu hardcore nok..

Mænd fra Sjælland tænker slet ikke over sådan noget. Kun kvinder fra Jylland  :-*

paaske

Quote from: Azrael on 26 February, 2015, 22:22:39

Mænd fra Sjælland tænker slet ikke over sådan noget. Kun kvinder fra Jylland  :-*

Tænkte bare om det var derfor der kun var folk fra Jylland der havde tilmeldt sig og ingen fra Sjælland..

Stefan

Quote from: Ninu on 26 February, 2015, 21:38:15
Hmmm hvor kan man finde mere om turneringen samt tilmelding?.. :|
Alt info burde være at finde i min første post i denne tråd. Hvis du har yderligere spørgsmål skyder du bare løs :)

Stefan

Løsninger på problemet:

1. Man tager sig sammen.

Eller

2. Man skipper spil 1.

Eller

3. Man booker værelse på danhostel fra fredag til lørdag. De har fine værelser.

Eller

4. Bliv hjemme i evig skam ;)

Vh,
Stefan

ButterBoy

Jeg er på. Skipper spil 1 eller 5 afhængigt af hvordan jeg kan komme derover

Stefan

Quote from: ButterBoy on 27 February, 2015, 09:33:36
Jeg er på. Skipper spil 1 eller 5 afhængigt af hvordan jeg kan komme derover
Det lyder godt Thor :)

paaske

Stefan

Ninu

Jeg må indrømme der røg hele mit grundlag for at være med.. Skip et spil? :S hvis jeg tager med vil jeg da ikke bare sidde og glo fordi at der er en eller anden der ikke gider dukke op til spil 1.. :S
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Jan D'Souza

Hvis jeg kender Stefan ret, så kommer du ikke til at sidde og glo - han har garanteret tænkt på en løsning :)

Bronhoms

Quote from: Ninu on 27 February, 2015, 14:57:26
Jeg må indrømme der røg hele mit grundlag for at være med.. Skip et spil? :S hvis jeg tager med vil jeg da ikke bare sidde og glo fordi at der er en eller anden der ikke gider dukke op til spil 1.. :S
Til Big Un' II var arrangørerne stand in hvis sådan noget skulle ske.

Han har desuden bedt om at folk siger til hvis de skipper et spil, så alle kan parres ordentligt :)

Ninu

Så prøver vi... Tilmeldt.. og alle spil..

/Thomas.

Stefan

Ingen skal sidde over! Jeg sørger for lige antal spillere i alle runder  ;)