Bedste figur i nye tid

Started by Boyer, 13 March, 2015, 10:03:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Boyer

Klart  en af de fedeste figurer længe.

Den vil jeg gerne have fingrene i, men den kommer sikkert til at koste en formue.

Bartok

En spidey med grisetryne? Hvad er det du falder for hos ham?

Kloen

han er fra en obskur tegneserie, Per - mit gæt er det er tegneseriefan'en i Lars der vil have ham og ikke Heroclix-spilleren. For han er kun lige med nød og næppe pointene værd og han græder bacontårer overfor en flok Red Lanterns.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Kloen

"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"

P.E. Daner

Jeg aner INTET om reglerne, men figuren er fantastisk :D

Boyer

Søren er klart inde på det rigtige, omend clixspilleren også gerne vil have ham.

Synes det er dejligt at der kommer andet end batman, superman, spiderman, og så der ud ad. Der er generelt alt for mange versioner af de samme figurer, så jeg er klart for at man tager fat i de mindre kendte og sætter dem på en skive.

Kan i øvrigt fortælle at de har lavet ham efter en Mike wieringo  forside

Desværre kommer den til at koste alt for meget for mi,  da den vist kun kommer på GenCon..
.

Kloen

Quote from: Boyer on 16 March, 2015, 19:30:12
Søren er klart inde på det rigtige, omend clixspilleren også gerne vil have ham.
Hvorfor vil clixspilleren gerne have ham? Er der et særligt keyword du er interesseret i, for for pointene kan man få meget bedre  :)

Quote from: Boyer on 16 March, 2015, 19:30:12Synes det er dejligt at der kommer andet end batman, superman, spiderman, og så der ud ad. Der er generelt alt for mange versioner af de samme figurer, så jeg er klart for at man tager fat i de mindre kendte og sætter dem på en skive.
Det er jeg for så vidt enige i - og synes de har været gode til at clixe obskure figurer, jvf. Bob, Agent of Hydra og Bill, Agent of AIM (der vistnok er den samme person) eller Despotellis, Black Orchid og I, Vampire samt Resurrection Man

Quote from: Boyer on 16 March, 2015, 19:30:12Desværre kommer den til at koste alt for meget for mi,  da den vist kun kommer på GenCon...
[/quote]

Medmindre nogen finder en måde den kan udnyttes taktisk burde den indenfor et års tid falde til mellem 2- og 300kr. eller lavere hvis du er heldig  :)