News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Stuff you need to know

Started by Stefan, 08 March, 2015, 09:50:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stefan

The Date:
Has changes slightly to May 2nd and 3rd.

The Adress is new and old:
Haderslev Ungdomsskole
Christiansfeldvej 8A
6100 Haderslev

Timetable:

Saturday
08.00 Doors open
09.00 Game 1 King of the hill
12.30 Game 2 Meeting engagement
16.00 Game 3 Meeting engagement
19.30 Dinner break
22.00 Game 4 King of the hill
01.30 Game 5 Blood and glory

Sunday
08.00 Breakfast
09.00 Game 6 Blood and glory
12.30 Game 7 King of the hill
16.00 Doors close

Restrictions:
Latest ETC draft

Army lists:
E-mail your army list to nifcon@nifcon.dk before the first game.

Painting:
All armies must be fully painted and based in a coherent way.

Alcohol:
You can enjoy a moderate amount of alcohol. If you are drunk or hungover you will be asked to leave.

Signing up:
Please pay the sign up fee of 300 kr / 40€ via mobile pay 61702253 or bank transfer reg nr. 7915 konto nr. 0001189887 and write in this thread announcing the number of games you are playing.

The winner:
We will give the winner a big round of applause.

Food:
Saturday evening we will all go to an all you can eat restaurant. The food is paid for through your tournament fee – you will have to pay for beverages. The tournament hall is locked while we are at the restaurant. Sunday morning a very basic breakfast will be served.

Sleeping:
Bring sleeping gear.

Nifcon 21 changes:
Please note that tables will be in normal hight this time  ;)

Stefan

Lørdag aften spiser vi som skrevet på restaurant.

Det bliver enten en god asiatisk buffet på Kina dingeling ding dong eller grill buffet på The Grill. Det bliver smadder hyggeligt og jeg booker så snart vi har lidt flere deltagere på listen.

:D

Stefan

I øvrigt skal det siges om Haderslev Ungdomsskole (for hvem der ikke måtte vide det) at det er super lokaler, som har lagt lokaler til langt de fleste Nifcon turneringer igennem tiden ????

Stefan

Så blev der investeret i 10 spilleplader  :D

Det begrænser dog arrangementet til 20 deltagere - hvilket ikke ser ud til at blive et tema, men så er alle advaret  ;D

Norx

Basballen's private gulvklud

Stefan

Quote from: Norx on 08 April, 2015, 18:29:57
Kan man komme om fredagen?
Jeg har desværre ikke lov til at lade folk overnatte i lokalerne fra fredag til lørdag ????

Evt vil jeg gerne forhøre mig om privat indkvartering i Haderslev?

Vh,
Stefan

Norx

Ærgeligt, jeg kan vist overnatte hos en veninde. Det var mere at jeg snakkede med blandt andet Nygren som overvejer at joiner, men hvor overnatningen er et problem :)

Stefan

Ok, ellers er Danhostel en billig mulighed især hvis man er flere der deler værelse. Vil gerne tjekke op på priser? ????

Vh,
Stefan

Stefan

Vi spiller de 3 ETC scenarier i alle runder, fordelt som i tidsplanen. Hvis 2 spillere er enige om at spille Battle Line er det naturligvis helt fint ????

Stefan

Så skulle det være på plads at der spilles på ETC maps til Nifcon. Det er frisk produceret terræn, som også skal bruges til ETC Warm Up.

Optimal forberedelse - Jo Tak  ;)

Jazz_

Et lille forslag:

Når nu det er en testturnering til WU/etc synes det relevant at kunne skifte liste undervejs. Man kunne fx aftale at vi ved indmelding kan indlevere op til 2 lister. Efter sit tredje spil SKAL der da skifter liste. Dem der kun indleverer én liste spiller den samme gennem hele turneringen.

Møller

Stefan

Det er en fin ide, men jeg synes det er for sent at lave ændringen. Vi holder os til 1 liste.

Vh,
Stefan

Norx

Please sig at der er kaffe :)

Stefan

Quote from: Norx on 02 May, 2015, 05:46:18
Please sig at der er kaffe :)

It will be there in an instant  ;)

Norx