News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Taktik & Tricks - Bør laves til Sticky Sub-forum

Started by AlexBware, 10 March, 2015, 00:41:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AlexBware

Post dine taktikker og tricks i denne tråd.

Angiv i dit topic, hvilken hær det drejer sig om, samt om hvad overvejelserne går ud på.

Egnarts

En viis mand sagde engang "Jeg bruger ikke taktik, jeg bruger mord!", det er noget vi alle kan lære af.

Men udover det, så er det jo et ret bredt emne som variere vildt fra hær til hær og fra mission til mission.
Eyes closed, head first, can't lose.

AlexBware

Det er jo også meningen, at der med tiden skal oprettes undertråde/Subforums for de enkelte codex.

Jeg har bare ikke tid til det lige nu (eller rettigheder til det), da det er sent - Måske i morgen :)

Corvidae

Sorry, ved godt det ikke har meget med emnet at gøre...men jeg ku ikke lade være ^^

MaRV

Hej Alex,

jeg kan se, at du lige som mig er ivrig efter at få gang i boardet. Det er fedt :)

Er det din plan, at folk skal poste links i trådene (som denne) med beskrivelser af deres tråd, for at vi så kan samle dem et sted?

Det kunne jeg godt se fungere, hvor imod at en blandet tråd med f.eks alle tactics og tricks godt kunne blive en smule rodet IMO :)

F.eks i denne tråd:

Tyranids
Going to ground rebout for assault (som link)
Flyrants vs imperial knights (som link)
Mawlocks vs centurion star (som link)
Osv, osv

Jeg tænker at det vil være en god løsning, da vi så havde alle tråde på boardet samlet i de forskellige "sticky topics", så det ville være nemmere at navigere i.

Mvh Uffe

AlexBware

Jeg håber på at der kan oprettes subforums i stedet for de tråde, der er lavet nu, og under dem kan der laves tråde for de enkelte codexer.

Herefter kan man så oprette de relevante tråde.

Som det er nu, så bliver det chaos og fuldstændigt ubrugeligt.

MaRV

Jeg tror planen med tiden er, at dele det op med child boards, når/hvis livet og interessen er der. Jeg er også enig i, at det vil være noget kaotisk til at starte med, så derfor tænker jeg, at disse "sticky topics" kunne hjælpe (hvis de indholdt links) :)

Generelt, som jeg har forstået det, så får nye tiltag et board, så der bliver skabt liv der, når det trives, så kan det blive delt op, det skulle så ikke give nogle "kedelige" halv tomme boards. Igen er jeg enig i dit forslag til løsningen, som vil være rigtig god på sigt, indtil da kunne vi eventuel samle trådende i sticky topics, så boardet bliver mere brugervenligt og så de var nemmere at flytte topics ud på childboards, når det bliver aktuelt.

Men jeg er enig, jeg kan godt lide struktur, så vi må som miljø arbejde på, at vise interessen og fyldt boardet med interessante topics. Hvis interessen og livet er der, så er jeg sikker på, at vi med tiden får de childboards :)

Mvh Uffe