News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Kort og lenbonusser

Started by VonPanne, 12 April, 2015, 21:12:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Glitter

QuoteEn enhed med light armour må gratis opgradere til heavy armour
inkl/eks joinende characters?

okkel

Eksklusiv. Karakterer joiner foerst ved deployment upgradet sker i ens armylist. (Saa man kan heller ikke beslutte hvilken enhed der er tale om under deployment, det bliver noget rod hvis tropperne skal til at lege bytte toeg leje paa slagmarken.)

Glitter

Hm, kan ikke finde oplysningen om hvornår man skal indrapportere startopstilling og evt. indledende moves. Hvornår er det?

VonPanne

Deadline er 5. maj. Det står i "Velkommen til jeres holdboard" tråden.

Nu jeg husker det, og fuldstændig urelateret, så vil jeg også lige minde om at alle spillere skal have en t-shirt, trøje, eller lignende i sin holdfarve. Hvis man ikke selv har, kan man låne en skjorte / t-shirt af os. Nogle hold er også gået sammen om at få lavet egne t-shirts til anledningen, men dette er ikke forventet og kun noget man skal gøre hvis man har lyst.

But whatever you do, undlad venligst at tage en trøje på i en anden holdfarve.

VonPanne

Quote from: VonPanne on 19 April, 2015, 22:37:56
Det står i "Velkommen til jeres holdboard" tråden.

Jeg vil i øvrigt lige opfordre til at folk får læst ovennævnte tråd igen, da flere vist har glemt det :)

VonPanne

Jeg har besluttet, i øvrigt fuldstændigt uden at konsultere de andre guder, at hvor vi plejer at true med at hære bliver placeret tilfældigt hvis holdene glemmer at indrapportere hvor hære skal starte og evt. marchere, så vil vi i år prøve et alternativ.

Hvis alle hold glemmer at indrapportere til start, så vil hærene blive placeret i nummerrækkefølge, og følge angrebsplanen herunder. Kodenavn "Dansen om Orksborg":

(eller med andre ord, husk deadline 5. maj, og læs evt. "Velkommen til jeres holdboard" tråden igen)

okkel

Nu faar man jo helt lyst til at lave et script der fylder VonPannes indbox med ligegyldige meddelelser saa han ikke kan modtage startordre og PLANEN kan ivaerksaettes!

Glitter

Ovenstående passer faktisk 1:1 med vores plan, så den er bare i vinkel.