News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Infinity: Ariadna

Started by Gnyf, 03 May, 2015, 14:46:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Gnyf

WHFB er dødt for mig... eller ihvertfald har jeg kastet mig over Infinity i øjeblikket, da det er meget håndgribeligt, og skide sjovt.
Derfor har jeg tænkt mig at smide lidt billeder op af det jeg får malet her, for at holde mig selv motiveret til at få malet noget.

Gnyf

Er begyndt at samle Ariadna, og de første figurer er så småt ved at være færdige.
Mangler dog at gøre noget ved baserne. Inspiration modtages med kys-hånd!

Bedre og flere billeder too come.

Gnyf

Veteran Kazak, base mangler

Margot fra Equipe Mirage-5, mangler stadigt base, lidt brush-up i ansigtet, hud etc.

Scout med Ojotnik, mangler base

rubber

Det ser rigtigt fint ud. Det gode ved infinity er jo at man ikke skal bruge ret mange figurer... til at  starte med.

Mvh.

Gnyf

Quote from: rubber on 03 May, 2015, 15:47:09
Det ser rigtigt fint ud. Det gode ved infinity er jo at man ikke skal bruge ret mange figurer... til at  starte med.

Mvh.

Ja, til at starte med! Nu efter en måned, skal jeg have det hele :)

Men det er ganske nemt at komme igang med. 5-700kr så har man alt hvad man skal bruge, og så er reglerne jo gratis.

Spicker

Ja, lige til at starte med... så går det til gengæld ret hurtigt ned ad bakke derfra.

TwoByFour

Det er sgu en god start du har der, lækkert camo-scheme. Det minder lidt om et af dem Russerne brugte i anden verdenskrig synes jeg, er det der du har taget noget inspiration? Og fedt at se der er andre der spiller den gode faktion. ;)

Og ja, det spil har det med at gøre en afhængig. Problemet med at kunne starte en ny faktion for 300 bob med en starterboks er at det pludselig bliver sindssygt nemt at komme til sådan ups-agtigt.

Hvor spiller du egentlig henne?
Maleblog - primært Infinity:     Paint and Procrastination

Gnyf

Quote from: TwoByFour on 03 May, 2015, 22:41:02
Det er sgu en god start du har der, lækkert camo-scheme. Det minder lidt om et af dem Russerne brugte i anden verdenskrig synes jeg, er det der du har taget noget inspiration? Og fedt at se der er andre der spiller den gode faktion. ;)

Og ja, det spil har det med at gøre en afhængig. Problemet med at kunne starte en ny faktion for 300 bob med en starterboks er at det pludselig bliver sindssygt nemt at komme til sådan ups-agtigt.

Hvor spiller du egentlig henne?

Camo'en blev til ved et rent tilfælde, jeg valgte bare de farver jeg lige syntes, og begyndte at klatte løs.

Spiller i Esbjerg.

TwoByFour

Cool, så er det jo meget godt ramt. Det ser jo godt ud.

Og fair nok, jeg skulle bare lige høre om vi havde fået en spiller mere i hovedstaden. :)
Maleblog - primært Infinity:     Paint and Procrastination

lykke

dit camo er godt nok fint!

man bliver jo helt inspireret...
"I could aim, but with this cannon - I DON'T HAVE TO" - SC2 Thor

Gnyf

Selvom der er travlt med eksamener, kan man jo godt lave lidt svingærinder.

Er kommet til at købe og bygge 3 bygninger fra Micro Arts, der kommer billeder når jeg får dem malet:

Derudover kom jeg også til at købe en Dire Foes, Mission Pack 3. Håber snart jeg får tid til at male :P

Gnyf

Der bliver lavet lidt, her er det jeg nåede til mal en handske:

Ikke noget imponerende arbejde, men er okay med standarden.

Derudover står 3 bygninger fra Micro Arts + Holo Boards klar til drybrushing og detaljer. Billeder når jeg kommer lidt længere med projektet!

Gnyf

Er gået igang med et lille projekt jeg forventer færdigt en af dagene, det er selvfølgeligt Infinity, og her er en lille teaser:

"I can tear a guys leg off by its roots, and use it to smack down sixteen of his buddies...It was a useful skill when I was behind bars...I suppose that's the reason why they want me to be in the army! Yes, they say my work is nothing but smashing and killing, but I prefer to call it something like...staff reduction or...cleaning house."

Egrimm

Det ser lækkert ud so far 8) Glæder mig til at se dine bygninger og hvordan du laver dem til inspiration. Burde se at komme videre med mine Aleph og bygninger men lige nu står der er Skorne paingiver og tvinger mig til at male Hordes  ;)

Gnyf

Tak Egrimm, jeg skal nok komme igang med dem, skal bare lige have ideerne helt på plads.

Der er fordele ved at få opkvikkende medicin, som gør at man står op kl. 05 om morgenen... Jeg er blevet færdig med mit lille projekt jeg hintede til i går.

Jeg præsentere, Sergent Lafayette Duroc:

Spicker

Super fedt malet. Ser frem til at møde ham igen på et spilbord.

Egrimm

Den sergeant er dælme sprød, rigtig godt malet! Gode farveovergange på tøj og klippen, virkeligt naturtro.

Junker

Meget flot og lækker figur  :)

Junker

Gnyf

Tusind tak for de pæne ord, det holder da dampen oppe!
Er gået igang med næste lille projekt, så hvis eksamenlæsningen tillader det, bliver jeg nok færdig imorgen :)
I dag, har jeg kun min søvnløse morgen til at male, inden det går løs lige om lidt :)

"To eat or to be eaten, that is Ariadna"
- Colonel Yevgueni Voronin, Cossack Diplomatic Body

rubber

Den er bare fed den varulv. Jeg får lidt lyst til starte lidt Ariadne bare for at kunne få en.

Mvh. Tim

Gnyf

Prøver åbenbart at slå rekordforsøg i søvnløshed for tiden... oppe kl. 5, men hva', så kan man jo få malet lidt om morgen, og bruge formiddag/eftermiddag fornuftigt.

Har fået lavet en bette Tank Hunter og lavet Uxia McNeil færdig.

Egrimm

Kender det med at vågne tidligt, super træls. Kan rigtig godt lide heat scorchingen på din tank hunter, er blevet ret vellykket. Hjelmen ser også dejligt realistisk ud, og fin dybde i stoffet på Uxias trøje, dog lidt synd vi ikke ser hendes ansigt bedre på billedet.

Gnyf

Det er fordi jeg er forfærdeligt dårlig til at male ansigter :D

Gnyf

Det stikker helt af i dag, nåede lige en hyggelig 112, emergency service:

Næste figur i køen står i baggrunden på første billede :P

Gnyf

Så blev den næste også færdig:

"Trying to get away from her family and the silly one-upmanship of Clan politics, Isobel joined the Intel unit and was detached to the technical adaptation programs put in place by Bureau Aegis to aid joint operations on Paradiso. With that training she became an information thief, an expert in cyberdefense and how to bypass it. She soon put her newfound expertise to use well beyond the confines of the war against the Combined Army. Ariadna wanted some bargaining power in the cutthroat arena of international politics, which meant it needed to take other people's secrets by force. That was not a problem for an Intel as motivated as Isobel, for whom every enemy, human or alien, is fair game. Nothing less is expected of a McGregor."

Arbejdede lidt ekstra på ansigtet, og er okay tilfreds. Det stak lidt af med bukserne, men overall ser det fint ud på bordet, dog ikke close up :P

Fortsætter ufortrødent med næste figur.