Modvilligt teamwork - point stealing

Started by Bartok, 26 June, 2015, 17:40:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartok

Emil, Henrik, Søren og jeg mødtes i Bredgade på Henriks kontor, hvor vi fik tre gode multiplayerspil á 1 time med dril og spænding om pointene. Emil havde bare taget en håndfuld figurer og lavet hold ud fra dem, mest Checkmate og Suicide Squad var min opfattelse. Henrik var to gange tilbage til sine krigere fra Asgård, som vi jo kender ret godt efterhånden. Søren har på sine "gamle dage" fået smag for Avengers, som også bliver mere og mere vel-dial'et; på realms siger nogle, at grunden til den aktuelle release syndflod af Avengers-figurer skal findes i, at der er problemer med Disney-licensen til Fantastic Four og X-Men (money, money...). Selv har jeg tre forskellige temahold med.

Det er jo ofte svært at stille med samme powerniveau. Vi havde aftalt "gentleman", men det er jo også upræcist. Emils og Henriks teams vil jeg sige var et stykke under niveau med Sørens og mine, især i spil 1, som var 600 point. Anyway, så blev der hurtigt gang'et op på Henriks frænder fra Asgård to sider og til sidst fra tre - stakkels Surtur.

HENRIK:
ASGARDIAN THEME
Ragnarok Surtur 233 / Fenris Wolf 140 / Loki 125 / Frost Giant 100 = 598

EMIL:
Magenta 115 / Deadshot 89 / Captain Cold 75 / Mirror Man 75 / Harley Quinn 50 / 2x Multiplex 30 = 464 (hvad mangler jeg?)

SØREN:
AVENGERS THEME
aou104 Hulk 250 / Captain America 200 / aou105 Hawkeye 75 / aou106 Black Widow 75 = 600

PER:
RED LANTERN THEME 600
Spectre 200 / Butcher 185 / Guy Gardner 88 / 2x Red Lantern Recruit 50 / Power Plant 26 (ingen White Light og Mento-Intensifier) = 599

Mine Red Lanterns kom sidst ind i kampen - blev de andre mon intimideret af Butchers og Spectres onde blikke? Avengers fik landet et solidt hug ind på frostkæmpen, men Hulk missede det opfølgende slag, og så gjorde Spectre arbejdet færdig og stjal Sørens kill.

Checkmate (eller hvad Emils tema var?) nærmede sig ufortrødent aserne. Særligt Harley Quinn virkede frygtløs. Aserne var uheldig med terningerne og blev langsomt tygget ned til sokkeholderne.

Efter at Spectre havde sønderskudt billige Checkmates, galopperede Butcher afsted for at klemme det sidste liv ud af Surtur - efter de andres grundige forarbejde. Sådan er multiplayerspil så "uretfærdigt".

Hvordan oplevede I denne match?

Kloen

Fedt med en rapport. Jeg nåede faktisk aldrig at blive bange for Butcher. Spectres giant sixe og 9 range derimod...
Henrik var vist presset med alle andre end Odin. Jeg tror jeg så Tyr gå frem og tilbage 1 gang. Og Surtur var en flourescent rød målskive
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/