Ultraman får omgangs-bank

Started by Bartok, 27 June, 2015, 01:47:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartok

I spil 2 mandag stillede Emil igen med noget Checkmates og blandede bolsjer, tror jeg, inkl. et par gengangere. Denne gang lånte han mit Power Plant, som vist faldt i hans smag. Det udvidede i hvert fald hans muligheder med TK, Mind Control, stat boosts, stealth-givende Smoke Cloud m.m. Men først fik Søren turen, som rystede i bukserne over min Hulks nærangrebsrækkevidde, der (med hjælp fra Cap og Scarlet) kunne nå fra den ene ende af kortet til den anden i samme runde. Iron Man psychic blastede Sørens Ultraman igennem to vægge, men det blev mastermind'et over på Superwoman, derefter outwit'ede Tony Ultramans forsvar og overlod scenen til Hulk, der var klar til at smaske den blottede skurk med AV 13 for 6 dmg og ramte første gang, men kiksede 5'er-rullet ved Sørens reroll. Så var der dobbelt HSS-retaliation, så Scarlet blev one-shot'et og Hulk tog imod et lammende slag, der sendte ham ned på sit syvende click. Så hurtigt kan tingene vende.

EMIL:
Maxwell Lord 78 / Red Arrow 70 / Harley Quinn 50 / Amanda Waller 60 / Nightshade 50 / Ragdoll 46 / Checkmate Pawn 19 / Power Plant 26 / = 399

SØREN:
CRIME SYNDICATE THEME
Ultraman 250 / Superwoman 150 / Johnny Quick 82 + Utility Belt 14  = 496

HENRIK:
ASGARDIAN THEME
Odin 250 / Tyr 130 / Valkyrie 38 / Asgardian Warrior 37 / Blue Lantern Battery 2 + Ring 4 + Catapult 10 + Crossbow 10 + ? = 481+?

PER:
AVENGERS THEME
Hulk 150 / Iron Man 150 / 3-D Man 90 / Scarlet Witch 55 / Captain America 50 / Hank Pym ID-card 5 / Sideline: ffoa001 Ant-Man = 500

Emil og Henrik gik mere forsigtigt frem, skulle bruge lidt tid på at positionere sig. Odin tittede frem på sikker afstand og tog enkelte billige figurer ned, mens han equip'ede sine folk med constructs fra Blue Lantern Battery. Maxwell Lord og en anden af Emils figurer fik et par effektive mind controls ind, så Ultraman kom til at gå på omgang med at få tæsk af alle tre modstandere, og Henrik endte med at rende med de 250 lækre point for ham.

Superwoman blev nærgående overfor den forblødende Hulk, men han tilkaldte Ant-Man med et ID-card (et nyt spilelement), som outwit'ede hendes defense og fik nakket hende sammen med Cap. Min 3-D Man, som jeg ventede noget stort af med hans triple-perplex + HSS, blev tidligt ramt og var en statist, men overlevede. Henrik rendte med sejren.

Kloen

Nåh ja - dette var spillet med Henriks Odin . Den Hulk der, jeg var komplet rådvild og kunne ikke se hvad jeg skulle gøre i min første tur udover at positionere mig til mastermind.
outwit og Mind Control er begge eksponentielt bedre powers i multiplayer. Farvel forsvar i 3 ture hvor man er under angreb eller bliver MC'et ind midt i et minefelt
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/