News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Tilmelding til Giant Fanatic 17

Started by CNA, 30 July, 2015, 22:36:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Renegade

Marco, du lægger dem bare i kurven og udfylder info. :)
Besøg www.fanatic.dk for mere information.

Alle meninger og synspunkter i disse posts har intet at gøre med eventuelle firma forbindelser eller arbejdsmæssige forhold.

ButterBoy

Jeg er fucked er der en der kan hjælpe jeg sidder på min iPad og har ikke mulighed for at komme til en computer, og deres side kan åbenbart ikke bruges af iOS. Er der en der har mulighed for at købe en billet til mig så sender jeg penge på mobilpay med det samme. Send en PM for Info

kOOn

Mig, skal bruge navn og adresse
Hvis nogen har problemer, så på hjemmesiden, tryk på bloodbowl
På Fanatics hjemmeside søg på giant Fanatic så kan man købe billet!
Jeg har fået købt
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

McManic

Billet bestilt til WHFB, betalingsbekrædtigelses-mail modtaget, alt ser ud til at virke.
Godt skuldret Fanatic, glæder mig til en fantastisk oplevelse til efteråret!

-Bjarke, pt. siddende i vikinge-kostume i en spejderhydde lidt nord for Hillerød =)

kOOn

[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

ButterBoy

Tubz har været så sød at hjælpe ellers mange tak til jer andre

JustSimonsen

Så er jeg meldt til, men i min iver fik jeg ikke læst at der skal angives alder og hær.

Renegade

iPads kan fucke op.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er på det.

Hvis man kan bestille fra andre steder end sin iPad så gør det.

Alle meninger og synspunkter i disse posts har intet at gøre med eventuelle firma forbindelser eller arbejdsmæssige forhold.

Renegade

Hej Just,

Du får en besked fra mig om 1 min :)

Azrael

Nå jeg misforstod beskeden i første besked og bestilte to billetter på én gang. Skrev dog alle oplysninger til billet 2 i kommentar-feltet. Håber det går ellers må i lige skrive hvis jeg skal foretage mig noget.
Beklager!

Mvh,

Tobias Prentow

SirMarco

Quote from: JustSimonsen on 01 August, 2015, 00:13:52
Så er jeg meldt til, men i min iver fik jeg ikke læst at der skal angives alder og hær.

ups   :-X Jeg mangler bare at angive alder til de 4 billetter jeg købte. Kan man gøre det til dig Renegade?

JustSimonsen

Quote from: Renegade on 01 August, 2015, 00:14:56
Hej Just,

Du får en besked fra mig om 1 min :)

Takker, jeg beklager besværet!

Blurb

Samme som Just. Har købt billet til WFB men fik skrevet alder og hær.

vh Lasse
Lasse Andersen
Medlem af Aros Forenede Figurspillere
The Old World: Bretonnia, The Empire, Skaven, Vampire Counts, Lizardmen, High Elves

Renegade

I skriver bare direkte til mig.

Jeg oploader det hele flydende derfra :)

DonTooth

Er lidt skuffet over man skal ringe og vække og guide en igennem for at bestille en billet, fordi ipads ikke virker, det skulle være testet, og har man agressiv popup blocker ja så fejler jeres hjemme side og sender en retur... Så man må lave en ny bestilling fordi man ikke kan betale... Så nu sidder jeg med to ordre og skal kun bruge en har købt og betalt 5411 og en jeg ikke kan gøre noget ved og jeg ikke skal bruge 5403...

Dette skulle man nok lige have testet lidt før man begyndte...

Renegade

Hej Tooth,

Jeg beklager meget, men det virkede fint under testing af een billet af gangen. Jeg har desværre ikke mulighed for at teste når der er 30+ brugere på der bestiller på samme tid, men det er noget jeg arbejder på.

Uanset, så skal jeg nok hjælpe med hvad du har brug for. Bare skriv til mig.

-Daniel.

tronbar

Så lykkedes det. Men kunne ikke få dankort betaling til at virke så måtte bankoverføre. Men går vel også, men har så ingen bekræftigelses mail :(

Renegade

Hey Tronbar.

Got you!

Du får den senere i dag/morgen :)

-Daniel.

tronbar

Har fået bekræftigelsesmailen nu. Det var hurtigt og effektivt :)

Kennum

Jeg har samme problem som Tronbar - ingen bekræftelsesmail. Har valgt bankoverførsel. 2 billetter ordre nr. 5432.
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

CNA

Hey Kennum (dejligt du vil med til GF i år  :) ), Så snart Daniel har fået øjne og er klar, så skal han nok finde dig derinde og få klikket en bekræftelse afsted til dig.

Mvh Christian

CNA

Tilmeldingslisterne vil vi i øvrigt forsøge at opdatere regelmæssigt og muligvis vi allerede når det i aften og ellers kan i forvente at det bliver gjort i morgen.

RullePelle

Quote from: Kennum on 01 August, 2015, 03:18:45
Jeg har samme problem som Tronbar - ingen bekræftelsesmail. Har valgt bankoverførsel. 2 billetter ordre nr. 5432.

Ellers kom jeg til at købe to. Så kan du overtage den ene.

Kan man redigere en bestilling hvis man glemte at skrive hær og alder?

El Toro

Så er billetten til Mikkel Hansen på plads

Kennum

Quote from: CNA on 01 August, 2015, 08:03:52
Hey Kennum (dejligt du vil med til GF i år  :)
Mvh Christian

;)

Quote from: El Toro on 01 August, 2015, 09:24:43
Så er billetten til Mikkel Hansen på plads

Well done Joakim
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned