News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Grudge matches

Started by kOOn, 01 August, 2015, 00:22:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nargash

Kære Denise Kolsuchs (prosit)

Nu var du jo så ekstremt heldig sidste år, at du slap for en tur over knæet, da de forvekslede dig med en af de små piger der spiller et af de falske spil.

Det kan vi ikke have gentager sig i år, så nu kommer udfordringen i god tid.

Skal du have en lektion i hvordan man spiller VC, eller i hvordan man ikke spiller DE, du vælger selv.... udfaldet blivet det samme... WIIIN ;)

Tør du, eller lever du op til dit navn?

Mvh Bøffen
Just because I don't care doesn't mean I don't understand!!!

Koller

Kære Bøf

Du får Edward Cullen til at virke maskulin, men selv der, er du min ynglings twillight vampyr.

Du er lige så god til at spille warhammer, som du er til at drikke bajere, så hvorfor ikke bare give mig den 20-0 med det samme.
Som en sand gentle mand har jeg ladet dig vinde før, men nu er det slut, det er nu, du vil mærke mine crazy ass snyde ninja warhammer skills.

Jeg skal vise dig hvordan man spiller DE, så selv Hedegaard og Nygren tænker "Kæft er han er vild"
Og bagefter giver jeg dig lige nogle taktiske fif til din hær, det ville forresten klæde den med noget glimmer.

Det eneste jeg er i tvivl om er, at om jeg skal drikke dig under bordet først også banke din hær eller omvendt.

Jeg tager selvfølgelig imod!

The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

Harvest

Kasper/Fenris

Du er jo ældre end solen, så tænker, at du, og din Warlord Blackpelt, skal have bank af mine små pensionistdværge. Så kan det være, du måske har en chance. Måske. DU ER HERMED UDFORDRET!

Det skulle jo være skrevet med runer, ligesom din dåbsattest, men jeg havde hverken sten eller mejsel lige ved hånden.

Måske du kan bede en af sygeplejerskerne på ældrehjemmet om at oversætte, så du kan forstå hvad der foregår ;)
Caedite eos! Nobit enim Dominus qui sunt eius

- Anders Høst. Aut. Tosse og taktisk tumpe
Loremaster i Emperor's Pride

Fenris

Quote from: Harvest on 17 August, 2015, 07:30:04
Kasper/Fenris

Du er jo ældre end solen, så tænker, at du, og din Warlord Blackpelt, skal have bank af mine små pensionistdværge. Så kan det være, du måske har en chance. Måske. DU ER HERMED UDFORDRET!

Det skulle jo være skrevet med runer, ligesom din dåbsattest, men jeg havde hverken sten eller mejsel lige ved hånden.

Måske du kan bede en af sygeplejerskerne på ældrehjemmet om at oversætte, så du kan forstå hvad der foregår ;)

He he Nice one!

Kære Harvest, din udfordring er modtaget og accepteret..

Harvest (Anders Høst) Dwarfs nr 86 vs. Fenris (Kasper Aagaard) Besatmen nr 30

manny

Quote from: paaske on 10 August, 2015, 20:33:08
Mads du kan da ikke grudge en mand der ikke har spillet warhammer i ti år... Den gælder ikke! Men godt forsøg på at få 20 nemme point;)
+1 :)
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

nargash

Quote from: Koller on 14 August, 2015, 17:41:43
Kære Bøf

Du får Edward Cullen til at virke maskulin, men selv der, er du min ynglings twillight vampyr.

Du er lige så god til at spille warhammer, som du er til at drikke bajere, så hvorfor ikke bare give mig den 20-0 med det samme.
Som en sand gentle mand har jeg ladet dig vinde før, men nu er det slut, det er nu, du vil mærke mine crazy ass snyde ninja warhammer skills.

Jeg skal vise dig hvordan man spiller DE, så selv Hedegaard og Nygren tænker "Kæft er han er vild"
Og bagefter giver jeg dig lige nogle taktiske fif til din hær, det ville forresten klæde den med noget glimmer.

Det eneste jeg er i tvivl om er, at om jeg skal drikke dig under bordet først også banke din hær eller omvendt.

Jeg tager selvfølgelig imod!

Hmmm lyder spændende.... tror næsten der skal sættes et lille sidebet op.... skal vi sige 1 øl pr. døde model?
Just because I don't care doesn't mean I don't understand!!!

Koller

Det er helt fint for mig, og et shot fernet branca, når en karakter dør.
The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

van der loo

Quote from: Koller on 18 August, 2015, 08:54:13
Det er helt fint for mig, og et shot fernet branca, når en karakter dør.

hehe så vil jeg gerne spille mod dig i spil 2 så vi kan spille på samme måde som sidste år  8)

Thomas Kyrsting

Kære Per Kennum!

Længe har du undgået at blive skolet i, hvordan man spiller rigtig mandehammer.
Sidst du bevægede dig fra de jyske marker til vores glorværdige hovedstad, hørte jeg kun dårlige undskyldninger, men nu har du valget:

Mød mig på ærens mark i en kamp om at være etatens bedste dukkeskubber! ...eller fly og for altid buk dit hoved i skam!

mvh
Kyrsting

PS: og tillykke med fødselsdagen i dag :)

paaske

Mansi mansi mansi!!

Længe har du været mest kendt som smukfyr25 med ovenstående billede, men du er efterhånden begyndt at blive mere og mere kendt som rapporterer fra østen, når dk holdet tager afsted. Derfor synes jeg at følgende billede bedre passer til hvem pf-folket forbinder dig med her på forummet

Altid med knivskarpe og stålfaste kommentarer fra udlandet
Quote from: manny on 07 August, 2015, 11:57:29
Nå, så starter uheldet. 1 beast slår 6 attacks, ligger 3 poison og wounder 1. Kaare fejler saves, drage død :( Ser skidt ud...

Hvorefter Kaare vinder 20-0..

Men heldigvis er du også en eminent spiller og har flere gange udtalt, at du ikke har tabt en kamp i tre- fire måneder i udlandet, hvorefter du kommer tilbage til dk og desværre er vildt uheldig og terninger svigter, så det desværre ikke helt går som det plejer i udlandet.

Selvom resultaterne svigtede lidt til warm up er jeg sikker på, at du til dette gf vil have terningerne med dig og det vil gå dig fantastisk!
Derfor vil jeg rigtig gerne spille mod dig i første spil, så du kommer godt i gang med turneringen. Alle ved jo du spiller hurtigt og nærmest har lagt en plan for hvordan spillet vil udvikle sig inden kampen, og derfor vil der være god tid til at hyggesnakke og du kan måske lære mig lidt tricks og give gode tips..

Hva siger du gamle jas? Er du klar på et nemt spil i første runde?

eido

Vil bare lige sige at Koon og jeg rent faktisk har grudget hinanden, men vi står ikke på listen. Vi skal åbenbart være lidt ondere og knapt så civiliserede i vores grudging.

Men please, må vi ikke godt smadre hinanden?
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

van der loo

Quote from: eido on 25 August, 2015, 12:42:38
Vil bare lige sige at Koon og jeg rent faktisk har grudget hinanden, men vi står ikke på listen. Vi skal åbenbart være lidt ondere og knapt så civiliserede i vores grudging.

Men please, må vi ikke godt smadre hinanden?

Det er nok fordi det er Koon selv der skal opdatere listen så han tør nok ikke :P

eido

Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

Kennum

Quote from: Thomas Kyrsting on 20 August, 2015, 10:49:19
Kære Per Kennum!

Længe har du undgået at blive skolet i, hvordan man spiller rigtig mandehammer.
Sidst du bevægede dig fra de jyske marker til vores glorværdige hovedstad, hørte jeg kun dårlige undskyldninger, men nu har du valget:

Mød mig på ærens mark i en kamp om at være etatens bedste dukkeskubber! ...eller fly og for altid buk dit hoved i skam!

mvh
Kyrsting

PS: og tillykke med fødselsdagen i dag :)

Thomas Kyrsting jeg ser at din beskidte handske er landet ved mine fødder - samler jeg den op? ..... NATURLIGVIS  :-*

Jeg vil se endnu mere frem til at køre den lange vej til Remisen nu hvor der er udsigt til at tage dine fine dukker af bordet.

Kennum
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

Azrael

Quote from: paaske on 20 August, 2015, 19:40:03
Mansi mansi mansi!!

Længe har du været mest kendt som smukfyr25 med ovenstående billede, men du er efterhånden begyndt at blive mere og mere kendt som rapporterer fra østen, når dk holdet tager afsted. Derfor synes jeg at følgende billede bedre passer til hvem pf-folket forbinder dig med her på forummet

Nå, så starter uheldet. 1 beast slår 6 attacks, ligger 3 poison og wounder 1. Kaare fejler saves, drage død :( Ser skidt ud...

Men heldigvis er du også en eminent spiller og har flere gange udtalt, at du ikke har tabt en kamp i tre- fire måneder i udlandet, hvorefter du kommer tilbage til dk og desværre er vildt uheldig og terninger svigter, så det desværre ikke helt går som det plejer i udlandet.

Selvom resultaterne svigtede lidt til warm up er jeg sikker på, at du til dette gf vil have terningerne med dig og det vil gå dig fantastisk!
Derfor vil jeg rigtig gerne spille mod dig i første spil, så du kommer godt i gang med turneringen. Alle ved jo du spiller hurtigt og nærmest har lagt en plan for hvordan spillet vil udvikle sig inden kampen, og derfor vil der være god tid til at hyggesnakke og du kan måske lære mig lidt tricks og give gode tips..

Jeg syntes der er MEGET stille fra Mansis side!!!

paaske

Han har sagt han ikke tør.. Det er bare kun sket på en pm..

Durin I

Quote from: paaske on 27 August, 2015, 11:14:11
Han har sagt han ikke tør.. Det er bare kun sket på en pm..

Ved du hvad så vil jeg med glæde udfordre dig; og få strøget en strej i blod over den uretfærdig der ramte mine stolte dværge sidste år. Eller tør du måske ikke slås mod sådan en ung general som mig?
(Grumbelgrumbel det ville ikke undre mig hvis ikke at han turde, frygter bare at terningerne ikke lige så meget med ham som sidste gang.)

/Laurens
Ej skal man kemmes ved sine beslutninger som ung, blot acceptere og lære af dem.

paaske

Selvfølgelig Laurens!! Jeg har lavet en ren hyggehær så lad os endelig tage et spil:)
Husk nu at læse scenariet ordenligt denne gang 8)

Durin I

He he det lyder godt, men hvis jeg slår som jeg gjorde sidste år så hjælper det kun lidt. Ja det må vi hellere. Du spiller stadig Ogres ikke?
Ej skal man kemmes ved sine beslutninger som ung, blot acceptere og lære af dem.

paaske

Hehe spillede deamons sidst og i år spiller jeg højst sandsynligt o&g for at du får der lidt lettere;)
Men du var ikke specielt uheldig hvis jeg husker rigtigt. Du havde bare ikke gennemsnittet hvad 6 bæster med nurgle magi kan gøre ved hammeres. Det var ret hyggeligt mener jeg:) og så var din hær væk derefter.
Du havde deployet dig så jeg kunne gemme Ole for dine wm og så var det altså ikke så svært for furies og 2 x screamers at komme ned og fjerne dem.

Men det er fortid! Nu tager vi en ny kamp om en måned! Det bliver hyggeligt:)

Durin I

He he, det lyder meget rigtigt at jeg ikke viste så meget om sandsynlighedsregning den gang. Det var selfølgelig deamons du spillede, det var bare mig der forvekslede spil 3 med 4.

Det gør det bestemt.

Thomas Kyrsting

Hey Koon, opdaterer du ikke listen i første tråd?

(Per Kennum og jeg skal slås :) )

Troels C

Quote from: Azrael on 27 August, 2015, 11:09:54
Quote from: paaske on 20 August, 2015, 19:40:03
Mansi mansi mansi!!

Jeg syntes der er MEGET stille fra Mansis side!!!
JA!! Alt for stille. Gad vide om Mansi ikke tør?..

Troels C

Mikkel Olsen!!!! Jeg udfordrer dig til endnu en duel.. Hvis du tør ;)

Du kan jo altid tage hævn i malevurderingen  :-*

kOOn

[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind