News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Nu når kirkegården er i de sidste faser...

Started by Honsou, 03 August, 2015, 16:09:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pyt med det, du spiller jo også i sewers og på andre borde, det betyder intet!
8 (40%)
Gå i gang med det store arbejde med at matche baserne med kirkegården, jeg skal nok hjælpe!
0 (0%)
Gå i gang med det store arbejde med at matche baserne med kirkegården!
4 (20%)
Jeg ved ikke engang hvad Malifaux er, men jeg elsker afstemninger.
7 (35%)
Andet (uddyb).
1 (5%)

Total Members Voted: 20

Honsou

Jeg leger med tanken om at lave kirkegårdsbaser, med det samme flock, og lidt gravstensrester o.l. så mine figurer matcher kirkegården... for at citere en gammel konge: What say you?
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Corran_dk

This one:
QuoteJeg ved ikke engang hvad Malifaux er, men jeg elsker afstemninger.

;D ;D
Skaven Achievements List
GF17 Net Epic Armageddon Tournament Organizer - 2015
Epic ETC landsholdet - 2016/2017
GF18 Net Epic Armageddon Tournament Co-Organizer - 2016

Frede

Jeg er selv mest til at holde baser så generiske som muligt. På den måde passer de til alt.

- F -

rosenaa

Quote from: Frede on 03 August, 2015, 16:29:23
Jeg er selv mest til at holde baser så generiske som muligt. På den måde passer de til alt.

- F -

Jeps. Gennemsigtig plastik  ;D
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Silva

Jeg har svaret pyt med det. Baser skal bare matche figuren og ellers bare være dekorativ i sig selv. Ideen er fin til fremtidige crews, men jeg er generelt for ideen at det enkelte crew har matchende baser.

Egrimm

Det vil da se fedt ud - på det éne bord... Men du spiller jo også på andet hvor det så ikke vil passe bedre end nu. Personligt er jeg også mest til "baser der passer til og undersøtter crewet og faktionens stil".

Honsou

P.t. er ALLE mine crew på de teglsten, for der er jo både dual faction masters, mercenaries og andre må-hyre-på-tværs-af-factions-regler.

Jeg spiller nok flest spil hjemme, da Rogue Trader desværre er lidt dødt, og de 2 jeg har lokket ind i denne fremragende hobby, kommer begge hjem til mig og spiller.

Men med 6000 pts umalede space wolves, 4000 pts umalede word bearers, 2, super heavies, 1 blood bowl hold der skal males, 20 everblight figurer der skal males til GF (damn you, Watson!) ;)

og de andre løse ting og sager, så har jeg vel nok at lege med, selv uden at skifte alle baserne.

doc watson

Var så lidt. :D
Nu lokkede du jo, mig til en 40k turnering i fjor, hvor jeg skulle male en hel hær.
Så står vi vel lige.  ;)

Honsou

Nix, du skylder en masse Malifaux oven i hatten. ;)