News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Hvilken hær spiller du?

Started by CNA, 05 August, 2015, 17:53:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CNA

Aaaaalt for mange har glemt at skrive i betalingsordren, hvilken (forventet) hær de stiller til GF, så har du glemt det så vær sød at skrive her, hvilken hær du regner med at spille :-)

Mvh Christian

kOOn

OnG 2 monstre og 0CP er planen
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

paaske

Jeg skulle gerne have Tobias prentow anden billet og det bliver næsten sikkert o&g

rainbowman

High Elves - Soft score på 15 - nu skal alt det støvsamlende ral sku luftes for sidste gang :D

paaske

Fedt du skal med Henrik! Tæller du automatisk som at være med i funhammer klanen;)

rainbowman

QuoteFedt du skal med Henrik! Tæller du automatisk som at være med i funhammer klanen;)

Ja det bliver episk, ville ikke gå glip af det store afdansningsbal! Jeg tæller ihvertfald ikke som medlem af nogen konkurrenceorienteret klan, 0 spil i 3 år og jeg skal have fuldt gas på alle de skod modeller, der aldrig blev brugt  :D So funhammer it is!

ravenor

WoC, Beastmen eller lizards, det er alt for tidligt at oplyse dette. Der skal testes og kigges på fordele og ulemper, så det har jeg nok først styr på engang midt i september.

Mvh

Anders

Mr.Gobbo

Orcs & Goblins til mit første GF! En modbydelig Goblin-baseret hær på 5CP og 11TP (den monsterrabat er for fristende).

Jeg aner ikke hvad jeg skal forvente - jeg bliver normalt lammetævet af kammeraterne i Odense. De spiller mest Warriors of Chaos, Dark Elves, Dwarfs og en sjælden gang Beastmen.

Mvh.

DV

Edit: Billet nr.55.
T9A Executive Board member

Mr. Gobbo's Tricksy Gits: https://www.youtube.com/c/MrGobbo

Blurb

Jeg spiller Bretonnia.

Vh Lasse
Lasse Andersen
Medlem af Aros Forenede Figurspillere
The Old World: Bretonnia, The Empire, Skaven, Vampire Counts, Lizardmen, High Elves

Boulderfist

Jeg spiller Skaven  ::)

Vh. Steffen O

van der loo

Fenris

Jeg køber den ene af Kristoffers billetter (nr 30) og stiller Beastmen (bruger 2 CP og softscore på 19)

Mvh
Kasper Aagaard

Sarkrim

Det bliver en Wood Elves hær, med et tvist.
Spiller:
40K: Imperial Guard

CNA

Kasper, det noterer jeg :-)

Bemærk at man aldrig kan få mere end 15TP via Soft Score.

Mvh Christian

eido

Kaos Dværge hvis jeg får lov (hint hint) ellers grønhuderne i al deres magt og vælde (eller manglen på samme).
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

Olsen

Hvornår er deadline for endelig beslutning om hær ?

Regner med lizardmen eller OnG alt efter om jeg får malet optil turneringen

Azrael

Jeg TROR det bliver High Elves. Alternativt Dark Elves... Eller Beastmen  :-*

TeiHar

Billet nr 99 - Teis Hartoft

Er indkøbt til min søn Daniel, som stiller Lizardmen.
Grimfostre, Ulvemætter og Ravneføder - 12.145 pts SpaceWolves

Min traderprofil - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=70953.0

Wesser

Billet 14: Vampire Counts... alternativt Wood Elves, hvis conversions kan blive godkendt

andse

Lizardmen som sædvanligt.
ANDSE

kSrSpoer

RullePelle