News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Age of Sigmar Cheapass Tzeentch Chaos Daemon Army

Started by zKoTTe, 09 August, 2015, 21:54:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bumkarl

I fht. overskueligheden kan det jo sagtens gå. Særligt når/hvis man lige er lidt god til at forklare hvad der er hvad og huske modstanderne på det. Jeg kan ikke se for mig, at det kommer til at skabe problemer.

zKoTTe

En lille update på processen.

Der er nu kommet en Dice Thrower (Horn Blower)

Morten Juel Søndergaard

Nillernisse

Super sjovt projekt! Dem ville jeg sgu gerne spille imod ????
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

zKoTTe

Det kan vi sagtens finde ud af på et tidspunkt :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Waaargh

So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Kyte22

Quote from: Bumkarl on 16 August, 2015, 17:42:34

Der er nemlig så mange muligheder i Slaanesh, også selvom det skal være byg-selv - faktisk netop når det skal være byg-selv ville det jo være fedt at gøre noget lidt andet end bare vælge den lette løsning og tænke "Slaanesh. Så er det noget med fisse".

Jeg har også prøvet at overtale ham til at bruge den konverterede base med to zombie-kvinder med store tissemænd, der kommer/tisser hinanden i munden, der fik zKoTTes tråd slettet på The Warhammer Forum for et år siden som udgangspunkt for sine Slaanesh dæmoner. Det skal siges at jeg også lavede en støbeform til en penis-sprue i fødselsdagsgave til ham for et par år siden, så der er mange flere muligheder end sædceller, der ligner øjne inden for rækkevidde...

Bumkarl

Ja, hvis det ikke kan blive infantilt nok er mulighederne jo nærmest uendelige  ;)

Jeg synes i øvrigt det store øje ser godt ud.

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Endnu en Warrior, jeg er godt tilfreds med designet.

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Surko

De er geniale de warriors dér! Hvepse-talje FTW!

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Waaargh

Hvorfor gør du nu noget ud af det? Passer ikke ind i temaet ;)
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Kyte22

Quote from: Waaargh on 28 September, 2015, 10:04:34
Hvorfor gør du nu noget ud af det? Passer ikke ind i temaet ;)

Morten gør skam noget ud af alt hvad han laver. Man skal huske på at om end figurerne (i nogles øjne) ikke er af samme kvalitet som dem der kan købes i butikkerne, er de her lavet helt fra bunden, hvilket tager væsentligt længere tid end at samle plastikdelene fra et sæt. At hæren i sin helhed efterhånden også er ved at være fuldt malet (og ret flot endda), er i og for sig mere end hvad man kan sige de fleste warhammer-spillere, jeg har mødt, har gjort ud af deres hære. Det er da nærmest de færreste, der overhovedet kan prale af at have en hær, der er malet helt færdig i et konsistent tema med matchende baser.

Generelt synes jeg dette er en af de bedre "cheap ass" hære jeg nogensinde har set. Det er jo set mange gange, at folk har lavet figurer selv fra bunden fordi de enten ikke kunne lide designet af de originale figurer, eller fordi de gerne ville kunne spille med figurer, de ikke havde råd til. Der var blandt andet en rigtig fed hjemmelavet defiler, der var lavet af ståltråd, pap og tørret appelsinskrald til Giant Fanatic sidste år.

Det er tydeligt at der er gjort et forsøg på at lave en hær, der er fed og passer ind i Tzeentch temaet samtidig med at den er lavet på budget. Jeg har set andre cheap ass hære, hvor en havde lavet røde ståltrådsbogstaver med googly eyes, der stavede ordet "blood" som en khorne Bloodletter-hær. Jeg har også set to andre hjemmelavede Tzeentch dæmon hære, hvor den ene var flyvende gelatinous cubes fra DnD lavet med en hot-wire-cutter og flamingo og den anden også var flyvende øjne lavet med perler, men hvor conversionsne ikke var nær så fede eller fedt malet som dem i denne tråd.

Hvis man er imod cheap ass hære i sig selv, er det vel på et eller andet plan okay, selvom jeg synes det er en noget snerpet holdning at have, og at jeg nok ikke selv ville bryde mig om at dyrke hobby eller spille med den slags mennesker. Det virker sgu for kreativitetsdræbende. Så kan de spille et analt taberspil som Warmachine/Hordes, hvor man ikke engang må converte sine figurer  ;D

casper h

Hehe, man kan godt se, hvor du har hentet inspirationen, burde du ikke nærmere kalde dem Brølere?  ;D

zKoTTe

@Waaargh

Hehe, jeg kan se hvad du mener, men jeg vil da gerne indrømme at jeg altid sigter efter at springe over hvor gærdet er lavest, Screamers er et godt eksempel på ekstrem kreativitet, desperation over at de efterhånden hang langt ud af halsen på mig og ekstrem dovenskab.

Jeg gav simpelthen op på alle mine tidligere design ideer og endte med at blande køkkenrulle med trælim og give dem en tekstur på den måde.

Så det endelige resultat er det mest simple udfald som i sidste ende gav det bedste resultat :)

Hold da op, sikke en omgang Jonas, men jeg er ganske enig :)

@casper h

Haha, teknisk set er Screamers vel i den samme boldgade rent linguistisk :)

Her er W.I.P. Greater Daemon of Change samt hans to Heralds + The Changeling.

Morten Juel Søndergaard

Waaargh

@Kyte hvis alternativet er at stille og spille mod normalt 40K mod blood LETTERS, så ville jeg nok hellere lade være. Det var ment som en joke der kørte på ordspillet. Ellers kan man også bare spille med papbrikker og blive enige om terrænets højde, det er også billigt og man får spillet spillet .

@zKotte jeg håber at dine greater daemon og heralds når op på din normalt høje standard. Og så er jeg ligeglad med prisen på figurene.

zKoTTe

Jeg prøver at gøre mig umage :)

Det er trods alt de sidste figurer som jeg mangler på hæren, og derefter står den på finpudsning :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Tordenskjold

Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at forstå konceptet med råberne og de blodige øjne, men hjernen med tilhørende rygrad er meget fin, dejligt syret ide  :)

trygsen

Super fedt! men zkotte - er det sådan nogle base-forøgere som sidder på de små du har lavet ? Jeg ved at jeg har set de baseting der før.. men kan ikke huske hvor..   
Mvh. Trygsen
23.985 Points 40k Ork Army. Og bliver ved...