News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

AoS undead

Started by Nuka, 10 August, 2015, 13:29:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nuka

Jeg er en af de optimister der synes at AoS ser interessant ud. har en smule undeads som jeg har samlet i starten af 90 'erne, men som det alridg er lykkedes mig at gøre til en WHFB hær. Med AoS øjner jeg muligheden for at få noget ud af mine figurer.

Min hær skal udelukkende bestå af klassiske figurer(fortrinsvis gammel plastik). Yderligere vil jeg putte alt på runde baser, kan godt være at det gør ondt i øjnene på nogle af jer inkarnerede WHFB spillere, men det ser sgu bare pænere ud for den enkelte figur.

Nå, mindre snak, flere billeder:
(ja ok min hjemmelavede vampire-lord er ikke rigtig en klassiker men er lavet af en mordheim figur med et gammelt ghoul hovede)

Hvis der er nogen der ligger inde med den originale krell og lichemaster(ikke de forfærdelige 4th editon figurer) så aftager jeg rigtig gerne :)

Nuka

min første enhed af skeletter


mangler at få nogle skjold malet, aner ikke hvordan de skal se ud. Eller om jeg vil have at de alle skal have ens skjolde for at markere dem som en enhed.

Nuka

#2
Så kom der lidt horsearchers, mangler quivers og baser


Har også fået grundet de næste to enheder af skeletter samt to hestevogne

Ravenwing

Det ser godt ud. De skeletter vækker minder - de må være 20 år gamle?!

Det bliver en fin hær.
Jesper, medlem af Emperors Pride

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

PeterK

Ja jeg havde de der undead dengang jeg var knægt - klassisk. Bestiller du baserne et sted fra eller er det overskud fra andre projekter?

Nuka

#6
baser fra EM4

http://www.em4miniatures.com/acatalog/MINIAATURES_BASES.html

leder lidt efter nogle større lipped bases til mine chariots/plague cart/zombie drage

jeg har brugt dem der hedder 30mm til skeletterne og 50mm til heste (newstyle)

(nu kommer jeg til gengæld til at ligge inde med en røvfuld små firkantede baser der fulgte med skeletterne i sin tid)

Overhamsteren

Privateer Press laver nogle ca 110mm lipped baser til deres collossals og battle engines, men hvordan man får dem i løskøb ved jeg dog ikke.
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Grobut

Jeg er fan! Glæder mig til at se mere  8)
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Nixon

Meget sjovt at se de gamle figurer på nye runde baser. Fedt projekt.

Nuka

#10
Jeg fandt ud af at wayland har nogle større runde baser under deres Dark age udvalg. Så der er lys forude

I mellemtiden er jeg i gang med baser

Nuka

Så fik jeg færdiggjort 20 krigere mere så jeg har 20 med håndvåben og 10 med spyd. Samt de 4 sidste horsearchers. Desuden en enkelt vogn, venter dog på en base til denne. Skjolde til banditterne venter jeg lidt med. Skal lige se hvad jeg kan få fat i.



Nu er jeg så desværre ved at være løbet tør for baser, samt basemateriale.

Nuka

#12
Så kom der lige lidt motivation med posten



Tom Meier Zombie Dragon anno 1986

http://www.solegends.com/citdragon/drag1zombie/index.htm

TF Riley

Bo, skal du ikke ned forbi Rogue Trader på Frederiksberg en tur og spille lidt AoS? Vi kan også godt lide gamle figurer :)

Og vi er et par stykker, der spiller Epic ved lejlighed også ;)

Nuka

Lysten til at spille er der skam. Men komme ikke rigtigt så meget ud for tiden. (Og nu får jeg sgu lidt dårlig samvittighed over at forsømme mine epic hære)

Ravenwing

Det ser fedt ud. En fin hær du har bygget på kort tid.
Jesper, medlem af Emperors Pride

Nuka

Ja, man må da sige at de gamle plastik skeletter egner sig fantastisk til speed paint. Baserne tager nærmest længere tid en skeletterne

TF Riley

Du skal ikke være ked! Hellere komme ud af hulen med dem og få spillet :D

Azrael

Hvordan får du dit græs til at stritte så flot? Så at sige..

Er det præ-lavede græstotter? :)


Nuka

En lille update
Champions og en standard bearer


Liche og necromancer


En katapult ligeledes af ældre dato



Græstotterne er præ-fabrikerede, army painter tufts.
Baser er på vej fra England så jeg kan får lavet min drage, chariots og plague cart(corpse cart) færdig

Ravenwing

Old school! I love it!

Det ser rigtig godt ud. Ser frem til at følge hærens videre udvikling :)
Jesper, medlem af Emperors Pride

Nuka

#22
Jeg er så småt begyndt at nørder lidt med mine gamle skeletter igen og har nu langt om længe fået malet min drage og et par chariots(skal lige have fundet en mere af dem)





Waaargh

So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Thejs

Virkelig fedt projekt!

Jeg er normalt ikke til 90'er figurerne, men lige undeads, og særligt Screaming Skull Catapult og Chariots, er så fede.

Jeg får helt lyst til at grave i mine egne skuffer :)
Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.