News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

AoS undead

Started by Nuka, 10 August, 2015, 13:29:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alustriel

Det her er jo ren blær! Og bringer en pokkers masse nostalgi frem fra dengang jeg så mine første warhammer dukker i den lokale lille bogbiks! Du får dem faktisk til at se virkelig fede ud til trods for deres alder! Keep up the awesome work!

Nuka

Mange tak for de fine kommentarer :)

Gammel gammel corpse cart

Ikke helt tilfreds med spøgelset tror jeg laver han grå i stedet

Nuka

Øv øv øv, jeg har da vist dummet mig. Mine skeletter er på 30mm lipped baser.... Skeletter med sværd har en range på1" spyd har 2".så de bliver da temmeligt handikappede mht antal af skeletter der kan komme i range når jeg går i nærkamp mod enheder hvor jeg er i overtal.

Ravenwing

Ja, lidt af en ulempe. Jeg tror dog fint det kan fungere alligevel.

Jeg ville ikke lave noget om hvis jeg var dig.
Jesper, medlem af Emperors Pride

Nuka

Skal prøve aos for første gang i morgen.
1000 point
2 Necromancers
1 wight king
30 skeletter
3 chariots
1 screaming skull catapult
5 horse archers

TF Riley

Hvor er det dejligt old school!!!11!1

Overhamsteren

Quote from: Nuka on 29 March, 2017, 17:22:43
Øv øv øv, jeg har da vist dummet mig. Mine skeletter er på 30mm lipped baser.... Skeletter med sværd har en range på1" spyd har 2".så de bliver da temmeligt handikappede mht antal af skeletter der kan komme i range når jeg går i nærkamp mod enheder hvor jeg er i overtal.

Mon ikke du kan overtale din modstander til at de slås i henholdsvis 2 og 3 'rækker' hvis de stiller sig i basecontact. Tæller selvfølgelig også den anden vej hvis han så har et eller andet slå på alle indenfor 2" våben...
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

otasolgryn

Jayyyy til oldschool undead!

Taoregorn

Jeg synes det er ganske imponerende hvad du her fremviser.

Er AOL velegnet til at spille med de gamle figurer som skirmish i "almindelig" Old World setting?

Nuka

Jeg er langt om længe kommet længere. En vampyr, en nekromantiker samt 41 skeletter....

Således er der nu totalt 71 plastik skeletter

De mangler desværre skjolde. Dem skal jeg lige have lavet en god plan for. Det næste jeg skal have fat i en gammel standard bearer og to musikere.

Grobut

Det er sgu fine sager!! Jeg er fan :)

Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Nicolai Matz

Åh ja, restaurering af gamle hære - er selv i gang med "all metal" tidlig 90'er orkhær  :)

Og det er rart at se de mange skeletter - DET er en undead hær.  Det blive smukt.
Men hvorfor de runde baser til rytterne ?

Nuka

Da jeg startede projektet var jeg inde i en periode hvor jeg var meget glad for 'lipped' bases (det er jeg sådan set stadig) og besluttede at min hær skulle bruge disse. Jeg har ikke fundet nogen steder hvor jeg kan få disse som ovale, og det genererer mig sådan set ikke. Synes selv at runde baser ser fine ud til cavalry også. Skulle jeg have gjort noget om med min hær så havde jeg nok benyttet standard runde baser a'la GW af den simple årsag at de er 1" modsat de lipped der er 30mm.

Nicolai Matz

:). Den får virkelig det der dejlige knogle-raslen over sig med alle de skeletter på græs-baser