News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Info vedrørende check-in lørdag morgen

Started by CNA, 02 October, 2015, 12:20:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CNA

HUSK! at medbringe en kopi af din army list hvor også TP og CP er noteret.

Ligeledes skal det noteres hvad du har brugt dine CP på og hvilke entries der giver TP.

Mvh
Christian

Mr.Gobbo

Great, jeg sidder i toget nu!

(Jeg har heldigvis en kopi af min armyliste med). But still!
T9A Executive Board member

Mr. Gobbo's Tricksy Gits: https://www.youtube.com/c/MrGobbo

Sarkrim

Anbefales det at man tager en bakke eller lignende med til at bære hæren rundt, selvom den kun er 4 movement trays plus det løse stor?
Spiller:
40K: Imperial Guard

CNA

Ja absolut. Vi har desværre et ganske begrænset antal, så vil man være sikker er det bedst at medbringe selv.

Mvh Christian

CNA

@Mr.Gobbo - Det er udelukkende ment som en påmindelse til folk, da det er forventet skik at medbringe en army list til en turnering.

Hvordan skulle jeg ellers kunne taste jeres TP og CP score ind i Tourneykeeper. Det bliver sgu en lang dag hvis jeg skal gå rundt og spørge 110 mennesker  :)

Skovtrold

Quote from: CNA on 02 October, 2015, 13:12:31
@Mr.Gobbo - Det er udelukkende ment som en påmindelse til folk, da det er forventet skik at medbringe en army list til en turnering.

Hvordan skulle jeg ellers kunne taste jeres TP og CP score ind i Tourneykeeper. Det bliver sgu en lang dag hvis jeg skal gå rundt og spørge 110 mennesker  :)

Du kan jo restriktionerne i hovedet, og et hurtigt kig på hver armylist vil være nok for dig, for at vide hvor mange af hver der er.  ;)

CNA

Jeg er smigret over de kundskaber du tænker jeg har, men de er skudt langt over mål  :)

Wesser

Derp... Ingen printer og har kun printet 1 eksemplar.

Må vist skrive et i hånden til eget brug

CNA

Vi tager også gerne imod håndskrevne armylists, no problem :-)

Stoffen

Vil det være muligt at sende per mail / Facebook / Imessage på dagen?

Tænker at det uanset hvad også går hurtigere at få det ind i systemet sådan?

Eller hvad nu hvis man oploader den på Tourneyregistrer.whatever?

/Kristoffer

CNA