News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hvem jeg er

Started by Lerbrandt, 12 October, 2015, 00:38:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lerbrandt

Hvem er jeg:
Jeg hedder Alexander Lerbrandt, jeg er 25 år og bor i lejlighed i København på Nørrebrogade. Jeg arbejder som bartender i en restaurant i byen, mine drikkepenge går til ja, warhammer.  ::)
Jeg har været i hobbyen siden jeg var 8 år, har hovedsagligt samlet og malet warhammer Fantasy og en gang i mellem købt noget 40k. Jeg har aldrig været den store turneringsspiller indtil for et år siden, hvor jeg begyndte at møde nogle fantastiske mennesker der fandtes indenfor Fantasy turneringsmiljøet (I ved hvem I er). Jeg har haft fin success indenfor Fantasy, nævneværdigt fik jeg "Best General" præmien til 2MD 2015.

Hvad så nu?
Mine interesser for de to spilsystemer er nu vendt på hovedet for nylig, jeg kan godt lide at spille Fantasy med min eneste hær, Beastmen, men nu er det 40k der trækker i den indre maler og turneringsspiller!
Så kom Khorne Daemonkin codexet ud. Lige før det havde jeg kigget på såkaldte nærkamps hære som Dark Eldar Haemoncolus Covens og Orker. Weaklings all of them! Once a Chaos player always a Chaos player. Al min hobbyfokus vil fokusere på Khorne Daemonkin, og så da også Khorne CSM når det næste dex kommer ud hvis vi får noget juicy stuff. (Please keep Kharn good).

Livsfilosofi:
Jeg er håbløst tiltrukket til nærkamp. Lige meget hvilket spil jeg spiller, forsøger jeg mig altid på at tæve ting indenfor rækkevide med så tunge og overdimensionerede genstande som muligt. Store monstre, karakterer med +27 Strength på profilen er bare YES SIR. Fuck af med det der skydning. Okay en flamer eller meltagun hist og her må godt være med, men så også kun så vi kan henholdsvist riste fucking gaunt/guard blobs væk for at lave de nice charges, eller åbne transports op så vi kan lave enker fra indholdet bagefter. Blood for the Fucking Blood God. Tror fandens der nok er en grund til at min gamle WoW karakter hed "Mymaceyourface"

Afsluttende kommentarer:
Jeg sætter stor pris på to ting; ærlighed og feedback, så hvis du kan levere begge er det kampnice hvis du skriver inde på en af mine blogposts hvad du mener, er min liste lort? Så tør den i mit ansigt. Sejler mit malerprojekt? Så sig jeg skal smide det over bord. Uærlige meninger er for Tzeentch buttpirates!
Alexander Lerbrandt
40k: Khorne Heretic Astartes
Khorne dedikeret blogboard kan ses her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=873.0