News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hvem jeg er

Started by Lerbrandt, 12 October, 2015, 00:38:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lerbrandt

Hvem er jeg:
Jeg hedder Alexander Lerbrandt, jeg er 25 år og bor i lejlighed i København på Nørrebrogade. Jeg arbejder som bartender i en restaurant i byen, mine drikkepenge går til ja, warhammer.  ::)
Jeg har været i hobbyen siden jeg var 8 år, har hovedsagligt samlet og malet warhammer Fantasy og en gang i mellem købt noget 40k. Jeg har aldrig været den store turneringsspiller indtil for et år siden, hvor jeg begyndte at møde nogle fantastiske mennesker der fandtes indenfor Fantasy turneringsmiljøet (I ved hvem I er). Jeg har haft fin success indenfor Fantasy, nævneværdigt fik jeg "Best General" præmien til 2MD 2015.

Hvad så nu?
Mine interesser for de to spilsystemer er nu vendt på hovedet for nylig, jeg kan godt lide at spille Fantasy med min eneste hær, Beastmen, men nu er det 40k der trækker i den indre maler og turneringsspiller!
Så kom Khorne Daemonkin codexet ud. Lige før det havde jeg kigget på såkaldte nærkamps hære som Dark Eldar Haemoncolus Covens og Orker. Weaklings all of them! Once a Chaos player always a Chaos player. Al min hobbyfokus vil fokusere på Khorne Daemonkin, og så da også Khorne CSM når det næste dex kommer ud hvis vi får noget juicy stuff. (Please keep Kharn good).

Livsfilosofi: