Battle Report 2: Kill steal betaler sig

Started by Bartok, 06 November, 2015, 00:09:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartok

Søren stillede med et X-Men-hold, som virkelig manglede supportevner (ingen outwit, prob, perplex, tk) og egentlig heller ikke havde nogen heavy-hitters, så det var ganske overraskende, så langt han nåede med det. Henrik havde faktisk heller ikke en milimeter support med, bortset Orions autohealing, til gengæld kunne han gennemtrænge armor med psychic blast fra begge sine powerhouses. Mine Avengers havde to perplexere og to solide attackers.

Jeg åbnede ballet med at booste min Hulk op til AV 15 og 7 dmg og kunne med -2 på AV oneshot'e Cyclops med et langt tilløb. Skulle bare slå 4 eller højere. Så ruller terningerne en ... 3er... og Hulk står nu alene i fjendens lejr. Henriks New Gods havde lurepasset og kom nu rendende, da Hulk holdt mutanterne i skak, men altså ikke fik forårsaget noget skade i første omgang. Det gjorde til gengæld Big Barda, der stjal mit kill, efter at Giant-Man havde flurry'et Cyclops for 4 dmg.

Pludselig var der bunkepul. Alle klaskede på alle. Jeg fik Angel, Dagger og Orion ned. Jeg havde en fest med at morfe fra mine to forskellige Giant-Men og så Hank Pym, der er faktisk et godt potentiale i dem, både mht råstyrke og utility. Henrik fik også nakket noget. Og Sørens Nightcrawler smuttede hele tiden imellem fingrene på Big Barda, der ellers regenerede næsten fuldt op et par gange, men skulle slå 9 to gange i samme runde for at ramme natluskeren, der sejt nok var sidste mand på brættet.

X-MEN (Søren)
gx008 Cyclops 110
dofp009 Nightcrawler 80
wkM-019 Angel 65
asm003 Dagger 45

NEW GODS (Henrik)
slosh043e Orion 150
bm032 Big Barda 148

AVENGERS (Per)
aou044e Giant-Man 100
ffoa004r Hulk 100
aaou010 Scarlet Witch 55
avas034 Jarvis 40
Sideline: aouG200e Giant-Man 100, aou001 Hank Pym 100
NB: jeg tog ikke nogle ID cards med, selvom Jarvis gav mig tre styks

Kloen

Denne battle imponerer mig stadig. Et totakt resource-, relic-, og gimmick-strippet basic X-Men hold med en gammel figur på som primær ranged attacker snupper sejren foran moderne collosals og powerhouses.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Ja, jeg var pisse uheldig og du havde heldet med dig. Du BURDE være blevet skrabet af map'et i tredje runde  ;D

Kloen

Could've, should've, would've - som de siger :-D
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/