Denial mig her og der

Started by Bartok, 06 November, 2015, 02:03:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartok

Kåre lugtede blod og lånte et par af mine ostefigurer. Igen fik han lukket effektivt ned for mit hold, så det var mega svært for mig at slå først. Jeg stillede ellers med SR Nick "Balls of" Fury, der for tiden er meget populær i ROC-turneringerne i USA, men blocking kan som den eneste terraintype ikke skyde igennem, og Wall, der giver en mini-Barrier er bare for irriterende.

Derudover havde Kåre igen Indigo Battery, så min range var jo max 4... fedest! tænkte Nick Fury, der ellers har 9 range.

Først brugte vi en del tid på at positionere os. Runderne tog sygt lang tid for os begge. En af runderne tænkte Kåre i bogstavelig talt 10 minutter for så at finde ud af, at han ikke kunne gøre det, han ville.

Men pludselig opdagede jeg en mulighed. Via Phoenix Force resourcen kunne Nick Fury vælge Telekinesis, så Midnighter lige akkurat kunne tage en bagvej og flurry/blade for op til 16 dmg. Terningerne var så i den grad imod mig i det spil. Midnighter skulle slå latterligt lidt for ramme, men endte men kun at deale 3 dmg (minimum) til Engineer, der ellers er meget skrøbelig. Derefter stod Midnighter som en fastelavnstønder, der skulle bankes på fra alle sider. Selvom han limede fjenderne til sig med Plasticity, og havde defense 19 i melee, slog Kåre pænt højt igen og igen, så snart var Nick Fury på egen hånd.

Men det tog ikke pippet fra den gamle SHIELD-leder, heller ikke efter at Cat fløj i flæsket på ham. Nick blev såret, men røg ned på et click, hvor han kunne vælge Hypersonic Speed fra Ophidian, der possessede ham. Cat blev oneshot'et. Men Kåres batteri tikkede efterhånden op til de høje tal (=seriøse plusser), så jeg følte mig tvunget til at gøre noget ved det, selvom det i realiteten plejer at være umuligt at smadre det. Og med Engineer, der kunne vælge running shot + pulse wave blandt sine mange muligheder, plus TK fra Atomica, plus Wall, plus min begrænsede range, ... så var Nick Fury outactioned og alt muligt. Sejr til Kåre.

fl060r Engineer 90
dp047b Cat 81
fl030 Thorn 65
ffjltw007 Atomica 25
Indigo Tribe Battery 2 + Ring 4 + Wall 10 + Catapult 10 + noget mere...

nfaos056 Nick Fury 120 + avxR105 Fragment Magik
wol063p Ophidian 25
fl049r Midnighter 100
wol066p Butcher 25
avxR100c The Phoenix Force (minus Namor) 27

Kloen

"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/