Hammer i 'Øjet VII 8.-10. jan.

Started by Gablag Nosebreaker, 12 November, 2015, 14:27:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gablag Nosebreaker

Så er der igen fri leg til Hammer i 'Øjet i Himlingøje Forsamlingshus, Himlingøje bygade 16, 4652 Hårlev.
I må spille lige hvad i vil.
Hvis i vil er i meget velkomne til at arrangere en turnering i løbet af weekenden.

Der er plads til 25 spillere og alle kan overnatte såfremt man medbringer sovegrej.
Vi laver lige så mange indkøbsture vi har lyst til, der er altid biler nok så man kan bare slå sig lidt sammen.

Har man kun lyst til at deltage i spilleriet er man meget velkommen.
Har man lyst til at hjælpe til med at rydde op efter sig selv om søndagen er man også meget velkommen til det.
Uanset hvad man "kan", skal jeg nok tage ansvaret.

Pris: 100kr. - betal helst via mobile pay eller konto ovf. lidt før arrangementet.

Tilmelding: på i Facebook grupper "Warhammer Friends", - eller på PM til mig her på Pøffe.
"I see tree tings; green wots mine, green wots soon ta be mine, and not green wots soon ta be mine!!" Imgreen TooToofs

Ninu

"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

Gablag Nosebreaker

der er frit valg på alle hylder. Men jeg tror ikke umiddelbart der kommer nogen der spiller 8th mere. De første 12 der tilmeldte sig i dag spiller ihvertfald 9th.
"I see tree tings; green wots mine, green wots soon ta be mine, and not green wots soon ta be mine!!" Imgreen TooToofs

Gablag Nosebreaker

Så er det snart at det er fredag! =)

Er der nogen herinde der deltager som ikke er med på facebook gruppen? Tror vist nok vi har alle med derinde =)

Til udefrastående kan jeg informere om at der er 15 der står som deltagende, og 8 der står som måske deltagende.
Det ser ud til at blive 9th age alle 3 dage. Der bliver en afslappet turnering om lørdagen.