News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Jan Monrad er død.

Started by Flashgit, 21 November, 2015, 10:36:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Flashgit

Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

Laranor

Må han hvile i fred. Og hygge sig med de andre komikere på den store scene i himmelen.
Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel

Erikjust

Hvis i fred, jeg husker ham bedst fra Paul Thomsen´s Hund og hund i mellem hvor ham og Rislund levere noget så humoristiske kommentere, når hunden skulle løb forhindringsbanen igennem.
"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

Ghost

Sean

Mange tak for alle de gange jeres sketches fik mig til at hulke af grin. RIP.

P.E. Daner

Han vil blive savnet. En af mine helt store favoritter

Waaargh

Det var tidligt at Monrad gik bort... han lavede et show for 8 dage siden! Det lyder til at have gået hurtigt i det mindste.

Hvil i fred, Jan Monrad.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

P.E. Daner

zKoTTe

Hvorledes?

Jeg kender manden fra deres Pladderballe øl, en enkelt pruttesketch og så hans klumme i Ekstra Bladet.

Så beklager at jeg ikke joiner circlejerken, jeg er personligt træt af døde kendte mennesker og de tråde der dukker op når det sker, Desuden kan jeg slet ikke forstå hvad sådan en tråd overhovedet laver på et dukkeforum som Powerfist.

Jeg syntes 'ok' er en god måde at anderkende han er død, men samtidig også vise at det ikke har min store interesse.
Morten Juel Søndergaard

Hjarl

Det havde nok været smartere at holde igen med at poste så...

P.E. Daner

Quote from: Hjarl on 22 November, 2015, 10:55:26
Det havde nok været smartere at holde igen med at poste så...
+1

zKoTTe

Lad mig lige forstå det her ret, er i virkelig fornærmet over at jeg skrev "Ok"?

Det er da på ingen måde stødende, bare meget neutralt.
Morten Juel Søndergaard

Sean

Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Hvorledes?

Jeg kender manden fra deres Pladderballe øl, en enkelt pruttesketch og så hans klumme i Ekstra Bladet.

Så beklager at jeg ikke joiner circlejerken, jeg er personligt træt af døde kendte mennesker og de tråde der dukker op når det sker, Desuden kan jeg slet ikke forstå hvad sådan en tråd overhovedet laver på et dukkeforum som Powerfist.

Jeg syntes 'ok' er en god måde at anderkende han er død, men samtidig også vise at det ikke har min store interesse.

Lidt ligesom dine indlæg i "Dagens grin". De har ikke min store interesse, men jeg er diplomatisk og holder min mening for mig selv  ;)

zKoTTe

Nu er der så også stor forskel på "Dagens Grin"-indlæg og et yet-another-dead-celebrity oplæg.

Døde kendte mennesker hører til på Reddit og Facebook, ikke et forum hvor vi snakker om at skubbe dukker, det er simplethen alt for off-topic med mindre vi har at gøre med folk inden for nørdekulturen som feks Jakob Stegelmann (I know han er ikke død, men relevant for mit argument).
Morten Juel Søndergaard

Sean

Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 11:27:24
Nu er der så også stor forskel på "Dagens Grin"-indlæg og et yet-another-dead-celebrity oplæg.

Der er såmænd ikke den store forskel, man kan vælge at læse en tråd eller lade være!
Mht. trådens enme så ligger den under "Off topic", hvilket er ensbetydende at den ikke har noget at gøre med forummets overordnede indhold.

Så at du vælger at lege Troll i en tråd der hylder en afdød mand, der har betydet meget for mange af os andre er mildest talt en mærkværdig opførsel.

zKoTTe

Siden hvornår har "Ok" været en troll kommentar? Havde jeg skrevet "Godt", "Fedt" eller "Endelig" så ville jeg kunne forstå jeres reaktioner, men i dette tilfælde... Der er det virkelig en overreaktion fra jeres side af, hvorfor følger du ikke bare dit eget råd og ignorer min kommentar i stedet for at skabe denne unødige debat?
Morten Juel Søndergaard

P.E. Daner

Fordi din kommentar var unødig og latterlig.
Det var en af den slags kommentarer jeg ville forvente af skolebørnene på 4chan eller reddit, ikke blandt fornuftige nørder på Powerfist.

Hvis nogen dør og man mener de skal have et lille ord med på vejen, så er det ikke en opfordring til at komme med kommentarer der kan tolkes sarkastisk eller nedladende.
Lidt ligesom når folk laver en "Hurra jeg er blevet far"-tråd.

Må jeg ikke anbefale at du tager det til dig og fremover ignorer tråde med lignende indhold hvis de ikke har din interesse.

zKoTTe

Og jeg syntes sjovt nok det samme om jeres reaktioner på mine kommentarer.

Nu er "Ok" pludselig sarkastisk og nedladende...

Skal jeg forstå det sådan at jeg ikke må ytre mig herinde fordi at i bliver tøsefornærmet over selv de mindste ting?

Jeg vil anbefale at du tager det til dig og fremover ignorer tråde med lignende indhold hvis du føler at jeg træder dig over tæerne.
Morten Juel Søndergaard

Taoregorn

der er noget utroligt typisk over den her tråds udvikling.

Kunne man ikke etablere nogen gentleman standarder herinde?

marjedi

Quote from: Taoregorn on 22 November, 2015, 13:44:09
der er noget utroligt typisk over den her tråds udvikling.

Kunne man ikke etablere nogen gentleman standarder herinde?

Jeg går ind for dueller ved daggry.
No, no, no. Nobody in the real world dislikes any of these models. Some people just pretend to, to be cool, but that's just whining. It's impossible to actually dislike anything made by Games Workshop... indifference is the worst possible response.

rosenaa

Jeg ville have skrevet "Ok?"

Fordi jeg aner ikke hvem han var...

Men da jeg ikke havde tid, fik jeg aldrig gjort det - så et ok er da meget neutralt  ???
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Pille

Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 12:42:43
Og jeg syntes sjovt nok det samme om jeres reaktioner på mine kommentarer.

Nu er "Ok" pludselig sarkastisk og nedladende...

Skal jeg forstå det sådan at jeg ikke må ytre mig herinde fordi at i bliver tøsefornærmet over selv de mindste ting?

Jeg vil anbefale at du tager det til dig og fremover ignorer tråde med lignende indhold hvis du føler at jeg træder dig over tæerne.

I grunden er jeg fuldstændig ligeglad med at du vælger at skrive"ok". Det er en besynderlig og intetsigende kommentar, men fred være med det. At du så uddyber det med, at du ikke forstår og er ligeglad med trådens indhold, gør det jo bare utrolig sørgeligt og beviser meget håndgribeligt, at du er en troll, som blander sig i tråde, som du ingen interesse har i...

Waaargh

Jeg vil opfordre videre irrelevante indlæg bliver skrevet i en helt anden tråd. En person der har haft stor betydning for nogen er gået bort, vær venlig at respektere det.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.