Infinity Escalation League

Started by TwoByFour, 29 November, 2015, 13:55:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TwoByFour

Yes, der er smidt matches op, og vi er klar til femte og sidste runde! Tjek lige det med scoring, og det er nok også en god ide at læse missionen i pdf'en. Den er en del anderledes end hvad vi har spillet hidtil, da vi ikke længere har nogen killpoints med.

Der er nogen af jer der har spillet før, men det kan ikke rigtig undgås. Jeg glæder mig til at se hvordan det går folk, og jeg beklager igen at der har været forsinkelse på her. Det er job noget kræver jo tid, viser det sig...

Jeg kan også lige nævne at det godt kan være svært at få fat i mig i næste uge. Jeg er blevet smidt på kursus i Sverige, så jeg kommer nok ikke til at dukke så meget op i klubben. :(

/Rasmus
Maleblog - primært Infinity:     Paint and Procrastination

rubber

I dagens spil scorede jeg et point mod Casper (stand-In).

Mvh. Tim

sukker

Hvem skal jeg spille stand in kamp imod ?
Gammel bly blog - http://young-lead.blogspot.dk/

rubber

Der er vist ikke noget med at man får tildelt en proxy. Man finder bare en der kan og vil og så spiller man. Så søg en date her eller i aftaletråden.

Mvh. Tim

sukker

Thomas Kyrsting

Caspers (Cazino) og min kamp blev 3-6 til mig.

Lektioner fra kampen:
- link teams er seje
- snipers (med camo + div. og gode høje skudpositioner) er seje
- man skal virkelig overveje set-up af terræn, for at det ikke skævvrider kampen
- der er virkelig mange regler (og ikke altid helt klare) (vi brugte ca. halvdelen af kampen på at slå regler op)

Tak for en god kamp Casper, vi må få en rematch på et tidspunkt :)

TwoByFour

Det lyder godt guys! Det bliver langsomt hurtigere med reglerne Thomas, no worries. :)

Jeg er i Sverige på kursus denne uge, så jeg er bange for at der bliver lidt forsinkelse på afslutningen - det har rodet en del med mine planer. Beklager.

Cazino

Særligt smoke/ smoke grenades og link teams i ARO kæmpede vi en del med.

Og så var det vel en bonus at kampen endte omvendt af, hvordan det så ud efter tur 1.
Immer weiter Rollo, immer weiter!

Cazino

Jeg har efterhånden også nogle regelspørgsmål, jeg ikke synes at kunne finde svar på.
Immer weiter Rollo, immer weiter!

MW

Peter og jeg spillede vores kamp her til aften. Det blev en sejr til Tohaa med resultatet 7-4.

sukker

Så fik jeg spillet mig stand in spil imod Rifleman , det endte 10-0 til mig.

TwoByFour

Hej folks,

Jeg skylder jer en undskyldning. Som i nok kan regne ud, er vi blevet lidt forsinket, og det er min skyld. Jeg har heller ikke været pisse-god til at kommunikere det ud, og det beklager jeg altså.
Som forklaring kan jeg sige at jeg lige er kommet i job, og jeg har været en del tid i Sverige (Eller, det besatte øst-Danmark) til kursus, så der har ikke været meget tid eller overskud til at spille eller være online overhovedet. Det er selvfølgelig stadig nederen gjort, men jeg satser stort på at kunne give nogen kvajebajere og score lidt karma-point der.

Undskyld, jeg skal nok tage mig sammen!

Når det så er sagt, er der begyndt at være lidt mere luft i mit skema, så livet kommer langsomt tilbage til hvor det skal være, med dukkerne i fokus. Vi regner med at afslutte turneringen i denne her uge når alle har spillet, og det har været fedt at stå for den og se folk få spillet. Også selvom Martin per definition vinder alt han ser på. :P

Thunderlegs

Jeg når ikke min sidste kamp.... Skulle spille mod Sonny. Han har rigtig travlt og jeg har sygt barn og er selv syg, så er bagud med alting, så vil helst bare droppe kampen. Håber det er ok...

Vh søren

TwoByFour

Det er i orden Søren, hvis du og Sonny begge to er enige om det så får i begge to bare 0 point.

TwoByFour

Så er vi kommet igennem!

Alle spil er faktisk spillet, og jeg vil godt sige rigtig mange tak for at i var med på den her. :)

Jeg reposter lige resultaterne fra første side:

Resultater:

Spiller:Spil 1:Spil 2:Spil 3:Spil 4:Spil 5:Total score:
Alleycat/Peter1021010436
MW/Martin106810741
Rubber/Tim84310126
Riflemen/David08531026
Thunderlegs/Søren1650012
Sukker/Lazar84771036
Cazino12123321
Sonny011406
Thomas39210630
TwoByFour/Rasmus8124015

Og som det kan ses er der ikke nogen overraskelse: Martin (MW) vinder solidt, med 41 point. Derefter kommer Peter (Alleycat) og Lazar (Sukker) på en del andenplads med 36 point, og Thomas Kyrsting indtager en tredjeplads med 30. Efter dem har vi Rubber (Tim) og Riflemen (David) med en delt fjerdeplads på 26 point, efterfulgt af Cazino med 21, jeg selv på 15, Thunderlegs (Søren) med 12 og Sonny med 6.

Det har været sejt spillet fra alle kanter, og jeg er imponeret over i hvor høj grad der er blevet gået til den. Hatten af svende, det er en af tingene der gør RT til den fedeste dukkeklub. :)

Der skal også sendes en masse respekt til Sonny og andre for at have stablet så meget fedt terræn på benene, det er møg-sejt.

Jeg håber meget at folk er friske på at gentage successen når den næste liga starter (jeg skulle mene at Tim faktisk allerede har taget teten og så småt startet en), og at vi ses onsdag til rul med D20 og massere af AROs.

(Og så lige selvpromoveringen - jeg fik en mail i forgårs om at jeg er blevet Warcor, så nu har vi en i "huset". :) )

Alleycat

Lad mig starte med at takke alle deltagere for en godt afviklet liga med en masse gode spil. Jeg ser i den grad frem til næste liga, og respekt til alle, der bakker op. Jeg synes vi er ved at få et godt miljø stablet på benene i klubben.

Den delte andenplads vil jeg gerne give til Sukkerlynet. Jeg lavede noget regelkludder i løbet af ligaen, som ville have kostet et par point, hvis jeg havde haft så meget check på det, som en med min erfaring bør have. Derfor træder jeg ned på en tredjeplads og overlader sølvet og æren til Lynet.

Tillykke med warcor titlen, Rasmus. Jeg kan ikke tænke mig en bedre repræsentant for Det Gode Spil.

Jeg ser frem til næste liga, og vil i samme åndedrag høre, hvad folk siger til, at vi prøver at arrangere en egentlig turnering til efteråret? Så burde vi som klub have check nok på reglerne til, at vi kan køre en turnering med eksterne deltagere.

Quaade

Tillykke med udnævnelsen, Rasmus!

Jeg er virkelig glad for at der er kommet en Warcor i Storkøbenhavn og en der er så engageret som du er :)

Mellem Esso og dig, den nye Warcor i Roskilde kommer Nordsjælland til at være i gode hænder og jeg ser frem til at se hvilke arrangementer i kan komme op med.
WarCor-Danmark. Er du interesseret i at prøve eller høre mere om Infinity the Game, send mig en PM og vi finder ud af noget!

sukker

Haha tak Alleycat, hvis jeg havde vidst vilke fejl jeg havde lavet så ville jeg give den til dig !

Så god stil at du er blevet warcor, kan virkelig ikke forestille mig en bedre ambassadør for spillet en dig!

Glæder mig mega meget til næste liga, nu hvor vi alle har lidt flere figurer og lidt mere erfaring.

TwoByFour

Tak i tre, og ja, det bliver kun bedre herfra! :)

Som Peter siger skal der tippes voldsomt med hatten til alle der var med, det har været en rigtig fed liga.

rubber

Tak igen herfra også, Rasmus.

Bare lidt nysgerrig, hvad betyder det egentlig at du er blevet warcor?

Mvh. Tim

Quaade

Warcors er Corvus Bellis version af Pressgangers. Vores opgave er at udbrede kendskabet til Infinity og den slags.
WarCor-Danmark. Er du interesseret i at prøve eller høre mere om Infinity the Game, send mig en PM og vi finder ud af noget!

MW

Ja, det har været super fedt med alle de spil. Synes kun at det giver lyst til at spille mere, når man ser andre spille det :)

TwoByFour

Quaade siger det ret godt Tim, det betyder egentlig at jeg kommer til at fungere som "kontaktperson" i Københavnsområdet, og at jeg nok også kommer til at stå for nogen arrangementer løbende, når og hvis det kan lade sig gøre.

Vi tager den gelände.

MW, godt at høre. :)