News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Forhåndstilmelding

Started by Gorlak, 09 December, 2015, 23:13:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

princelarming

Vi har lært lektien til kval - Alle ved at tre flasker Arne er en afmålt mængde - det er kun cirka 100 shots... og vi var i hvert fald 10 mand til at dele dem!

Velkommen om bord Lars - turneringen blev lige lidt rarere!
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Krabby

princelarming

Så er du på listen!
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Geneser

har aldrig oplevet mere fantastisk turnering... sign me up
i år vil jeg også prøve at drikke Arne i baren!...
Lauge du putter mig, når jeg bliver træt, og holder mit hår når jeg kaster op....det gør arrangører!

/Geneser

Gorlak

Quote from: Geneser on 15 December, 2015, 00:03:25
har aldrig oplevet mere fantastisk turnering... sign me up
i år vil jeg også prøve at drikke Arne i baren!...
Lauge du putter mig, når jeg bliver træt, og holder mit hår når jeg kaster op....det gør arrangører!

/Geneser

Så længe Bimse holder mig imens skal jeg nok forsøge at holde dig :D alt for vores deltagere!
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

princelarming

Quote from: Geneser on 15 December, 2015, 00:03:25
[...]i år vil jeg også prøve at drikke Arne i baren!...

Hive Fleet Sanguine

Også mig, jeg er klar til at komme og få masser af bøllebank :)

princelarming

princelarming

Kan vi ikke lige få den der 20. forhåndstilmeldte inden årsskiftet?? Der er kage til velkomsten torsdag, hvis vi når nummer 20 inden årsskiftet!

Gorlak

20. Tilmeldte får en VIP billet til Affes Taffel - det faste Asti og Juice morgenkomplot der indtages i smug i hammerlokalet :D
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Eskiller

Jeg vil gerne tilmelde mig med mine Harlequins :)

Mvh
Eskil Welan

Gorlak

Quote from: Eskiller on 22 December, 2015, 17:19:39
Jeg vil gerne tilmelde mig med mine Harlequins :)

Mvh
Eskil Welan

Velkommen til Asti og juice! Og også velkommen til Fastawar :D

Eskiller

Hjarl

Fuck it skriv mig op...så må jeg tage balladen med konen og malestress med i købet:D

princelarming

laxer

Jeg har fået overtalt damen til at tage med! succes!!!!

Så jeg tør godt at forhånd tilmelde mig til 40k +1 til alt det andet :P

Peter

princelarming

Fedt! Endnu en på listen!

Hyner

Quote from: Gorlak on 22 December, 2015, 12:51:03
De første 20 Tilmeldte får en VIP billet til Affes Taffel - det faste Asti og Juice morgenkomplot der indtages i smug i hammerlokalet :D

Fixed  ;D
Hvad sker der hvis man piller næse med den hånd man har en power fist på?

Dorner

40K ETC captain 2015, 2016
40K ETC strategi og matchup 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019

princelarming

Roger-Roger!

@Hyner: den må du tage med Lauge, den der... Evt i baren, og over en kold kop Arne

Gorlak

Hyner, du kan få lov til at slåsse med Affe om hans plads i brunchen :D

@Dorner: Fedt at se! Håber også du får lokket resten af holdet med.

princelarming

Quote from: Gorlak on 30 December, 2015, 15:41:13
Hyner, du kan få lov til at slåsse med Affe om hans plads i brunchen :D

princelarming

Quote from: princelarming on 22 December, 2015, 07:59:33
Kan vi ikke lige få den der 20. forhåndstilmeldte inden årsskiftet?? Der er kage til velkomsten torsdag, hvis vi når nummer 20 inden årsskiftet!

Der kommer kage!

Headshot

Jeg vil også gerne tilmelde mig :)

princelarming

Fedt!

Husk at den "rigtige" gældende tilmelding sker via fastaval's hjemmeside, når den åbner op for tilmeldinger - vi skal nok skrive det herinde, og evt PM'e alle der har forhåndstilmeldt med et link... ;)