News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Malifaux deltagelse fra Danmark i Aroscon

Started by Honsou, 23 December, 2015, 21:37:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Honsou

Jens (Doc Watson) og jeg, laver en lille road trip til det mørke jydeland, for at se hvor meget de snyder i Malifaux. :)

Der skal jo støttes op om verdens bedste spil, og selvom ingen gider komme til Rogue Trader, vil vi gerne tage turen modsatte vej, om ikke andet så denne ene gang. Det kan jo være man møder nogle hyggelige nørder, og ser nogle flotte figurer, derovre.

Jeg vil tage nogle billeder af mine kampe, og smide et par ord om slagene, hvis jeg husker at skrive noget ned. Det bliver naturligvis ikke battle reports, men nu til dags, vil pøblen jo også helst underholdes i max 2 minutter, ellers bliver I rastløse. Det er derfor korte videoer på youtube er så populære, der kan dagens fordærvede ungdom lige akkurat koncentrere sig længe nok, uden at skulle kigge i mobilen eller uden at glemme hvad der skete i starten.

Nå, men jeg regner med jeg tager Ressurectionists med, dem har jeg flest færdigmalede figurer til... meget taktisk overvejelse, som I kan høre.  :P
Det er efterhånden længe siden jeg har spillet med dem, men det må jeg jo få rettet op på inden da.

Jeg har endnu ikke prøvet en rigtig Malifauxturnering, eller en forkert en, for den sags skyld, så jeg er spændt på hvordan det foregår, og hvordan sådanne folk spiller. Nogle sjove spil, håber jeg på, vinde turneringen gør jeg nok ikke, men skulle da gerne vinde bare en enkelt gang, og som minimum klare mig bedre end Jens. ;)

Der skal naturligvis males nogle flere figurer op til, for det lader til man frit kan vælge inden for samme faction, og er det jo sjovest (og bedst) at have nærmest frit valg på alle hylder, fra spil til spil, så jeg kan tabe med med vidt forskellige crew, og være klar med undskyldninger som "jeg prøvede noget nyt, bare for sjovs skyld, men det gik ikke."

Stay tuned.
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Honsou

Jeg maler på livet løs, så jeg kan stille alt muligt forskelligt, og så er de jo malet til alle mine spil her på kirkegården. :)

Jeg kan godt lide Seamus, der kan hoppe rundt og skyde hovedet af folk, som jeg har haft god succes med, i et par spil.

Jeg må dog erkende jeg nok mest kommer til at bruge Nicodem til Aroscon, da han er den mest alsidige Master jeg har (spillet med), og jeg aner jo ikke hvad folk spiller, eller hvordan de spiller.

Når jeg spiller mod Jens, ved jeg at det er Perdita eller McCabe, Rune spiller altid de samme Gremlins, dog har han nu endnu en Master, men jeg ved hvad 80% af hans crew er. Til Aroscon ved jeg det først når vi skal til at sætte på bordet, så Nicodem er nok et mere sikkert bud.

Jeg har også Molly, men har ikke prøvet hende endnu og McMourning som jeg har spillet med et par gange. Han virker også god, men kræver nok mere skill end Nicodem gør, så det taler jo for at vælge sidstnævnte. ;)

Har lige fået en Rogue Necromancy mere, jeg ved godt mange mener den er for dårlig, med sin lave Df og sløje skydning. Den er for nem at få ned på under ½ liv, siger folk, men jeg kan nu godt lide den, og en skønne dag skal jeg prøve at stille 2 af dem, eller summon mindst 1 mere til kampen... i hvert fald prøve.

Ak, alt det man gerne vil prøve at lege med! :D

Der er ingen tvivl om at Malifaux er det bedste table top spil jeg har prøvet, jeg glæder mig som en lille dreng til at spille turneringen, selvom det bliver en hård weekend, for os gamle mænd.

Honsou

Nå, første reelle Aroscon test, med Doc Watson, der tog McCabe, som han ikke er så øvet med endnu.

Det lykkedes mig at slette alle billederne fra kameraet, men jeg har nogle fra mobilen, som jeg kan smide på.

Først spillede vi den nye med Stash Markers, så jeg kunne blære mig med de seje dimser jeg havde lavet, bagefter tog vi Mission 1 fra Aroscon planen, Interference, som er quarter control med standard deployment.

Lineup billederne var på kameraet, men crew til dagens anledning (begge spil med samme crew):

Eriks Ressers:

Nicodem med Reaper Grin, Undertaker og Corpse Bloat, Vulture totem, Carrion Emissary med Carrion Conflux, Rogue Necromancy med Pack, 2 Rotten Belles, Canine Remains og 2 Night Terrors. 5 SS i lommen.

Jens' Guild:

Lucas McCabe med Badge of Speed, Glowing Sabre (rent snyd) og Strangemetal Shirt, Luna totem, Fransisco med Diestro og Wade In, Sidir (Nemo) Archibald med By Your Side og Promises, Guild Pathfinder og 2 Wastrels. 6 SS i lommen.

I tur 1 startede Jens med McCabe og derefter lokkede jeg ham frem med en Belle, så han i tur 1 stod meget langt fremme:

Desværre smed Jens så en clockwork trap, som er meget mere irriterende end jeg troede, så dem vil jeg også bruge snart, med mine Outcasts.
Så min RN kunne ikke æde McCabe.

Imens skærmede min Emissary lidt af for den ene skat, og da dens shard markers forsvandt, kom der en Walker... øøøhm... en mindless zombie, som kunne trække lidt i Nemos bukseben og være i vejen.

Det endte allerede fra tur 2 i en kæmpe nærkamp på midten, og McCabe's trigger med at alle indenfor 3" skulle klare en Wk 13 duel eller få 2 i skade, blev RET belastende.
En punk zombie blev hidkaldt fra et tidligere slag i tidernes morgen, til at hjælpe med totalt kaos på midten:

Til sidst var alle nærmest derinde i en kæmpe brawl.

Jeg kom ud på toppen, med nok corpse markers til en halv turnering, og jeg havde fået et par VP på strategien, mens jeg fik forhindret Jens:

Her er hvad Jens flippede/brændte af, på 2 activations, han havde ikke så mange dårlige hænder i dag:

Da jeg fik vundet den store brawl på midten, fik jeg også mine schemes igennem, mens Jens fik forupurret sine, og så gik vi fra 2-2 og spænding til at jeg vandt komfortabelt. Det var dog tæt indtil den store kamp var afgjort. Aldrig har jeg været så glad for Nicodems' boost af undead inden for 6".

Spillet sluttede med at Nemo var pænt presset, mens Nicodem slentrede ned i Jens' Deployment for at score hele 3 VP (Han ses lige lidt i toppen af billedet, bag kraniet).

Nicodem 8 - 2 McCabe

I spil 2 var det quarters, og Nicodem stod på midten og dirigerede sine 2 indkaldte students of viscera:

Her er Jens' hånd i tur 3, i spil 2, hvor jeg havde 4 kort der tilsammen gav et billedkort, og en 10'er og en 11'er. :)

Det hjalp dog ikke, jeg havde overtaget meget hurtigt med mine hurtige modeller, og knivskarpe angreb på flanken, hvor vi begge sloges om det samme scheme.
Der var dog også en fest på midten i dette spil:

De fleste billeder fra spil 2 var på kameraet, men også her sluttede Jens med Nemo på bordet som den eneste, og jeg hev en sejr hjem på at McCabe havde været for offensiv og ikke blev nok bakket op af sine 2, ellers glimrende, bodyguards: Fransisco og Sidir.

Nicodem 8 - 0 McCabe

doc watson

Tak for en hyggelig dag, som har været lærerig. :)

Honsou

Selv tak, det ender med vi kan reglerne inden Aroscon. :D

Honsou

Seb sendte mig denne lille fyr, i bytte for et par øl eller lign. når jeg ankommer til det mørke jylland.

Nu er han klar til at beskytte sin Seamus med vildskud til højre og venstre. :)

Silva

Lækker lille irsk nisse. Han ligner en blanding af disse to i samme figur:

Og ja! Det ER Jennifer Aniston, der har den kvindelige hovedrolle i Leprechaun 1 :D Den mandlige gik til Willow's egen Warwick Davis.

Honsou

Seb

Han er sku blevet fin. Han har allerede fået mere kærlighed fra din side end jeg nogensinde har givet ham ????
Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

Honsou

Så må vi håbe han gengælder den kærlighed til Aroscon, med nogle gode flips. ;)

Honsou

Op kl 4:45 og hos Jens kl 6:05

Turen med Jens starter med at hans kaffekande (som ik kan lukke?) vælter og hælder skoldhed kaffe ned af mit ben og ned i min sko. God start på lørdagen...

Så hvis jeg lugter af kaffe, ved I hvorfor.

Honsou

Og vi savner naturligvis den citronmåne som Silva lovede os.

Sikke et lortevejr her i det mørke, godt det er et indendørs spil.

merlin

Quote from: Honsou on 05 March, 2016, 06:22:55
Op kl 4:45 og hos Jens kl 6:05

Turen med Jens starter med at hans kaffekande (som ik kan lukke?) vælter og hælder skoldhed kaffe ned af mit ben og ned i min sko. God start på lørdagen...

Så hvis jeg lugter af kaffe, ved I hvorfor.

Ren tortur Erik..

Silva

Sorry. Da du dissede citronmånen i første omgang så åd jeg den selv.

God tur.

Honsou

3 sejre mod McCabe og et nederlag til world champ seb og kaeris. Men kun 10-7 så en halv sejr.
af en eller anden grund syntes tourney-system at jeg skulle spille mod Tobias igen, trods jeg delte 2. pladsen med Tommy, istedet spillede seb mod Tommy... også igen.

Over alt forventning indtil videre.

Nå men billeder kommer op, når jeg kommer hjem til Danmark.

NU er det sengetid!

Honsou

Trods en nederen start med brandvarm kaffe ned af benet og i min sko, så var det en rigtig god turnering.

Jeg kan stadig lide 40k på hyggeplan, men nøj hvor er det fedt at have 7 spil, hvor ingen af dem er tabt på forhånd, eller afgjort af hvem der har tur 1. :)

Jeg havde 5 gode tætte spil, og et par der aldrig rigtig blev spændende. Eller som meget hurtigt gik kun i en retning. Der er jo stadig held, crew, evne som kan hælde det til en side, som i alle spil. En sejr og et nederlag.

Turnerings-pairing var helt i skoven (det var et program Daniel prøvede, så det var ikke ham selv der var halvfuld) :)
Men jeg mødte to af deltagerne 2 gange. Seb mødte vist 3 af os 2 gange?

Nå, men vi nåede frem, og første spil var mod Tobias med Ten Thunderers og McCabe i spidsen. Jeg skrev ikke schemes ned for hver kamp, men det gik op for mig hvor store problemer jeg har med de nye schemes ift. de gamle.
Der er f.eks. en hvor man skal have flest upgrades på henchmen og enforcers, der koster 1+ SS, ved midterlinjen. Den får ressers aldrig nogensinde, og det er svært at forhindre modstanderen i at få den.
Til gengæld er vi gode til andre ting, og jeg var lidt lettet over at genkende figurerne i første kamp, for tiden var ikke helt MED os i denne turnering, så det med at spørge og læse i halve timer, kunne man ikke.

Her et par billeder inden det gik løs:

Dette crew ville jeg ikke ANE hvordan jeg skulle håndtere:

Min samlede lille gruppe:

Nå, men spil 1 (Interference) var på et bord med meget store bygninger, men en flot detaljeret by. Desværre var der en meget åben stor gade i midten, og jeg stod over 2 snipers og en master der kunne give reactivate. Jeg valgte Nicodem.

Tobias var meget rusten, og hørte ikke lige der var double crow, så han tog kun 4 schemes i brug, og blev lidt overrasket over mit double scheme til sidst, han skulle også lige i gang og huske hvad ting kunne, så vi nåede kun 4 ture. Jeg glemte at aktivere min strongarm suit til 11 SS i tur 1.... hovsa.

Store shard markers som forsvar mod snipers. Efter tur 1 kom Daniel med 2 vogne og satte på midten, så der var lidt mere cover, det var også lidt for shooting lane agtigt.

Jeg tog lige et par billeder mens Tobias tænkte sig om:

Jeg aflivede Luna meget hurtigt, så hans andre hunde ikke var så effektive, og i tur 4, hoppede Strongarm hen i hovedet på Kang, som jeg havde take prisoner på, og kampen endte 7-4 til mig.

Så ikke 7 nederlag til mig! :D

Jens havde også vundet, hvilket var fedt, desværre betød det at vi skulle mødes i kamp 2:

Jens prøver at knække koden, ved det seje sumpbord, vores testkampe har ikke været lige hans kop the.

Det var Turf War, ikke en dårlig mission til McCabe, men jeg vidste alt om Jens og hvad han havde med (selvom han kunne variere lidt). Jeg valgte Seamus, da Nicodem ville sidde fast i mudder.

I tur 1 hoppede Seamus frem og skød Guild Trapperen, inden han aktiverede, det syntes Jens var lidt fejt. Så kom min fugl og skærmede af bagefter.

I tur 2 hoppede jeg hen og skød en witchling stalker, og lavede liget om til en rotten belle, men selvom jeg hurtigt kom i overtal, sad jeg alt for meget fast i mudder, jeg undervurderede hvor langsomme visse figurer blev.

Jeg opdagede også at folk havde meget forskellige måder at måle movement på, nogle målte bare hen til en gangbro, og så rykkede de normalt derfra, jeg er opdraget til at måle fra bagkanten af basen, for så længe bare noget af basen er i severe terrain, er man jo langsom, oh well.
Nå, men jeg kunne ikke forhindre Jens i at få pts med sine hurtige flyvere, og sine wastrels, der blev brugt smart, til at teleporte hen til markers, og spare 4 Wk actions. Godt lavet Jens! :)
Jeg var 8 mod 4 i tur 3, eller noget i den stil.

Jeg flippede og trak horribelt i de sidste ture, så jeg kunne ikke fjerne Jens fra midten, men han havde ingen chance for at fjerne mig og min hær af udøde (FYI: Mindless Zombies i sump, kommer INGEN vegne!) :)

Det sluttede 8-5 til mig, 2 sejre, allerede over forventning.

Honsou

I tredje spil, løb det mig naturligvis koldt ned af ryggen, da kun en anden havde vundet sine første 2 kampe: Seb the world champ cheese. :)

Ham mødte jeg i Headhunter, hvor jeg smed 2 Rogue Necromancies og en student of steel på bordet, som var en kæmpe fejl. Seb tog nemlig ikke alle sine spiders med, men en masse relic hammers, som har ++ flip på skaden mod constructs. Ouch time... jeg stillede Nicodem, mod Kaeris, som var god i denne bane med at trylle folk vinger på f.eks. mech rider!  :o

I tur 2 døde min første RN:

I tur 3, døde den anden til en rød joker.

Til gengæld havde nicodem sagt RUN, canine remains, RUN! og den løb 18" op i hjørnet, så Sebs lille elite skare, ikke kunne fange den, uden at bruge alt for meget krudt på det.
Så mit scheme med markers på hans halvdel var i hus, og i tur 5, lavede en (ret ensom) Nicodem en smart ting, hvor han lavede 2 Wk ud i den åbne krigszone, raisede en belle inden for 6", så den ikke var slow, og kunne chain activate, og så tog hun det hoved der lå, så jeg også fik 1 VP for strategien.

You shall not pass!!

Seb vandt 10-7, det synes jeg var ganske fint med et så dårligt matchup.

I spil 4 skulle jeg så møde... Tommy.... næ, for systemet sagde at Seb skulle møde Tommy igen, og jeg skulle møde Tobias.... igen. Øøøhmmm okay så, sådan plejer man altså ikke at gøre?!  :(

Nå, men så kunne Tobias få revanche på cirkusbordet.
Især mod min starthånd (efter SS!):

Jeg tog Seamus som var i teleport heaven her, i Squatters Right.
I tur 1 trak jeg Luna tættere på, men var 1" fra at engage hende, så hun claimede bare en marker istedet.... DOE!

Så prøvede Seamus et focus shot på hende, men de billedkort jeg ikke havde på hånden, trak jeg heller ikke.... miss.

Til gengæld havde jeg en 7'er og kunne skærme godt af med nogle store krystaller.

Jeg fik ini i tur 2 og sjovt nok alle turene... også i sidste tur, da Tobias flippede en 13'er på ini! ;D
Så gjorde jeg det igen, men alt foroverivrig glemte jeg hans ganske glimrende blast-spell inden jeg smed krystaller på, ak!! Som om jeg skulle starte med det for at nå det... ak altså.
Dead Rider smadrede en hund på flanken, og smuttede ind på midten, hvor the hard hitters var, i sidste tur teleportede Seamus og lavede 2 x Wk så han var i sikkerhed nede i Tobias' hjørne, en såret McCabe red også ned, han har jo Wk 7, så han er som skabt til det.

Det sluttede 10-8 til mig.

Honsou

Så var det sengetid på det lokale hotel:

Og selv her i Jylland kan de ikke finde ud af at skrive på dansk:

Frisk og veludhvilet mødte jeg glad op til dag 2, humøret var højt blandt Malifauxspillerne, og lavt blandt halvdelen af 40k spillerne (sådan virkede det). Det virkede som om de fleste malifauxspillere hellere ville møde nye mennesker, og spille mod noget ukendt, se nye taktikker, end at vinde. God stemning hele vejen.

Nå, jeg skulle møde min nemesis, Ophelia, i første spil, Frederik som havde tabt til Jens (6-5), så jeg tænkte der måske var håb, selvom Ophelia mod mig, er som et billede af en Baneblade mod Fenris, moralen bliver svækket! :D

Det var sumpbordet, nicodem, stake a claim (som Frederik ikke helt kendte reglerne til før vi sluttede), og nogle schemes der SKREG nederlag til ressers og easy money til Gremlins.  :-\

Frederik havde en krokodille som var Insignificant, det kom Jens og opdagede da vi sluttede, det var naturligvis lidt trist, at ingen af os lige vidste det, undervejs, for så havde jeg nok ikke været så bange for at have den på min halvdel af bordet, men det var et godt spil alligevel.

Dette var et af de korte spil, som ingen kunne nå, så jeg fik ikke taget flere billeder. Krokodillen smed en marker, som vi så gav mig 1 VP for, det havde naturligvis udspillet sig anderledes, havde jeg vidst den var Insignificant, men jeg tror Frederik havde vundet alligevel, jeg var for defensiv, og på et afgørende LEAP fra en necropunk, flippede jeg black joker, hvilket betød VP til Frederik.
Frederik vandt 7-4

Spil 6, ligeledes kort, var mod dette lækre crew, og Tommy, som jeg burde havde spillet mod i spil 4:

Det var Extraction, og jeg havde nogle resser-venlige schemes (udnævn en sucker til at dø, hvilket altid er godt, for smider du den i hovedet på modstanderen, kan han dårligt ignorere den, så VP er der næsten altid.)
Jeg havde Seamus, og for første gang Hans med, da jeg regnede med Lilith brugte den onde skov.
Jeg havde også for første gang en upgrade på min RN, som gjorde at folk den åd, ikke måtte heale eller damage prevente, DET var en god beslutning!
Mit andet scheme var at dræbe hans dyreste figur (Nekima). Tommy tog "Always" med scheme markers på midten, og schemes i mit bagland.

I tur 1 skød jeg løs på en young nephilim, men Tommys flip fra bunken var: 12, 13 og RJ.   :o
Til gengæld fik jeg den i tur 2, men så kom Barbaros og hævnede sig og kløvede en lille leprochaun. Så smed han en ting der gjorde jeg skulle teste for at target andre end ham.

Imens chargede min "sucker" nekima, men gjorde intet, andet end at få hendes opmærksomhed.

Nekima vendte sig om og parterede necropunk i 4 lige store terninger, og 3 VP i hus til mig.

Alle mulige tævede løs på Barbaros, og 2 gange i spillet fik jeg brugt SMELL FEAR med RN (gratis bid 1 gang pr tur hvis nogen indenfor 6" fejler en Wp duel, og er inden for melee range). Wp dueller fejler man nemt mod belles.
RN chargede en såret barbaros, og med en gylden hånd i tur 2, kunne Tommy ikke forhindre store lunser, og uden damage prevention, døde barbaros.

Herefter gik det kun nedad bakke, en Nekima blev trukket frem, og bidt ihjel med bonusangrebet, så jeg fik 3 VP for at dræbe hende i tur 3.
En lynhurtig demon baby løb 148" med en masse masks, ned bag bygningen hvor Hans sad og truede folk (det var mest det han gjorde, tvang et damage prevention ud af Nekima).
En hurtigopfattende Seamus, teleportede ned, så demon baby løb lige ind i hans flintlock (den havde jo også fart på), og skulle ikke engang sigte, da han storgrinende trykkede af, i fjæset på det store lilla hoved.

I tur 4 havde Tommy fået 1 VP for strategi (i tur 2, inden jeg trak den væk fra ham), og 1 for scheme marker på min side, vi nåede kunne 4 ture og den endte 9-2 til mig. Tommy sagde jeg bare kunne få det sidste VP for det havde jeg jo fået i tur 5 uanset, men spillet stoppede her, så det synes jeg var fair nok, og håbede ikke det ene VP betød noget til sidst. Fenris FORVENTEDE jeg endte i top 3, i min første turnering. :D

Honsou

Med 10 min før tid, tog jeg lige et billede:

Yderst til højre er en ung kæk Frederik ved at blive sat på plads af Seb, igen.

Så kom sidste spil, og istedet for at jeg mødte en ny, og en af dem på niveau med mig mødte Seb for første gang, skulle jeg så møde Seb... igen.

Nå, godt nok sagde jeg at spil i Malifaux ikke var afgjort på forhånd, men jeg vidste godt at det bare handlede om at begrænse nederlaget mod dette benhårde crew:

Missionen var Guard the Stash, og jeg valgte Seamus.

Jeg tog take prisoner på Killjoy (det skal man ikke), og prøvede at lave counters på midten (det skal man heller ikke, mod Mr reactivate og spider spam). Selvom Seb allerede var sikker på førstepladsen, startede han med at snyde så det drev, eller dvs. han summonede 3 spiders med kun 2 tomes, men så måtte n00b Erik rette ham. :D
Det burde give 1 VP at jeg rettede en veteran. Det havde også været nogle lange dage, og jeg tror der blev lavet småfejl mange steder.

Seb tog ikke fløjlshandsker på, selvom sejren var hjemme, og jeg blev knust, af onde Langston med Reactivate (det er LIDT hårdt at man kan kaste reactivate på andet end minions IMO!) I tur 3 skød Seamus den satan der kunne det, men der var min ene flanke allerede knust.

3 spiders dukker op:

Lazarus kan ikke lide kryb:

I tur 3, 4 og 5 havde jeg max 1 billedkort på hånden, og jeg SS HVER tur... det gjorde det naturligvis ikke nemmere. Jeg kunne ikke ramme de vigtige, og ikke undgå de hårde.
Jeg fik Seb til at prøve noget helt nyt, hvilket OGSÅ burde give VP!!
Jeg fik Ramos til at slå i nærkamp, og gjorde ham insignificant.

Seb havde kill leader på mig, og havde jeg luret det (eller haft ordentlig kort), havde jeg nægtet ham de 2 VP for at gøre det af med ham, men med max en 9'er i den tur han skulle smutte, var løbet kørt.

Selv banen var imod mig, og et tog kom og kørte en af mine folk over, og reducerede ham til dette:

Et sviende nederlag på 10-1 fik jeg.

Til min store overraskelse sluttede jeg på 3. pladsen:

Alt i alt er jeg yderst tilfreds med en bronze, det havde jeg ikke forventet da vi tog afsted, og tilmed en moralsk sejr over Tobias med sølv (som jeg var den ENESTE der kunne vinde over!) :D
Og Jens vandt 3 kampe, kun 1 mindre end mig, så vi kørte glade og tilfredse hjem til Danmark.

Tak til alle dem der gad lægge en masse arbejde i at vi kunne spille, og tak til deltagerne for god stemning. Flot terræn havde vi også.

Fenris

Lyder som en god tur.. godt at det var turen værd..

Seb

Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

merlin

Velkommen hjem Erik, efter en lang rejse...
Lækre billeder, og fedt du har nået at lave lidt battlereps... En fornøjelse at sidde og se og læse..
Hmm... I dit andet spil mod SEB havde han 2 gutter med, der begge står med 1 hammer, den ene er Johan, hvem er den anden? Ham har jeg ikke set før..

Ros til arrangørerne for at have noget lækkert terræn..

Nuka

merlin

Quote from: Nuka on 07 March, 2016, 21:37:40
Den anden hammer gut er "The Captain"

Ahhhh... Altså en ny version af den gamle " guild guard captain" man kunne få i metal. :D

Honsou