News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Malifaux deltagelse fra Danmark i Aroscon

Started by Honsou, 23 December, 2015, 21:37:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silva

Gode billeder. Især cirkus/teaterbordet (Colettes hjemmebane!) og sumpbordet er jeg meget betaget af.

Cazino

Cirkusset er vel egentlig Mr. Coopers domæne. Colette har sit Star Theatre.
Immer weiter Rollo, immer weiter!

Nuka

Quote from: merlin on 07 March, 2016, 21:53:04
Quote from: Nuka on 07 March, 2016, 21:37:40
Den anden hammer gut er "The Captain"

Ahhhh... Altså en ny version af den gamle " guild guard captain" man kunne få i metal. :D

Ved ikke helt, ham her er altså arcanist

Seb

Quote from: Nuka on 08 March, 2016, 10:45:35
Quote from: merlin on 07 March, 2016, 21:53:04
Quote from: Nuka on 07 March, 2016, 21:37:40
Den anden hammer gut er "The Captain"

Ahhhh... Altså en ny version af den gamle " guild guard captain" man kunne få i metal. :D

Ved ikke helt, ham her er altså arcanist

Han er den Henchman der kommer med Ironsides boxen, og er derfor helt ny. Ikke en genudgivelse af en gammel figur.
Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

Honsou

Quote from: Silva on 07 March, 2016, 23:26:22
Gode billeder. Især cirkus/teaterbordet (Colettes hjemmebane!) og sumpbordet er jeg meget betaget af.
Ja, der var god inspiration til bord nr 3 derhjemme. ;)

Forhåbentlig kommer der snart nok til at vi kan arrangere en turnering på øen, også.
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Danvel

Ja mange tak for 2 gode tætte spil.

Det har vist sig jeg vist var endnu mere rusten end jeg troede, tror jeg i det første spil havde valgt at lave et crew på 47 soulstones... Well you learn.

Som du siger, ærgerligt man skal møde den eneste man ikke kunne få skovlen under 2 gange.

Honsou

QuoteDet har vist sig jeg vist var endnu mere rusten end jeg troede, tror jeg i det første spil havde valgt at lave et crew på 47 soulstones...

Et par omvarmningsspil inden næste gang, måske? :D

Ja, jeg havde også hellere spillet mod Pandora eller en af dem jeg aldrig har mødt før, nu havde jeg 3 spil mod McCabe.

Det ville også være interessant at se om du kunne få en draw mod Seb. ;)

danishbuddha

Fine battelreports :) og selv tak for en hyggelig turnering også selv om vi desværre ikke fik muligheden for at møde hinanden pga det broke system, ville ellers gerne have prøvet nico vs nico og set hvordan det kunne have udfoldet sig!
Come on everybody, lets do the WAARRGH
Befinder sig et ukendt mørkt sted, med mærkelige mennesker.. De lokale kalder det for jylland..

Honsou

Jeg havde måske snydt dig og brugt Seamus, men ja, kunne være en sjov kamp... hvor jeg havde 3 students of sinew med, muahahahahaaaaaa. ;D