=I= Deamons =I= "We Will Swallow Your Soul" (SOLGT)

Started by Inquisitor13, 27 December, 2015, 13:30:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inquisitor13

Jah det her skulle så ikke ske, men Slaanesh bed mig i røven, så jeg måtte eje og male nogle af de gamle Daemonettes (de der GW censurerede). og da jeg er en meget svag sjæl  havde jeg lige pludselig købt mere, bla Fiends, steeds og de nye Daemonettes, og vil jeg jo også gerne have en eller 2 Soul Grinders og Daemon Princes.
Men, jeg er lidt i tvivl, er mine Daemonettes for blå? og spiller "hår" eller hvad det nu er for noget de har på hovedet?, jeg kan ikke selv finde ud af det men her er lige 2 billeder, håber at nogle kan give lidt input:

og her er The Masque of Slaanesh

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

Jah der er sket lidt , jeg arbejder sådan lidt sporadisk på mine Deamons, men jeg får da lavet lidt i ny og næ,-
Først er der en Deamon Prince som jeg er næsten færdig med, det er detaljer der mangler (er dog lidt i tvivl om jeg skal gøre noget ved membranerne på vingerne).

Den næste er som man nok kan se en Deamonette, jeg er selv blevet ok tilfreds med denne tester !

Keeper of Secrets som mangler lidt touch up og detaljer!

Og til sidst en af de Gamle Deamonettes, den ser ikke godt ud på dette billede, men den gør sig faktisk ok IRL

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=