News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

HOV! hvad er nu det for noget!!

Started by Inquisitor13, 27 December, 2015, 22:41:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inquisitor13

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Laranor

For at citere Piet van Deurs: "Hvad er det?"
Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel

Inquisitor13

Quote from: Laranor on 27 December, 2015, 23:00:43
For at citere Piet van Deurs: "Hvad er det?"

hehe,- jah det var tv tider!,- men, det her er wip!
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Laranor

Fair nok. Det ligner en Menoth tilbeder fra Warmachine, men plejer de ikke at være hvide?

Inquisitor13

Quote from: Laranor on 27 December, 2015, 23:53:05
Fair nok. Det ligner en Menoth tilbeder fra Warmachine, men plejer de ikke at være hvide?

SPOT ON!, men det her er HOTROD udgaven ;-)

Skilkoff

Og jeg så engang The Harbinger som et lys i mørket... ;D

Inquisitor13

Quote from: Skilkoff on 28 December, 2015, 00:10:37
Og jeg så engang The Harbinger som et lys i mørket... ;D

The eternal flame of death to the heretics ;-)

Nej, jeg syntes bare det var en fed figur og fik lyst til og en ide til at male den!

Inquisitor13

Hov for søren ,- hvad har han nu gang i?, det tager da ingen ende

Laranor

Og hvad er så de fra? Malifaux? Men de er da interessante alligevel.

Inquisitor13

Jah, jeg er faldet i og har købt nogget malifaux

Laranor

Jeg har ikke selv spillet Malifaux, men jeg tror at du kan få noget spændende ud af "Lurch" der i midten. Men han vil nok være lidt for besværlig at green-stuff'e et jakkesæt på.

Waaargh

De nye Malifauxfigurere virker til at være meget godt designet og støbt plastik.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Laranor

Fair nok. Jeg tror bare jeg holder mig til alt det jeg spiller i forvejen. Men jeg overvejer da om ikke jeg skal købe mit eget sæt af de på dit sidst postede billede viste figurer. Bare for at give ham den høje i midten et jakkesæt på og male ham som Lurch fra Familien Addams.

Inquisitor13

Quote from: Laranor on 30 December, 2015, 11:11:01
Fair nok. Jeg tror bare jeg holder mig til alt det jeg spiller i forvejen. Men jeg overvejer da om ikke jeg skal købe mit eget sæt af de på dit sidst postede billede viste figurer. Bare for at give ham den høje i midten et jakkesæt på og male ham som Lurch fra Familien Addams.

Hahahaha, jeg ved ikke om det er en god ide, men sjov er den da

Inquisitor13

Quote from: Waaargh on 29 December, 2015, 20:41:57
De nye Malifauxfigurere virker til at være meget godt designet og støbt plastik.

Jah de er sgu ret fede, og virkelig sjove at male.