News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hellcome!

Started by Inquisitor13, 15 November, 2011, 17:55:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inquisitor13

=I= Inquisitor 13's ForgeWorld =I=

Hell-O!,- navnet er Johan Strandgaard!,-  jeg bor i Århus N.
Jeg er først og fremmest WH40k , WM/H osv.... maler og bygger (og til tider) spiller!

Jeg startede på denne hobby da jeg flyttede tilbage til århus i ca 2000 og siden da , har det gået lidt op og ned med aktiviteten, men jeg er rætti kommet igang igen, da jeg føler jeg har overskud til det igen, og jah har en meget forstående kone, der ved at det er en god form for terapi for mig ;- :-D
Grunden til at hele balladen startede var at jeg skulle igang med at spille "Inquisitor", men som ting kan gå er jeg dog aldrig kommet i gang med det. Så for at komme i gang med at male og konvertere igen, så jeg købte nogle wh40k chaos ting at øve mig på,- det tog dog så meget overhånd og havde en ret så stor Chaos Space Marines hær og en stor Necron hær, (som jeg solgte) Det jeg har tilbage er en Dark Eldar hær, og et "slowpoke" deamon Projekt!.
Jeg hygger mig med at male og til tider konvertere figurerne. Jeg experimenterer også med at bygge ting fra bunden så som terræn, Titans osv....så derfor denne blog, hvor man kan følge mine bedrifter, mine hæres udvikling (og mine tanker derom), battle reports... and what not....

Det er ikke WH40k der har min interesse også spil så som:

Inquisitor (håber jeg).

Space Hulk.

WarMachine/Hordes (CRYX, Legion Of Everblight).

Mordheim.

Starship Troopers.

MaliFaux.

Jeg håber der er noget der vækker Jeres interesse, og jeg er altid klar på at svare på spørgsmål,-  sååå..... enjoy!

=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Konstantin the Apostate

Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Inquisitor13

Som i nok kan se er der ikke sket meget i den seneste tid, Jeg venter simpelthen på nye regler/Codex Til Chaos, og ikke mindst 6th Edition af 40K..
Jeg har det lidt som om det må briste eller bære, så jeg afventer og gider simpelthen ikke afsætte tid til at male 40k osv, da jeg er godt nok i tvivl med de rygter der har været... ang Chaos kan det fame kun blive bedre, men hmmm, jah nu må vi se :-/ ,_ det er GW vi snakker om her (jeg er pessimist, må jeg nok sige)

Dark eldar og Necrons: Det kommer helt an på 6th Ed. regler (igen)

Men det er ikke som om der ikke sker noget!,- jeg får malet en masse på mine Warmachine/Hordes ting (blog andetsteds på forum)
=I= THOU ART WEAK. VUNERABLE. I AM STRONG AND YET STILL YOU JUDGE ME FOR MY SINS,- YOU WHO ART MOST SINFUL TO THE HEART =I=

Inquisitor13

indtil videre ser det goth ud Dark Eldar er blevet gode :-) necrons er blevet "the new sith", så jeg er glad, og regel bogen ser ud til at phunke! , froh froh,.
Nu mangler der bare Chaos,- spændende spændende!
men jeg bliver i 40k, et par år endnu! :-)

Inquisitor13

damn, jeg er gået helt død i 40K, overvejer kraftigt at sælge min Chaos og necron hære,- nogen der kunne være interesseret? vil helst sælge samlet, altså hver hær for sig) ;-)

EDIT! jeg vil sælge dem har jeg bestemt mig for,- nu skal jeg bare finde en rimelig pris :-/

Hesse

Begge hære er ellers ganske udmærkede i 6e, så det kan ikke være reglerne der trykker :)

Pøj-pøj med salget.

Inquisitor13

nej det er bare ....... jeg føler ikke rigtig noget for dem mere, og gider ikke arbejde med dem

King_Cuttuk

Hej Johan

Hvis du har problemer med at få taget nogle ordentlige billeder skal du være velkommen til at kigge forbi mig. Jeg mener selv jeg tager nogle ok billeder :)

Inquisitor13

Quote from: King_Cuttuk on 05 November, 2013, 12:00:59
Hej Johan

Hvis du har problemer med at få taget nogle ordentlige billeder skal du være velkommen til at kigge forbi mig. Jeg mener selv jeg tager nogle ok billeder :)

lyder cool, mange tak, det kan vi lige tales ved om senere :-)