News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Introduktion til mine ramblings

Started by Alustriel, 13 January, 2016, 08:05:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alustriel

Velkommen kære læser til min nye blog! Jeg håber du får noget ud af at være med her, hvad end det er lærerigt eller blot underholdning!

Lidt om mig selv
Hedder Martin, er 27, bor og læser i Aalborg, og har være involveret i 40k siden jeg købte min første model tilbage i 2005-06ish, men havde samlet fantasy en 10 år før det, dog uden at spille.

I dag spiller jeg gerne 1 gang om ugen med mine forskellige hære, både en smule bis, fluff og mest af alt lister med modeller jeg nyder at lege med. Samtidigt er jeg det seneste år begyndt at male meget produktivt på mine dukker, og tygger derfor ligeledes regelmæssigt nye enheder ud, men mest af alt er jeg vel en figur samler og har derfor MANGE dukker og for sjov laver jeg her en lille count jeg vil forsøge at opdatere mindst en gang om året med antallet. Her vil jeg kun tælle modeller der indgår i mine hære.

Model Count
28 Februar 2017:
Space Marine: 524
Eldar: 228
Skitarii & Cult Mechacnicus: 123
Sylvaneth: 84
Seraphon: 82
Mechanicum: 48
Stormcast Eternals: 29
Imperials: 14
Imperial Knights: 5
Total: 1137 modeller

Alustriel

Humm, heads up

Alle mine billeder hostet på photobucket er åbenbart blevet ramt af noget med jeg skal betale for at linke dem her. Så jeg skal igang med at omhoste alle mine billeder over på mit googledrev i stedet, det kommer nok til at tage lidt tid, sandsynligvis begynder jeg så småt her en af dagene og forventer at måske være færdig søndag engang.

Status på opdatering:
Widowmaker Blog = Done!
Ad.Mech Blog = TBA
Eldar Blog = TBA
Knight Blog = Done!
Spillebordsblog = In progress
Ramblings Bloggen = TBA
Årets Malechallenge = TBA