News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Rasmus Galleri

Started by Cool Hand Luke, 31 January, 2016, 16:03:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cool Hand Luke

Her er et par links til min samling og nye projekter:

Grey Knights

purifyer spam

Raven Guards

Hvad skal det chapter hedde?

KimH

Hvis du er i tvivl - så charge !

King_Cuttuk

Skibonitten

Ja, gerne meget mere!! Meget flotte ting.

/Morten

Formanden

Ja for faen Rasmus. Du har bestemt ikke mistet håndelaget.  :)

Cool Hand Luke

Jeg knokler videre med mit Ravenguard Pinion Demi-company:

her er min Chaplain:

og hans trofaste vanguard, frisk fra Forgeworld:

her er nogle Sternguard:

snipers og devastators:

herudover har jeg malet 20 tactical marines, 10 scouts og en drop pod. nu mangler jeg bare 5 assault marines og saa er jeg i maal.

Cool Hand Luke

Min gamle Squats har faaet nye baser og en demolisher :) Jeg bruger dem som imperial guard allies til mine Grey Knights.

De har ogsaa faaet sig en Wyvern spoiler tank og en bunker saa de ikke fryser.

Cool Hand Luke

Inquisition som alternativ ally til mine Grey Knights.

Wargame Exclusive har lavet hende den barmfagre inquisitor. De sidder et sted i Ukraine og laver nye figurer hver uge, uden at blive retsforfulgt af GW.

Horus

Du er svulstig til det lys. Især dine Ravenguards ser lækre ud.

Formanden

Ha ha. Smukt at se, at herren med gangstativet lever endnu.  :D

Tore Bolhøj

Shiiiiiit de er flotte  :D Den blå glød i Raven Guard'ernes Lightning Claws ser fantastisk ud... de ser virkelig ud som om der er skruet helt op for power-knappen.
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

Cool Hand Luke

Lyseffekter er ikke saa svaere naar man starter med en sort/hvid mand som udgangspunkt. der skal ikke mange penselstroeg til foer du har en effekt fra et vaaben der skinner paa ansigt eller benskinner. Jeg tror tricket er ikke at overdrive effekten, hvilket airbrush brugere nogen gange kommer til.

Herren med gangstativet bliver aldrig gammel. Den lille tykke Squat har trynet mange space wolves gennem tiden, men nu er han degraderet til en 25 point Imperial Guard astropath med en lille lommelygte. Hver 6 kamp er han dog heldig og faar Invisibility poweren og saa graeder fjenden snot over at min land raider/dread knight/purifyer rhin0 ... er usynlig.

Mit kamera loeb toer for batteri, saa i maa vente med at se mine fantasy figurer lidt endnu. Der er en drage i vente...

TheMuffinMan

Dine malerskills er awesome!!!
Jeg knuzelsker dine Squats. Men kan jeg ikke få dig til at bore Heavy bolter hullet ud i tanken? Det vil se meget bedre ud ;D
You're all SLUTS!!!
- Conan

Cool Hand Luke

Granted, jeg er lidt sloev til at bore bolter huller. Der kommer nok en dag hvor jeg keder mig og tager hele banden paa en gang.

Jeg er ved at putte alle mine Squat bikes paa baser, saa bare vent dig.

King_Cuttuk

Lækkert lækkert! :D Mere af det.

Friis

Lækkert med Raven Guards og Grey knights... Troede ikke Texas var så kedelig  ;)

Cool Hand Luke

Fantasy intermezzo:

Her er nogle grumme klammerikker

Der er ogsaa plads til nogle af de gode:

Jeg syntes det er en fed ide med terminator-engle, men nogle af dem ligner noget fra forsiden af Vagttaarnet (jehovas vidners tidsskrift). Her er mit bud paa hvordan saadan en skal se ud:

og saa nogle alfer:

King_Cuttuk

Sådan, masser af lækkerier.

Horus

Jeg kan godt lide din terminator-engel. Den rustning er fedt malet.

salun

Elver-damen på sidste billede - er hun GW, eller hvor er hun fra?

Og masser af lækre modeller du har fået malet dig :D

Cool Hand Luke

Mit Fantasy intermezzo afsluttes med en drage. Den vandt finalen i "Brotherhood of the Brush" kampagnen hos GW i Houston, saa der er grund til at vaere stolt.

Elsbeth von Draken:

Friis

Den er fed! Er det en GW model siden du kunne vinde i en GW store?  :o

Cool Hand Luke

Det er en dyr satan fra Forgeworld. Jeg koebte den fordi min datter klagede over at der ikke var nok piger med, naar jeg spillede AOS mod min soen.

Ravenwing

Virkelig lækker drage. Jeg har selv lige samlet min og skal igen med at male den snart. Fedt farvetema.
Jesper, medlem af Emperors Pride