News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Tilmeldte

Started by princelarming, 04 February, 2016, 08:01:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

princelarming

Så fik jeg en mail fra Fastaval med listen over de første 12, der har sendt en tilmelding via hjemmesiden

• Morten Truelsesgaard
  • Robin Steen
  • Christian Clausen
  • Asbjørn Ettrup-Christensen
  • Michael Geneser
  • Alexander Reuss Christensen
  • Lauge Østergaard
  • Jan Jensen
  • Rune Clark
  • Christina Vedel-Smith
  • Aslak Stenkilde
  • Rune Kvisgård
  • Asbjørn Odsten Boel Christensen
  • Nikolaj Jensen
  • Anders Magnussen
  • Kristoffer Nyrup
  • Lars Bak
  • Henrik Hynersen
  • Sebastian Ilfleldt
  • Jakob Lang Sørensen
  • Hans Erik Palmkvist Sørensen
  • Erik Haslev Poulsen
  • Stefan Mühring
  • Kåre Schmidt Ettrup
  • Brian Petersen
  • Michael Alstrup
  • Claus Hurup
  • Martin Brassøe

Flere tilføjes når de ankommer i min inbox, og folk får også lige en omgang grøn farve ovre i den anden tråd med forhåndstilmeldinger...

Tak for tilmeldingen!

Hvis man er på Facebook har vi også en side/begivenhed derinde...

Edit:

Nu endte vi på 26 - 2 fra status som "Major ITC Tournament" - kom frisk med flere deltagere...

...og de kom så! 28 - største Fasta til dato og status som Major ITC Tournament!
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Gorlak

Affe, Rune og jeg kommer også på om ganske få dage, skal bare lige have styr på hvilke aktiviteter vi ellers skal på Fasta :D
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Ni

QuoteDin tilmelding er nu registreret - med deltagernummer 43
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

princelarming

Quote from: Ni on 04 February, 2016, 08:08:17

Har rykket Fastaval for om der er nogen der er glemt...

Nogen der ved om Anders Magnussen har en PF account??
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Sandercation

Quote from: princelarming on 04 February, 2016, 09:58:17

Nogen der ved om Anders Magnussen har en PF account??

Det er mig

princelarming

Minken

Klar til flere spil med flinke folk :) Må huske mindbullets denne gang.
It's not who you are, but what you do that makes a hero. Spiller Space Marines (Armoured Harriers), Necrons, Imperial Knights.

princelarming

Quote from: princelarming on 04 February, 2016, 09:58:17
Quote from: Ni on 04 February, 2016, 08:08:17

Du var tilmeldt Fastaval, men ikke FastaWar - de aktivitetsansvarlige har nu tilføjet dig til listen

princelarming

17 Proper tilmeldte!

cirka halvvejs ift de forhåndstilmeldte, og jeg ved at der er flere på vej!

Dorner

Kort headsup: Der er en risiko for at jeg ikke kan komme med igen. Der går en del "familie points" på teamturnering I Belgien i Marts, så kontoen er i minus. Troede oprindeligt det var i weekenden, hvilket gjorde meget nemmere.
40K ETC captain 2015, 2016
40K ETC strategi og matchup 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019

Gorlak

Ærgeligt at høre - havde ellers set frem til endnu en brandert med blackout! :D
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

princelarming

Quote from: Gorlak on 11 February, 2016, 16:31:47
Ærgeligt at høre - havde ellers set frem til endnu en brandert med blackout! :D

Det er ikke et rigtigt blackout hvis der er fotodokumentation! ;)

83bjorn

Jeg er også tilmeldt som nr 197 :)

Gorlak

Super fedt Asbjørn :D må også lige få mig selv tilmeldt snarest :D

princelarming

Quote from: Gorlak on 13 February, 2016, 00:03:01
Super fedt Asbjørn :D må også lige få mig selv tilmeldt snarest :D

QFT!

princelarming

Husk at tilmelde jer på TourneyKeeper, når i har fået jeres bekræftelse fra Fastaval - hvis man ikke har en TK konto, så er det på tide at få en!

Link: TourneyKeeper

princelarming

Gorlak

Super fedt! Der er stadig mindst en håndfuld fra lokalmiljøet der er sikre deltagere, så det begynder at se pænt ud!

princelarming

27 and counting!

En lille uges tid tilbage, hvis man vil have mad...

princelarming

Vi mangler betaling fra fire på listen ovenfor, men der er i midlertid kommet to nye til - håber der kommer betaling snarest, så Tilmeldingen ikke skal annulleres helt, og at vi så når over sidste års antal...

Vi er mange der glæder sig - og stresser en del over lister og den slags...

Da Monstar

Jeg endte ud i en sen tilmelding, og har derfor kun betalt for indgang og overnatning.
Var der noget om at turneringen kostede en 50'er? Skal den bare betales i døren eller evt.mobilepay til en af jer arrangører?
Der skal jo ikke være nogen fordel i at tilmelde sig sent, og jeg bidrager gerne de 50kr til turneringen.

princelarming

De betales i døren - ingen is på koen.

MichaelAfisker

Hvordan laver man en sen tilmelding hvis nu man har fået ryddet kalenderen?

princelarming

Man går ind på www.fastaval.dk og finder Tilmeldingen, og så skriver man i kommentar/note feltet at man også gerne vil deltage i turneringen.

Vel mødt!

Ni

Jeg må desværre melde fra, jeg når ikke at blive klar.
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013