News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Skub flere Dukker V8 - This is not a Test Warband Challenge

Started by Sonny, 09 February, 2016, 13:55:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

otasolgryn

Tror der blev taget lidt i starten. Jeg forhører mig

Sonny

Så er der lidt over en uge til udfordringen slutter. Har i fået malet nogle figurer og spillet nogle spil endnu?

Jeg har selv været hængt op på arbejde og andre projekter, men har samlet TNT op her hen mod målstregen og fået løbeskoene på :)

De sidste par dage er gået med at samle mit preserver warband. De mangler Greenstuff detaljer, og så går jeg i gang med malingen. Det giver mig næste uge til at få dem malet, frem mod Perspektiv næste weekend, hvor jeg kører TNT hele søndag. Forhåbentlig får jeg endda tid til at prøve reglerne inden.. Så min plan er at have et malet warband klar, og nogle spil spillet, inden midnat d. 8. Ingen stress :)

Nå men billedblog incoming så den næste uges tid, og I må endelig også dele hvis i får malet og spillet noget her den sidste uge.

Familiebillede af hele holdet samlet:

jpg

otasolgryn

Jeg har skam både malet og spillet!!

tadaaa!!

nu skal jeg bare lige tage mig sammen til at få billeder lagt op...

otasolgryn

Så må jeg helelre få lagt billeder op også, så jeg er med i projectet her:

here goes:

Dette er mine "Peacekeepers" som Ledes af en Hanging judge og bruger det meste af deres tid på at afkræve beskyttelsespenge af Normies. Og af nogle af deres fellow mutants også.

Det er nok ikke noget jeg vinder en Golden Deamon eller en grammy på, men til gængæld vinder de den fornemme "Første Færdigtlavede Project i over 10 År" pris!!

Det er jeg selv svært godt tilfreds med.

Næste punkt er at forsætte nu jeg er igang, og få mere styr på det der dipping...

oh og fotografering også :)

otasolgryn

nå  lidt en skam at når jeg endeligt for taget mig sammen, så er der ikke rigtigt andre der er klar.

I mellemtiden er jeg så nået op på 3 spil, og jeg må desværre sige at jeg ikke er så imponeret som tidligere.
Syntes ikke det er et særligt godt regelsæt.

Der er en del ting, men især den activation mechanic, hvor man måske/måske ikke har lige så mange actions som modspilleren. Den irritere mig. Et dårligt slag der, og så står ens gode folk og glor.
Og så kan man ikke double run, og så er det endnu nemmere at blive skudt i stykker.

Og det er mit næste problem. Det er meget meget nemt at nakke folk hvis de ikke er i armour.

Snipers, leaders med assualt rifles og LMGer...

mja.  MEGET nemt at tage en mand ud.

Så melee... nej tak. Det er godt nok svært at komme der over.

Så vi har valgt at spille noget andet istedet i vores lille gruppe.

Det var ellers et fedt udgangspunkt...

Håber der er andre der har haft en bedre oplevelse